|| Rodział 24 YN || Władca Mroku

447 9 4
                                    

Uwaga !!!!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Uwaga !!!!

Drogi czytelniku ten rozdział jest kontynuacją historii Yn, która urwała się na 12 rozdziale , zawiera sceny związane z przemocą seksualną .

Miłego czytania ;)

Pov Yn

Enzo pospiesznie otworzył drzwi mojego pokoju, po czym wciągnął mnie do niego .

Czułam się tak jakby moja głowa nie myślałam racjonalnie .

Chłopka, który siedział na sofę cały czas zaprzątał moje myśli.

Uświadomiłam sobie, że jeszcze nie zrobiłam nic związanego z naszą "misją" .

Chciałam jak najszybciej wykonać to zadanie, aby uwolnić się od tej przysługi .

Enzo właśnie opadła na materac mojego łóżka, gdy ja podeszłam do mojego biurka i opadłam z westchnienie na fotel, który stał tuż obok .

Moja ręka podążyła w stronę kartki, którą otrzymałam tamtej nocy od Mattheo.

Mój wzrok uważnie skanował każdy składnik z tej listy , było ich dość sporo .

Czułam na sobie wzrok Enzo , schowałam moją listę do małej kieszaki w mojej spódnicy po czym obróciłam się do niego .

Wyszłam jego rozwaloną sylwetkę na moim łóżku, jego wzrok utkwiony był w suficie .

-Enzo

Wyszeptałam powoli, chciałam udać się do biblioteki, by sprawdzić kilka nazw składników w księgach i poszukać odrazy kilka informacji na moją pracę z historii magi .

Jednak wiedziałam kto przebywała w salonie , dlatego moje chęci natychmiast zniknęły.



- No co tam ?

Zapytał powoli podnosząc się do pozycji siedzącej, jego włosy były lekko roztrzepane od gwałtownych ruchów.

- Mam takie małe pytanko .

Uśmiechnęłam się niepewnie, w stronę chłopka musiałam jakoś go przekonać, do tego, aby przyniósł mi potrzebne podręcznik.

Przecież ja nie pokaże się, teraz gdy wiem, że on tam jest.

Chłopka uniósł z zaciekawieniem brwi oraz zmrużył lekko oczy .

Czekał ewidentnie na moje pytanie .

W mojej głowie kotłowało się wiele myśli i pomysłów, ale żaden z nich mnie nie przekonywała.

Znałam już trochę Enzo i wiedziałam, że nie da się nabrać na takie coś .

Więc postanowiłam, że spróbuję go po prostu poprosić.



- Chciałam zapytać , czy byłbyś w stanie przynieść tutaj z biblioteki kilka podręczników abym mogła się policzyć .

 my little nightmare  || +18 || historia Yn /Snape   I Matteo Riddel Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz