Pov MattheoCały czas się nie odzywałem myślałem że to pomoże ale nie , przed Enzo nie dla się niczego ukryć nawet najdrobniejszej skaz , on widzi wszystko każde twoje pęknięcie każdą niedoskonałość.
Tylko że on nie wykorzystuje tego przeciwko tobie tylko pomaga ci to zaakceptować ,jest najmniej popsutą osobą z naszego grona .
Choć sam też ma swoje ciemne strony, które udaje mu się utrzymywać jak na razie .
Przesunął się bliżej mniej, słyszałem tylko dźwięk ocierających się ubrań o skórzaną kanapę .
Zarzucił mi rękę na bark i poklepał zachęcająco , nie nawidziłem, gdy ktoś mnie dotyka i nie szanuje mojej przestrzeni osobistej .
Zacisnąłem szczękę starałem wyrzucić z głowy pomysł aby odciąć mu te ładne rączki , spiąłem się i zacząłem poruszać barkiem mają nadzieję, że jego ręka spadnie .
Niestety tak się nie stało, wypuściłem sfrustrowanych oddech i odparłem całkiem poważnie.
- Możesz przestać mnie dotykać? Spytałem głosem pełnym jadu - Może wtedy ci powiem o co chodzi tylko zdejmij te łapy ze mnie.
Chłopak spojrzał na mnie i opuścił rękę ,po czym się uśmiechnął.
- Więc słucham cię Matteho, co masz mi do powiedzenia .
Widziałem tylko ten cwany uśmiech i triumfalnie uniesione brwi .
Podkręciłem głową na znak aprobaty , niech nie myśli że mu wszystko od razu wyśpiewam.
Postanowiłem tylko zdradzić nieistotne szczegóły dotyczące mojego stanu zdrowia .
Oparłem się wygodnie i przeczesałem palcami włosy .
- Zapewne słyszałeś moją rozmowę z Draco i Theodorem odnoście meczu z Gryfonami i tego, że na razie nie mogę trenować .
Mówiłem pewnie czekając aż chłopak wszystko przyswoi do tej modrej główki.
On cały czas nią kiwał , co mnie wkurwiało, ale nie ja tyle by coś mu zrobić.
- Więc nie trenuję dlatego, że nie chce, po prostu mam kontuzje, która uniemożliwia mi przebywanie na miotle, nie przyznałem się do tego chłopaka, gdyż pytali by o przyczyn a wiem że ty tego nie zrobisz.
Powiedziałem i spojrzałem na chłopaka , wyglądał jakbym się nad czymś zastanawiał , pewnie nad słowami, które do niego kierowałem.
CZYTASZ
my little nightmare || +18 || historia Yn /Snape I Matteo Riddel
RomansaCzasami rzeczy, które wyglądają przerażająca mogą być tak piękne.... Tylko jeśli da im się szansę. Ta opowieść będzie o historię o Matteo Riddel i Yn /Snape . Książka będzie przeznaczona dla czytelników +18 (sceny przemocy fizycznej i seksualnej)