Keyifli okumalar❤️
Yeni kitap kapağımız. Bu arada arkası bize dönük kaslı hödüğü yakında tanıyacağız🥂 ( kim üzerine alınırsa alınsın erkeklerden nefret ediyorum ya😃)
Asaf tekin
Arabanın durması ile düşüncelerimden sıyrılıp etrafıma bakındım. İşte gelmişdim Hercan şirketine. Alayla gülüp başımı iki yana salladım. Eski kocamla ortak olacakdım. Kapımın Utku bey tarafından açılması ile dışarı çıkdım. "Teşekkür ederim" deyip önden yürümeye başladım.
Utku beyde peşimden geliyordu. Babam böyle emr etmişdi. Şirkete geçer geçmez insanların sorgulayıcı bakışı beni buldu. Hepsi beni baştan aşağı süzmeye başlayınca biraz rahatsız oldum. O sırada yanıma bakır rengi saçları olan kız gelince bütün odağımı kıza yöneltdim.
"Didem Ağkandı değilmi?" Karşımdaki kızın sorusu ile başımı sallayıp "evet" deyince gülümsedi. Bu kızı şimdiden sevmişdim. "Ben Veda, Veda Teymur. Mirza Hercanın sekreteriyim. Buyurun size odanızı göstereyim." Adının Veda olduğunu öyrendiğim kızı takip ederek 'DİDEM AĞKAN' İsimli odanın önünde durduk. Bunlar babamın işi olmalıydı. Bu kadar kısa sürede benim için oda ayarlanması tesadüf olamazdı.
Veda kapıyı açınca içeri adımladım. "Başka arzunuz varmı?" Vedanın samimi sorusu ile başımı olumsuz anlamda sallayıp "hayır canım çıka bilirsin" dediğimde Veda gülümseyip odadan çıkarak kapıyı kapatdı. Tabi Utku beyde dışarda durmuşdu.
Babam fazla abartıyordu...
Odam beyaz ve grinin tonlarındaydı ve ben bu odaya bayılmışdım. Birazdan toplantı başlayacakdı ve ben o toplantıya katılacakdım. Babamın erkek evladı olmadığı için bütün işler bana kalmışdı. Zaten babam erkek , kadın ayrımı yapan biri değildi. O yüzden mutluydum ailem tarafından.
Azat ağa, Mirzanın babası çok iyi adamdı. Ama oda yakın zamanda hayata gözlerini yummuşdu. Çok iyi bir adamdı. Bana o evde asla kötü davranmazdı. Hep korurdu. Kızı olmadığı için beni kızı olarak görürdü. O ailede her kes çok iyi insanlardı. Mirzada iyi adamdı. Ama cevresine karşı...
Kapımın tıklanması ile boğazımı temizleyip "gel" dediğim sırada Veda kapıyı açıp elinde siyah dosya ile yanıma yaklaşdı. Yine gülümsüyordu ve yanağındaki çukur dikkat çekiyordu. Gülümsemesini banada bulaşdırmışdı.
"Didem hanım bu az sonra olacak olan toplantının dosyası." Dosyayı bana uzatınca elime alıp inceledim. Arsa satış işlemlerinin dosyasıydı. Dosyaya göz gezdirince Veda "müsadenizle ben çıkıyorum Didem hanım" dediğinde gülümseyip "tamam canım" dedim. Veda odadan çıkınca yerime geçip oturdum ve dosyayı incelemeğe başladım. Arsayı almak isteyen Asaf Tekin ile az sonra toplantı yapılacakdı. Kimdi bu Asaf Tekin? İsmi çok tanıdık geliyordu.
Sanki daha önce o adı duymuş gibiydim. Yarım saatin sonunda Kapının tıklanması ile düşüncelerimden sıyrılıp "gel" dediğimde içeri Veda gelmişdi. "Efendim Asaf Tekin beyler geldiler" dediğinde ayağa kalkdım "gidelim o zaman" deyip önden yürümem ile Veda da peşimden gelmişdi. Toplantı olacak odaya girdiğimde bütün gözler beni buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİDEM
RandomMirza boğazını temizleyip konuşmaya başladı. "Didem zaten biliyorsun seni sevmediğimi zorla evlendiğimi" Didemin canı yansa bile Mirzaya göstermedi o yanını. Sadece başını salladı. Mirza Didemin yüzünü inceleyip tekrar konuşmaya başladı. "sen daha...