Lachen

138 6 8
                                    

Pov matthy:
Na ongeveer een half uurtje fietsen kom ik bij Rob aan. Men benen doen pijn maar ik doe men best het te negeren. Ik wil gewoon lachen, blij zijn, niet constant blijven overdenken. Waarom is dat zo lastig? 

Ik bel aan en Robbie doet open. Ik kijk in zen prachtige groen bruine ogen een glimlach verschijnt op zijn gezicht. Die van mij gelijk ook. Hij is zo knap. 'Kom binnen' zegt hij terwijl ik uit men gedachtes schrik, alleen deze keer waren het geen slechte gedachtes. In tegendeel het waren goeien. Wacht ben ik misschien verliefd? Nee dat kan niet ik ben geen homo en ik val niet op Robbie, de jonge die me goed behandeld, de jonge die ik eigenlijk wel mag. Ik mag vrij weinig mensen dus je kan het wel als compliment zien. Ik loop binnen en gelijk bied hij me drinken aan. 'Water graag.' 'Weetje zeker? Je mag ook cola of iets hè.' Hij is zo lief zo attent. Matthyas stop eens je word echt vermoord als je homo word. Ben ik homo? Of zijn het gewoon men gedachtes? Ach doet er niet toe, ik heb nu een heerlijk glaasje water.

Een half uurtje later.

We zitten op zijn bank een film te kijken (bedenk even zelf een film) het is echt een leuke film we lachen en eten wat paprika chips. Nou wat we hebben al bijna de hele zak met zen tweeën leeg.  

~~
Ik vind dit toch echt een kut deel. Maar dat mnu ik dacht ik post ff wat en dan wat niet heftig is. Ik wou het oprecht cute maken maar ga dat gaat moeilijk als je totaal geen inspiratie hebt. Sorry daarvoor en sorry voor het hele korte deeltje! (Ik heb ook niet spelling en grammatica dingen gecontroleerd let daar dus asjeblieft niet op)

Let goed op jezelf. 💞

Wat is er met hem? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu