Vrienden?

139 5 6
                                    

Pov matthy:

Sinds gisteren in het steegje met Milo haat ik hem eigenlijk niet echt meer. Eerst vond ik hem een klootzak en schaamde ik me ook wel door die paniekaanval, maar nu zou ik best vrienden met hem kunnen worden. Het is 12:15, wat betekent pauze. Ik heb de vorige lessen geskipt om in het parkje vlak bij school op het gras naar het water te zitten kijken, en om te roken natuurlijk. Ik had rust nodig, oké? Laat mij. Gisteravond was het niet super gezellig met mijn vader. Laten we het lange verhaal kort maken: hij was dronken en dan is het nooit gezellig. Nou, genoeg daarover. Ik ben nu wel op school, puur omdat ik anders zo stoned word dat je denkt dat ik psychisch gestoord ben.

Ik heb besloten niet meer bij Stan en de anderen te zitten. Beter geen vrienden dan neppe vrienden zeggen ze altijd . Ook al geloof ik dat wel, ben ik toch bang. Alleen door de school lopen of alleen zitten is echt een angst. Hopelijk mag ik bij de jongens zitten. Gisteravond had Rob nog geappt of het goed ging en of Milo wel een beetje aardig was tegen mij, bla bla bla, dat soort dingen. Rob is wel echt een schat hoor! Matt, kappen nou.

Ik zie de jongens zitten aan een ronde tafel aan de zijkant van de aula. Milo ziet mij als eerste en roept gelijk of ik erbij wil zitten. Ik loop erheen en bedank ze dat ik erbij mag zitten. Gelijk slaat Milo een arm over mijn schouders (vriendschappelijk natuurlijk). "Natuurlijk, maat, wat zouden we anders voor vrienden zijn?"

Vrienden? Heb ik nu echte vrienden? Na al die jaren. Ook al voel ik me zo slecht, dit maakt het toch iets beter.

~~
Nou wat vinden we hiervan?
Ik vind het best prima, veder had ik namelijk geen inspiratie meer daarom een kort deeltje.
Ik heb trouwens na gedacht ik zij dat ik dit boek haatte dat is veranderd ik vind sommige delen gewoon heel slecht (voornamelijk de eerste paar).
Dus die ga ik nog een keer herschrijven als het boek af is.

En hoe gaat het met jullie?
Ik hoop goed en anders mag je altijd met me praten!! 💗

Wat is er met hem? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu