Pomali ale isto sa začínam chystať na Letné prázdniny. Ako psychicky tak z časti fyzicky.
Pýtate sa prečo fyzicky? No do konca prázdnin som si dala úlohu sa stať zveromágom.
Bohužiaľ sa mi to zatiaľ moc nedarí. Tým pádom som sa rozhodla uchýliť k veci čo som si v živote nemyslela že spravím.
Ale to až po večeri. Teraz je rano takže mám dosť času.
Zbehla som do spoločenskej kde už na mňa čakal môj milovaný a jediný Regulus Arcturus Black.
Bol otočený čo som hneď využila. Rozbehla som sa a hneď som na neho skočila on sa zľakol a skoro ma zhodil dolu.
,, Regí, ty ma chceš zabiť? " Spýtala som sa ho sladko.
Normálne ho tak neoslovujem ale chcela som ho vytočiť lebo viem že toto oslovenie nenávidí.
,, Camillinka, mohla by si ísť dole? " Týmto má vytičil. Nenávidím keď mi niekto hovorí zdrobneninami.
,, Nie Regíčku. Pekne ma odnesieš do siene na raňajky. "
,, Dobre. Urobím všetko čo si moja milovaná Camillka praje. " Povedal a už so mnou išiel zo spoločenskej preč.
Ja som sa zľakla. Nemyslela som to vážne. On mi to určité robí schválenie.
,, Arci, ja som si robila srandu. "
,, Ale ja som to myslel vážne Nal. " Povedal a usmial sa. Ja som sa tiež usmiala a pritisla som sa k nemu viac aby som náhodou nespadla. Predsa len ideme ešte po schodoch.
Tento raz sme sa oslovili normálne ako sa oslovujeme. Áno ako jediný sa oslovujeme druhými menami. Príde nám to pekné pretože to nikto iný nerobí.
Do veľkej siene sme naozaj dokázali takto dôjsť. Samozrejme sme tam došli za obrovského smiechu. Na čo sa celá sieň na nás otočila. Poviem vám že tie ich pohľadi stali za nezaplatenie.
Regulus došiel na miesto kde sedim a opatrne ma na neho položil. Následne si sadol vedľa mňa.
Naša partia tam už bola a usmievali sa ako slniečná. Smiech ma prešiel pretože som vedela prečo sa tak usmievajú. Úsmev vystriedal vražedný pohľad.
,, Prečo sa tak usmievate? " Spýtal sa ich Regulus.
,, Nič. Len že vám to spolu pasuje. " Mrkol na neho Lucius na čo si vyslúžil vražedný pohľad od môjho brata.
,, Ale no tak Chrisi. Naozaj by im to spolu pasovalo. Plus keby sa stala nehoda tak by mali aj pekné deti. " Povedal Rudolfus a jeho sestra Hannah mu dala pohlavok.
,, Auu. To bolo za čo? "
,, Máš blbé narážky. Nehovorím že by im to spolu nepasovalo ale nie takto. "
Ja a Regulus sme sa na seba pozreli a zatvárili sme sa úplne rovnako. Pohľad tipu oni si myslia že ich nepočujeme.
***
Išla som z večere a odchytil si ma Cassanova školy. Verte mi že som ho mala chuť zabiť.,, Čo potrebuješ Blacku? "
,, Čo to bolo ráno s mojim bratom?! "
,, Čo je ťa po tom?! "
,, Hovoril som ti že si kurva. Ale jedno nechápe. Prečo môj brat keď môžeš mať niekoho tak úžasného ako som ja? To nedáva zmysle. "
,, Ale dáva! Reg je úplne iný ako ty! Sme najlepší kamaráti. " Usmiala som sa a išla som ďalej.
Došla som k mohutným dverám a zaklopala som na ne. Hneď sa ozvalo ďalej a ja som vstúpila do...
YOU ARE READING
Piaty záškodník
FanfictionCamille Nala Lewis je čisto krvná čarodejnica. Jej mama pracuje ako liečitelka a jej otec pracuje na ministerstve. Tím pádom jej rodičia stále neboli doma a o ňu a o jej brata Christiana Nasha Lewisa sa starala opatrovateľka. Camilla a Chris sú dvoj...