Keyifli okumalar❤️
bu bölüm kısadır.
YAZARDAN.....
"Hayır" Didem gördüğü rüya ile hızla gözlerini açdı. Kan ter içinde kalmışdı. Yanında uyuyan Zümrüt duyduğu çığlıkla gözlerini açdı. "Kuzum" deyince Didem irkildi.
Hemen sağ tarafına bakınca Zümrütü gördü. Şaşkınlıkla etrafına bakdı. Zümrüt Didemin şaşkınlığını görüp dedi "Rojin ananın söylediklerinden sonra sen sinir krizi geçirip bayıldın"
Didem kaşlarını çatıp dedi "Mirza beni boşamadımı?" Zümrütde kaşlarını çatdı ve şaşırmış sesi ile dedi "sen rüyanda ne gördün kuzum?" Didem derin nefes alıp dedi "Mirza bana 3 kez boş ol dedi yani rüyamda"
Zümrüt kaşlarını yukarı kaldırıp şaşkınca Dideme bakdı. Didem pencereden ayın ışığını görünce dedi "abla saat kaç" Zümrüt komidindeki telefona uzanıp saate bakdı. "Saat gecenin ikisi" Didem gözlerini irileşdirip dedi "kaç saatdir baygınım?" Zümrüt dudaklarını bir birine bastırıp dedi "4 saatdir"
Didem yutkunup şaşkınlıkla kaşlarını havaya kaldırdı. Sonra birden durgunlaşıp dedi "Keşke Mirzanın başka kadınla evlenmeside rüya olsaydı abla" Zümrüt Didemin başını kendi omzuna getirip saçlarını okşadı.
"Bir gün pişman olacak buna eminim" dedi Zümrüt.
"Beni sevmiyorki" dedi Didem ve ağzından hıçkırık firar etdi. Zümrüt kaşlarını çatıp Didemin başını kaldırdı. Didemin gözünden akan yaşları görüp dedi "ağlama! Ağlayarak kendini harab ediyorsun. Ağlayıp Mirzanı memnun ediyorsun. Ağlayıp yenilgiyi kabul ediyorsun"
Didem yeniden hıçkırıp dedi "abla canım yanıyor napabilirim. Mirza 3 yıldır beni görmezden geliyor. Abla 2 yıldır bana dokunmuyor bile."
Zümrütün çatık kaşları düz çizgi aldı ve Didemi yeniden göğsüne çekerek dedi "bundan sonra ağlama! Güçlü ol Didem. Şimdi bunu söylemesi kolay diyeceksin. Ama senin iyiliyin için diyorum. Didem ağlamayı kes ağlamak istersen kimsenin seni görmediyi yerde haykırarak ağla hatta gel omzumda ağla ama Mirza ve o kadının önünde ağlama sakın! Mirzana zafer kazandırma! Bundan sonra benim sözümü dinle. Eyer ağlarsan kaybedersin. Savaş güçlü ol o zaman sana zarar veren insanlar pişman olacak"
Didem burnunu çekip başını Zümrütün göğsünden kaldırdı "güçlü olmayı başara bilirmiyim? Yanımda olurmusun?" Zümrüt gülümseyip başını salladı ve Dideme sarıldı. "Herr zaman yanındayım. Başaracaksın Didem! Eninde sonunda bu savaşı kazanacaksın" dedi sevgi dolu sesi ile.
"Hadi şimdi uyu. Yarından itibaren yeni Didem görmek istiyorum. Hemde güçlü olanından" Zümrüt kıkırdayarak konuşdu. Didem gülümseyip başını salladı. "Abla neden kendi odanda değilsin? Yani yanlış anl-" Zümrüt Didemin sözünü kesip dedi "seni yalnız bırakmaya gönlüm razı gelmedi. Hadi uyu sen" Didem bir şey demeden uzandı. Zümrüt Didemin ve kendisinin üstünü örtdü.
&
"Bu ne biçim rüya" dedi kendi kendine Mirza. Sürahiye su doldurup kana kana içdi. Beline sarılan ellerle ilk önce irkildi. Sonra bu ellerin sevdiyi kadının Sevdanın elleri olduğunu gördü. "Noldu kocacım? Neden kendi kendine konuşuyorsun?" Diye Sordu Sevda.
Mirza bardağı tezgaha bırakıp Sevdaya taraf döndü. Sevdanın beline elini atıp kendine çekdi. "Boş ver güzelim sadece kötü bir kabus o kadar" dedi Mirza.
Sevda hafif kaşlarını çatıp dedi "ne gördün ki" Mirza derin nefes alıp dedi "boş ver" Sevda şirince kaşlarını çatıp sesini incelterek dedi "ama merak etdik babası" Mirzanın ellerini karnına getirdi.
Mirza gülümseyip dedi "ilk önce odaya çıkalım" Sevda şirin sandığı gülüşü ile gülümseyip "tamam" dedi cilveli sesle. Mirza ile beraber odaya adımlarken Mirzanın adımları durdu ve Didemin kaldığı misafir odasının kapısına bakdı. Sevdanın çekiştirmesi ile başını iki yana sallayıp kaşlarını çatdı sonra ise adımlamaya başladı.
Odaya girince "ee anlat" dedi Sevda sabırsızca.
Mirza Sevdanın yüzünü inceleyerek dedi "rüyamda babamın her şeyi Didemin üstüne yapdığını gördüm. Abim dururken Dideme vermiş inanamıyorum. Bu çok kötü bir kabusdu. Evet Didem ailede her kes tarafından sevilir çünki babam ve Didemin babası hem çocukluk arkadaşı hemde ortaklar Didemlede zaten o yüzden evlendirildim. O beni seviyor ama ben onu sevmiyorum."
Sevda göz devirip dedi "off aman Mirza o salak sümüklü Didemi konuşmayalım şimdi hem rüya zaten bence baban o kadarda yapmaz. Hmmm.... hem ben seni özledim" sonlara doğru sesine tutku ekleyince Mirzanın dudağı kıvrıldı ve Sevdayı belinden tutup kendine çekdi "bu gece uzun olacak anlaşılan" deyip Sevdanın dudaklarına yapışdı.
********
"Tamam anne ben gitdim okula geç kalıyorum" Berna ağzına peynir atıp sırt çantasını beline takdı. "Tamam kızım iyi dersler" dedi Zümrüt. "Ee kahvaltı etseydin kızım" dedi Duman.
"Yok baba okulda bir şeyler atışdırırım görüşürüz" Berna hemen koşarak evden çıkdı. Rojin ana sofraya oturdu. Ardından Azat ağa ve Zinet kadın geldi. "Nerde bu gelinler" dedi Rojin ana hoşnutsuz sesle.
"Geldin Rojin ana" dedi karnı burnunda Yonca yanında kocası Zahit vardı. Sevda ve Mirzada kahvaltıya oturdu. "Ee Didem gelinimi bekleyeceğiz? Davetiyemi gönderelim" dedi sinirle Rojin ana.
"Geldim Rojin ana" her kes sesin geldiyi tarafa döndü. Didem gülümsemesi ile adımlayıp Zinet hanımın yanına Mirza ve Sevdanın karşısına oturdu.
Sevda Dideme öldürücü bakışlar atıyordu. Mirza Didemi başdan ayağa süzdü. Didemin üstünde kırmızı uzun kollu dizlerinin üstünde kare yaka elbise vardı. Uzun saçlarını örmüşdü bu sefer başında şal yokdu.
Şal zorunlu değildi elbetde ama Didem her zaman şal ile gezdiyi için Didemin bu halini görenler şaşırmışdı. Didemin yüzünde hafif makyaj vardı. Dudaklarına ise parlatıcı sürmüşdü. Mirzanın Dideme olan bakışlarını Sevda görünce Dideme öldürücü bakışlar atdı. ( sanki Didem onun kocasına sulandı her neyse ilerki bölümlerde bileceğiz )
"Ne güzel olmuşsun kızım" dedi Zinet hanım. Didem gülümseyip dedi "teşekkür ederim anne" Zümrüt Didemin kulağına "aferin kuzuma" diye fısıldayınca Didem gülümsedi sadece. Evet bu günden sonra güçlü olacakdı. Kimse için ağlamayacakdı. Canı yanacakdı ama savaşıcakdı....
Devam edecek.....❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİDEM
RandomMirza boğazını temizleyip konuşmaya başladı. "Didem zaten biliyorsun seni sevmediğimi zorla evlendiğimi" Didemin canı yansa bile Mirzaya göstermedi o yanını. Sadece başını salladı. Mirza Didemin yüzünü inceleyip tekrar konuşmaya başladı. "sen daha...