33|Önemi Yok|

741 58 80
                                    

0537 *** ** **:Ömer

0537 *** ** **:Ben Yüsra.

0537 *** ** **:Selman hoca ikinci kata çağırıyor.

0537 *** ** **:Bir de şey soracaktım...

0537 *** ** **:Öğle yemeğine çıkacak mısın?

Ömer:Tamam geliyorum.

Ömer:Evet çıkacağım.

0537 *** ** **:Müsaitsen konuşabilir miyiz öğlen?

Ömer:Ne hakkında?

0537 *** ** **:Biliyorsun işte.

0537 *** ** **:Benim anlatacaklarım bitmedi.

Ömer:Benim dinleyeceklerim bitti.

0537 *** ** **:Bi' dinlesen beni.

Ömer:Artık bir önemi yok bunların.

0537 *** ** **:Neden bu kadar bencilsin?

Ömer:Bencil olan ben miyim?

0537 *** ** **:Tek acı çeken senmişsin gibi davranıyorsun.

Ömer:Kaçıp giderken acı çektin mi?Çok merak ediyorum.

0537 *** ** **:İkimiz için yaptım bunu!

0537 *** ** **:Keyfimden terk etmedim, yaşadığım ülkeyi.

0537 *** ** **:Eğer o genç yaşında evlenseydik.

0537 *** ** **:Şu an elinde bir mesleğin olmayacaktı.

***

Öğle arasına çıkmıştık ve ölü gibi yorgundum.Sadece bizimkilerin olduğu stajer odasına ilerledim.Yemeye gitmek bile işkence gibi gelmişti.Halbuki herkesin bildiği üzere hayvan gibi yemek yerdim.

Odanın kapısından girip kendimi tekli koltuğa attım fakat dinlenmek ne mümkün?Tuna Bahara her zamanki serenatlarından birini yapıyordu.

"Senin en güzel yerin, kahverengi gözleriiiin.Gözlerin yaaar gözlerin-"

Baran,"Tuna!Sıçtın kulağımıza Tuna!"dediğinde, gözlerim kapalıyken gülmemek için tuttum kendimi.

Serdar bilmem kaçıncı rüyasının arasında bile Tuna'yı duymuş olacak ki konuşmadan edemedi.

"Oğlum yaz ayı geldi sivriler başladı.
Uyutmuyor namussuz sinek!"

"Keşke sivri olsaydı kardeşim, sivri gelince daha fazla uyku uyuyorum."
Baran'ın serzenişleri karşısında tekrardan horlayarak uykuya dalan Serdar'a hayretle baktım.

Bahar bir şeyin farkına varmışçasına Tuna'ya öylece boş boş baktı.Tuna 'ne oldu?'dercesine başını salladığında Bahar düpdüz bi' yüz ifadesiyle konuştu.

"Tuna benim gözlerim yeşil."dediğinde, herkes kahkahayı bastı.

"Hee öyleydi değil mi yaa?"deyip, elini ensesine attı.

"Bahar'ım aramızda iki rengin lafı mı olur?Netice de ikisini de Allah yaratmış."dedi ve eliyle Baran'ı gösterdi.

"Bak Baran'ın gözleri de mavi."dediğinde, Bahar çileden çıktı ve ayıcıklı yastığı Tuna'ya fırlattı.Yastığı havada yakalayan Tuna susmak bilmiyordu.

"Sen zaten benim göz rengimi bilme Baran'ınkini bil!Hatta ben aradan çekileyim, rahatsız ettim sizi."dediğinde, dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Bahar gözünü seveyim bir an önce nikâh masasına oturt şunu, beni de kendini de kurtar."deyip, daracık alanda kıçını dönüp uyumaya hazırlanacaktı ki Tuna yine susmadı.

Pide Kuyruğu •Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin