~12~

1.1K 44 6
                                    

*Perspektywa Hailie*

Miesiąc później

Po całym dniu leżałam na kanapie i grałam w jedną z gier chłopaków. Były to wyścigi samochodowe. Szło mi całkiem nieźle. Shane z Tonym cały czas nadzorowali i tłumaczyli jak wygrać. Po godzinie grania znudziło mi się więc pomyślałam, że pójdę do Viniego. Poszłam na górę i po cichu weszłam do jego gabinetu. Brat siedział odwrócony na fotelu i mnie nie widział. Vince rozmawiał z kimś przez telefon.

-Przyjedziemy w ferie. Zobaczysz się z Hailie. - Mówił a ja byłam jeszcze bardziej zaszokowana. Nie słyszałam osoby po drugiej stronie aż do kolejnego zdania brata.

-Tak, dobranoc tato. - Tato? Przecież Vincent mówił, że nie żyje.

Zapukałam do drzwi, aby mój brat wiedział, że tu jestem. Vince gwałtownie się obrócił i na mnie spojrzał.

-Coś się stało? - Zapytał patrząc na moją minę. Chyba się domyślał, że mogłam coś słyszeć.

-Boli mnie głowa. - Odpowiedziałam, nie było to zgodne z prawdą ale nie mogłam powiedzieć, że słyszałam jego rozmowę przez telefon.

Podeszłam do niego i wdrapałam się na jego kolana. Objął mnie jedną ręką i dotknął dłonią mojego czoła.

-Nie masz gorączki, chodź dam ci leki przeciwbólowe. - Vince wstał z krzesła ze mną na rękach i zszedł na dół, gdzie nadal siedzieli bliźniacy i coś do siebie krzyczeli.

-No jedź debilu! - Krzyknął Tony.

-Możecie być cicho? Waszą siostrę boli głowa. - Vini posadził mnie na krześle w kuchni i poszedł po leki.

Spojrzałam na chłopaków, którzy patrzyli na mnie ze zmartwieniem.

Vincent wrócił z jakimś syropem. Wzięłam go i trochę się skrzywiłam.

-Chodź, położysz się już spać. Może będzie lepiej. - Powiedział Vince wystawiając rękę w moją stronę. Chwyciłam ją i udaliśmy się na górę do mojego pokoju.

Położyłam się na łóżku a Vini przykrył mnie szczelnie kołdrą.

-Dobranoc Hailie. - Powiedział i pocałował mnie w głowę. Już miał wychodzić ale go zatrzymałam.

-Vini? Zostaniesz ze mną póki nie zasnę? - Zapytałam na co brat kiwnął głową i usiadł na łóżku obok mnie. Po 20 minutach zasnęłam.

___________________________________________

Hejkaa

Taki mini plot twist🎀

Piszcie co chcecie zobaczyć w tej historii

Do następnego!💋

Bye💗

343 słowa

Rodzina Monet 🌙💕 | Mała Hailie |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz