Uwaga sceny są odniesieniem do rozdziałów od 3 do 11 gdzie mamy do czynienia z brutalnymi zachowaniami oraz scenami związanymi z sexem.Mattheo
Przystanąłem w miejscu ,skanując sylwetkę dziewczyna, ta cały czas wyżywała się na mojej szafce.
Moje nogi automatycznie zaczęły poruszać się w jej kierunku . Nie mogąc oderwać o niej wzroku , czułem potrzebuję by się do niej zbliżyć.
Byłem już blisko .
Stanąłem przed nią, oblizał wargi i spojrzałem w jej oczy .
-Następnym razem spróbuj włamać się do szafki kogoś innego.
Cały czas patrzyłem na dziewczynę, nagle do moich nozdrzy dotarł ten zapach , lasu i kwiatów.
Spojrzałem w jej niebieskie oczy , były piękne tak jasne, że aż prawie niewidoczne .
Jej ciemne włosy opadały lekko na twarzy.
Widziałem jak lekko przygryza wargę skanując moją sylwetkę, jej usta lekko się rozchylił.
- Przepraszam nie widziałam że to twoja szafka i wcale nie miał zamiaru się do niej włamywać.
Jej głos był tak delikatnym, a zarazem tak pewny siebie , moje ciało przeszły dreszcze.
Coś ciągnęło mnie do tej dziewczyny .
Widziałem, że jest moim wrogiem , ale czułem taką potrzebę, by się do jej zbliżyć.
Ujrzałem, że na ziemi leży klucz , powoli zacząłem się schylać po zdobycz.
Moje palce owinęły się wokół metalowego przedmiotu.
Czułem jej wzrok na sobie, cholernie mnie to podniecało .
Chciałem jak najszybciej znów stanąć twarzą w twarz z moją zdobyczą.
Powoli załapałem klucz i zacząłem się podnosić, w mojej głowie pojawiało się tysiąc wizji.
Moje palce zaczęły łaknąć dotyku , chciałem poczuć choć trochę jej ciała.
Byłem już naprzeciwko dziewczyny , wcale nie chciałem oddawać jej klucza.
Dziewczyna uniosła lekko brodę , jej usta były piękne ich kształt byk pełny a kolor lekko zaróżowionych niczym maliny .
Nie wiem co się ze mną działo .
Ona przyciągała mnie jak pierdolony magnes .
Zbliżyłem się do niej , powoli opierając rękę tuż obok jej głowy.
Podobał mi się sposób w jaki jej ciało ja mnie reagowało udawał, że nie przeszkadza jej moja obecność, a tak naprawdę widziałem jak jej mięśnie się napinają.
CZYTASZ
my little nightmare || +18 || historia Yn /Snape I Matteo Riddel
RomanceCzasami rzeczy, które wyglądają przerażająca mogą być tak piękne.... Tylko jeśli da im się szansę. Ta opowieść będzie o historię o Matteo Riddel i Yn /Snape . Książka będzie przeznaczona dla czytelników +18 (sceny przemocy fizycznej i seksualnej)