Ediz erkenden kalkmıştı, aslında heyecandan hiç yatamamıştı. Sürekli Hande'yi merak edip durdu. Hande'nin dediklerini düşünüyordu ' Neden onu seviyordu ? Güzellik her şey miydi ya da ona güzel gelen neydi , neden güzeldi? Aslında neden özeldi ?' Cevaplandıramadı, biraz araştırmak istedi Hande'yi. Sosyal medyaya baktı, ulaşabileceği her yere ama hiç bir cevap bulamadı. Pencerenin önüne geçti, perdeler çekiliydi . Gözlerini gökyüzüne çevirdi, yıldızlar ne güzeldi parıl parıl. Sanki hepsi bi o kadar aynı ve farklıydı. O kadar kız arasından gözüne çarpan Hande gibi . O zaman bu kader olmalıydı. Evet , evet kader ona Hande'yi daha özel göstermişti. Hem karşı karşıya oturmaları anneannelerinin tanışmaları kader ağlarını örmüştü. Kadere teşekkür etti . Kafasında sabah ki buluşmayı düşleyerek tatlı bir uykuya daldı.
Sabah 8.50
Ediz tam uykusunu almışcasına 5 saatlik uykuyla zinde uyanmıştı. Aklındaki bir kaç hazırlıktan sonra duşa girdi . Bu sırada Hande hala yatıyordu...
Saat tam 11 de Hande kapının önüne indi.
- Ediz , ne kadar beklettim ? Aslında saat daha yeni 11 oldu . Birazcık erkenciyiz galiba .
Hande ufak bir tebessümle Ediz'e bakıyordu.
- Şimdiden beni kapıda bekletmene alışmak için birazcık erken inip seni beklemiş olabilirim .
Gülüşmeler ardından Ediz arkasında sakladığı zambakları Hande'ye gülümseyerek uzattı.
- En sevdiğim çiçek, ne-na nasıl bilebilirsin ?
- Biraz hakkında araştırma yapmış olabilirim galiba. Ama beğenmedin galiba böyle kalakaldılar bende , üzgün zambaklar .
Ediz yüzünü üzgünmüşçesine yapmış dudaklarını büzmüştü.
- Ay , kusura bakma şaşkınlıktan .
Hande zambakları Ediz'den gülümseyerek aldı ve sözlerine devam etti.
- Çok teşekkürler, zambaklar benim için çok özel . Kokuları beni ..
Aynı anda devam ettiler
- hayallerime götürüyor.
Gülüştüler.
- Evet Hande'cim bunu da öğrendim.
Hande içinde kıpırtılar hissetti sanki yıllanmış kelebekler uçuşa geçmişti.
- Benim için bu kadar özel bir şeyi fark etmen çok güzel .
- Ee Hande bana hayallerinden de bahseder misin ? Belki onlara da ortak olabilirim . Güzel olmaz mı?
Hande biraz kızarmış ve utanarak kafasını salladı.
- Biraz uzun sürebilir. Sahile varınca konuşalım olur mu ?
Sahile varlıkların da Ediz hazırladığı içecekleri ve sandviçi çıkardı. Hande de örtüyü ve minderleri koydu ve uzun uzun konuşmaya başladılar.
- Ediz bu kadar hamarat olduğunu bilmiyordum . Erkeklerden yemek beklentim biraz düşüktü. Beni şaşırttın.
Ediz gülümseyerek cevapladı.
- Erkeklerle ilgili daha pek çok kalıbın yıkılabilir o zaman , hazır ol.
Ediz göz kırparak cümlesini sonlandırırken Hande için çok sempatik gözüküyordu.
Hande , Edizin onun için böyle biri olduğunu bilmiyordu tabii.
- Neden beni sevdiğine bir cevap bulabildin mi ? Cevabın benim için çok önemli, şu ana kadar yaptıklarından anladığım kadarıyla bir cevabın var gibi .
Hande merakla Ediz'e bakıyordu ve gözleri parlayarak her hareketini inceliyordu.
- Aslında bir cevabım var . Bence seni güzel bulmamın ve bu kadar rastlaşmamızın tek sebebi kader . Kader bizim için çalıştı. Birbirimizi fark etmemiz için çok çabaladı.
- Kader mi ?
Hande denize döndü biraz düşündü, tekrar Ediz'e döndü kafasını hafifçe sallayarak onu onaylıyordu.
- Olabilir , kader birbirlerine bir şeyler katacak ya da birbirlerinden bir şeyler çalacak insanları karşılaştırır. Haklı olabilirsin.
Ediz Hande'nin kendisini onaylanmasına çok sevinmişti bunu çok fark ettirmemek için denize döndü. Uzun uzun denizi izlemeye koyuldular.
Bir süre sonra Ediz Handeye dönüp tekrar hayallerini sordu .Hande ise hayallerinden bahsetti .
" Aslında hayalim ilk yıl üniversiteyi kazanmaktı ama insan hedeflediği şeye ulaşamayınca tekrar çabalıyor. Be de tekrar sınava girmeye karar verdim bi hafta daha tatilden sonra derslere tekrar başlayacağım. Hayalim Eskişehir'de pilotaj okumak . Aynı zamanda şuan dansa gidip o alanda da gelişmek istiyorum . Eskişehir'de hayalimin aşkını bulup hayalimde ki mesleği başarıyla okuyup yapmak için İstanbul'a gitmek istiyorum . Bir sürü kitap okumak , bir sürü insanın hayatına iyileştirici bir dokunuş yapmak istiyorum. En ve en önemlisi ise kendi ayakları üstünde durabilen çok güçlü biri olmak istiyorum. İnsanların örnek alabileceği o kişi olmaya çabalıyorum. "
Ediz Hande'yi hayranlıkla dinledi sözünü hiç kesmeyip her dediğini aklına kazımaya çalışıyordu.
- Hayalinde ki aşkı belki daha erken bulursun?
Edis gülümseyerek bakıyordu.
- Bilemiyorum olabilir , belki ...
Hande küçük bir tebessümle karşılık verdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİM YASASI
Teen FictionSizide içine alan bir gençlik kurgusu... Yazın hafif esintisini ve yaz arkadaşlığını iliklerinize kadar hissedebileceğiniz samimi bir hikaye ...