KEYİFLİ OKUMALAR❤️
Bu bölüm kısadır!
YAZARDAN....
Hercan ailesinin erkekleri hemen genç çoxuğu takip ederek koşdular. Duman bir adamın kızına zorla saldırdığını görüp öfkeyle "LANNN!!" diye bağırdı.
Mirza adamın yakasına yapışdı. Demir, Mirza, Duman, Zagit ve Celal ağa adamı ölesiye dövüyordu. Berna yırtılan okul formasının önünü tutup tir tir titriyordu. Ağlayarak yere oturdu.
Demir hızla ceketini çıkarıp Bernaya giydirip önünü kapatdı. Berna Demirle göz göze gelince parıldayan gözlerle Demirin gözlerine bakdı.
&
"O adam buralı değildi buranın yabancısıydı. Sarhoş olmuş o yüzden Bernaya saldırmış ama iyice cezasını verip hapse gönderdik reşit olmayan bir kıza tecavüz etmeye kalkışdığı için ağır ceza alacak" Duman dedi.
"Zaten burdakiler o haltı yapmaz!" Dedi Zahit. Mirza bir elini dizine koyup dizini sallıyordu. "Öldürmeliydim onu!" Dedi sinirle.
Didemin bakışları Mirzaya döndü. Mirza ile göz göze gelince bakışlarını Sevdaya çevirdi. Derin nefes alıp dedi "müsadenizle"
"Musade senin kızım" dedi Celal ağa. Didem hafif gülümseyip odasına gitdi. Kapıyı kapatıp yatak başlığına sırtını yasladı.
Geçmişi düşününce Mirzanın nasıl bu kadar değişdiğini merak etdi. Oysa eskiden başkaydı. Didem derin nefes aldı.
Kapısının tıklatılması ile ayağa kalkıp kapıyı açdı. Karşısında Sevdayı görünce kaşlarını çatdı. "Neden geldin?" Dedi soğuk sesi ile
"Hmmm. Gelmek için senden izin alacak değilim güzelim" dedi Sevda sinsice gülümserken. Elini karnına koyup okşadı. "6 ay sonra bebeğim doğacak bakıcı lazım. Şimdiden senle konuşmaya geldim. Mirza ve benim bebeğim doğunca ona bakıcılık yapacaksın. Hem sen kısırsın ya bizim bebeğimizle ilgilenip yaralarını kapatırsın" dedi Sevda alayla.
Didem bir kaşını kaldırıp kollarını bağlayıp Sevdayı başdan aşağı süzdü. "Neden? Yoksa sen annelik yapmayı bilmiyorsun da o yüzden mi bebeğini kuma geldiğin Hercan konağının gelinine emanet edeceksin? Gerçi benim için sorun değil. Evet anne olamadım ama annelik nasıl oluyor biliyorum eyer istersen sanada öyretirim o zaman bebeğini kuma gitdiğin kadının üstüne bırakmak zorunda kalmazsın" Didemin alayla konuşması ile Sevda sinirle dişlerini sıkdı.
Söyleyecek bir şey bulamadığı için sessizce gitdi. Didem göz devirip kapıyı kapatdı. Sevda sinirle dişlerini sıkarak giderken kolundan birinin tutup çekmesi ile sırtı duvarla buluşdu.
Karşısında gördüğü yüzle yutkundu. Demir sinsice gülüp dedi "noldu tırsdınmı?" Sevda yeniden yutkundu.
"Eee nasıl gidiyor Didemin kuması olmak?" Demirin alayla konuşması Sevdanın sinirini bozmuşdu. Demirin bakışları Sevdanın karnını buldu.
Alayla gülüp dedi "benim bebeğimi aldırıp Mirzanın bebeğini doğurmak istemen... biliyormusun buna ne ad verilir?"
Demir Sevdanın perçemini kulağına sıkışdırıp yüzünü Sevdanın yüzüne yaklaşdırıp fısıldadı "fahişe" Sevda gözlerini kaçırınca Demirin dudağının sol tarafı şeytanice kıvrıldı.
"Ne o utandın mı yoksa?" Alayla sorduğu soru ile Sevda ağzını açacakken Demir böldü "benim altımdan kalkıp Mirzanın altına girerken neden utanmadın? Mirza benim çocuğumu aldırdığını öyrenirse sana napar biliyormusun?"
Demir elini silah gibi yapıb Sevdanın başına koyup sertce itip dedi "bom! Anladın" Sevda sertce yutkundu. "Neden aldırdın bebeğimi? Ben seni sevmişdim Sevda! Neden duygularımla oynadın!" Demir dişlerinin arasından tısladı sinirle.
"Ahhh Sevda ahh! Acıyorum sana. Karnında olmayan bir bebekle Mirzayı nasıl kandırdın?" Demir Sevdayı kapana kısdırmışdı. Sevda yutkunup dedi "h-hayır hamileyim ben Mirzanın çocuğuna h-"
Demir sinirle soluyup dedi "aptal kısır bir adamdan nasıl hamile kalabilirsin aptal!"
Sevda etrafına bakıp elini Demirin ağzına koyup dedi "sus!" Demir Sevdanın elini iyrenircesine itip alayla dedi "neden duyan mı olur?"
"Git! Git burdan neden geldin?" Dedi Sevda sinirle. Demir Sevdanın sorusunu geçip dedi "karnında olmayan bebeği nasıl doğuracaksın acaba? Hep düz karınlı olmayacaksın Sevda! Mirzanın kısır olduğunu Mirza bile bilmiyor! Askerdeyken beni ve Mirzanı 1 ay esir alan pislikler Mirzanın kasıklarına tekmeyi basıyordu! Ordan kurtulunca Mirza vuruldu. Ameliyat oldu! Ben durumunu öyrendim! Lan ben! Üzülür diye çocuğu olmayacağını söylemedim ona!"
Sevda Demiri itmeye çalışdı "çekil!" Demir alayla gülüp dedi "Mirzanın paralarını yeyip bitirmek istiyorsun diyimi?"
Sevda dudaklarını yalayıp sertce Demiri itip koşarak uzaklaşdı. Demir alayla gülüp dedi "bebeğimi aldırmanı ve bana ihanet etmeni ödeyeceksin Sevda hemde canınla!"
Berna yukarı çıkarken Demiri görünce gülümsedi. Boğazını temizleyip Demire yaklaşdı. "Meraba" dedi. Sonra ne dediğini anlayıp biraz utandı.
Demir karşısındaki kızı görüp kaşlarını çatdı. Berna gülümseyip dedi "Demir teşekkür ederim beni o adamdan kurtardığın için" dedi Berna gülümserken. Demir karşısındaki aptal kıza bakıp gülümsedi ve "teşekkür etmene gerek yok güzelim" dedi
Demir biraz eylenmek için bu kızı kullanmayı istiyordu. Çok eyleneceği belliydi. Biraz ergen bir kızın duyguları ile oynamakdan zarar gelmez diye düşündü.
Berna bakışlarını utanarak yere eydi. Güzelim kelimesini Demirden duymak onu mutlu etmişdi.♧
Her kes uyumuşdu ama Didem daha uyanıkdı. Her gece olduğu gibi. Susadığını fark edip komidindeki surahiyi eline alınca boş olduğunu gördü.
Oflayıp odadan dışarı çıkdı. Mutfağa gidip surahiyi doldurdu. Bir bardakda içince bardağı yıkayıp yerine bırakdı.
Tam arkasını dönecekken Mirzanın mutfağa elinde surahi ile girince gördü. Mirza ile göz göze gelen Didem boş bakıyordu artık.
Eskiden aşkla bakan Didem yokdu. Mirza artık Didemin bakışlarını anlamışdı. Ve Dideme hakk veriyordu.
Dideme aşık değildi o yüzden sevmediği kadınla evli kalması Mirzaya ceza olarak geliyordu. Didem gidecekken Mirzanın sesi ile durdu.
"Didem konuşa bilirmiyiz?"
Didem derin nefes alıp başını salladı. Mirza ve Didem mutfakdaki sandalyede oturdu. Mirza boğazını temizleyip konuşmaya başladı. "Didem zaten biliyorsun seni sevmediğimi zorla evlendiğimi"
Didemin canı yansa bile Mirzaya göstermedi o yanını. Sadece başını salladı. Mirza Didemin yüzünü inceleyip tekrar konuşmaya başladı. "sen daha gençsin diyorum ki boşanalım ve sende kendi hayatını kur. Belki seni gerçekden seven bir adamla bile evlene bilirsin. Ben sana laik değilim"
Didem son sözlerden sonra canı yandı. Kocası ondan boşanmak istiyor ve başka adamın onu sevmesini istiyordu....
Didem yutkunup zar zor çıkan sesi ile konuşdu."sevilmediğim yerde bende durmak istemiyorum. Ve ve beni sevmeyen adamla evli kalmak benim içinde zor."
Mirza başını sallayıp konuşmak için dudaklarını araladı. "ailelerimizle konuşmadan boşanalım. Onlar duyarsa buna izin vermez"
Didem zor nefes alıyordu artık. Yutkunup başını salladı. Mirza ayağa kalkdı. "İyi geceler" deyip gitdi. Didem göz yaşlarını serbest bırakıp dedi "bir gün her şey için çok pişman olacaksın Mirza Hercan! Ama o zaman ben yanında olmayacağım!"
Devam edecek....
↙️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİDEM
RandomMirza boğazını temizleyip konuşmaya başladı. "Didem zaten biliyorsun seni sevmediğimi zorla evlendiğimi" Didemin canı yansa bile Mirzaya göstermedi o yanını. Sadece başını salladı. Mirza Didemin yüzünü inceleyip tekrar konuşmaya başladı. "sen daha...