Pov Robbie:
Gisteren in de pauze heeft Matthy bij ons gezeten, het was best gezellig. Hij leek alleen wel best verbaasd toen Milo zei dat ze vrienden waren, ook net zat hij weer bij ons, wat ook weer verrassend gezellig was.We zitten nu in Engels, volgend lesuur hebben we gym, ik verveel me nogal, maar ik zit langs Matthy, we hebben het best leuk, want we kloten wat. Eigenlijk alles behalve opletten. De docent vindt het alleen minder leuk, "Robbie en Matthy opletten nu" zegt ze denk ik al 10x achter elkaar.Koen en Raoul zitten achter ons en milo zit alleen, we hebben afgesproken dat ik en Milo afwisselen met langs matthy zitten omdat wij de enige zijn die hem mogen, Koen en Raoul kijken mij de hele tijd al raar aan, waarschijnlijk omdat ik het leuk heb met Matthy. Ik merk wel aan hem dat hij zich niet 100% goed voelt. Maar hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij niet echt hulp wil, dus totdat ik echt dingen zeker weet laat ik hem maar.
-volgend lesuur-
We zijn in de kleedkamers van gym, niemand heeft er echt zin in dus we doen extra langzaam. Tijdens het lopen naar het gymgebouw hebben Roel, Koen en Matthy ook al wat woorden gewisseld, dus dat gaat steeds beter, al weet ik dat Koen en Raoul nogsteeds niet helemaal enthousiast zijn over de vriendschap.
Matthy zit naast mij en hij doet zijn shirt aan en ik geef een kleine blik opzij. Er zit iets op zijn arm wat er volgens mij niet hoort te zitten, maar ik kan het ook niet helemaal plaatsen. Ik vraag er dadelijk tijdens de les wel over. Ik schat namelijk in dat hij er niet echt over wil praten met iedereen erbij.
~~
Mensen.
Ja dit boek bestaat ook nog grote shock ik weet het, heel misschien ook omdat ik dit niet zelf heb geschreven maar de liefste EvaKeeman 🫶🏻.
JE LEEST
Wat is er met hem?
FanfictionRobbie, Raoul, Milo en Koen een vriendengroep genaamd de bankzitters samen zitten ze in havo 4 klas h4C ze zijn niet populair maar maken toch de leukste dingen met elkaar mee. Dan heb je matthyas Maarten het lam. Populair trekt alle meiden op school...