Waarom kan ik niet normaal zijn?

74 3 7
                                    

POV matthy:

(Even kleine tijd skip)

Vandaag is de laatste dag dat ik bij Robbie blijf ... ik heb het zo leuk gehad de afgelopen dagen dat ik niet weg wil.

En heeeel misschien begin ik hem leuk te vinden ... nee maar uhm nee, ik ben niet homo, ik vind hem gewoon een gezellige vriend. 'Matt, ik had uhm, een vraagje' zegt Robbie voorzichtig. Ik zag het niet aankomen dat hij wat ging vragen, misschien ook omdat ik diep in mijn gedachten zat 'Ja ...' antwoord ik nerveus, 'Zou je het erg vinden als Raoul en Koen ook komen vanavond? Milo komt dan ook, ik beloof je dat het gezellig word en als ze iets naar jou wat niet oké is zeg het dan! Dan sturen we ze gewoon weg!' Probeert hij lachend over te brengen, terwijl ik weet dat hij hun ook wil zien sinds het z'n vrienden zijn. 'Ja, nee is prima' zeg ik met een glimlach. Ik wil hem niet teleurstellen.

'Vind je het erg als ik boven op jouw kamer even ga zitten?' Vraag ik voorzichtig, gelukkig vindt hij het niet erg en loop ik rustig maar snel naar zijn kamer. De tranen lopen over m'n wangen, wat als ze me haten? Wat als ze me belachelijk gaan maken? Wat als ik gewoon een sukkel ben? Ik snik terwijl mijn gedachtes door blijven gaan. Wat als Robbie mij weg wil hebben, maar het niet durft? Wat als hij medelijden met me heeft, omdat ik mezelf pijn doe en daarom me in z'n huis laat? Mijn ademhaling stijgt en voel een paniekaanval opkomen, ik wil dit gevoel niet, ik wil me normaal voelen, normaal net als elk ander persoon van mijn leeftijd. Ik wil veel liever zijn zoals m'n oude 'vrienden' dan zoals ik nu ben. Ondertussen zit ik op de grond tegen Robbies bed aan, hyperventilerend, een scheermesje in m'n hand. Waarom kan ik niet normaal zijn en niet de dwang te hebben mezelf pijn te doen? Ik stroop langzaam m'n linkermouw op van m'n grijze oversized trui. 1 snee komt er langzaam bij de rest sneller en weet nier hoeveel ik er überhaupt heb gezet. Na 5 minuten bij komen bekijk ik de schade, ik staar er levenloos naar, wat doe ik mezelf toch aan?


I wanne be like All you'r other friends. ~ Tom Odell, Black Friday.

~~
Wat heftig dit.
Ik dacht ik ga gwn een beetje schrijven en ik zie wel wat het word nou dan krijg je blijkbaar dit! Het is wel beter dan de vorige delen vind ik omdat die zo kort waren.. dit is ook niet super lang tho maar toch. Ik ben eigenlijk de hele week al ziek maar heb het overleefd!!

Hoe gaat het met jullie? Neem voldoende rust hè!

Wat is er met hem? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu