Druhá

18 2 0
                                    

Zlovestne sa na mňa pozrel. Žalostne na mňa oči upieral. Je, ako živý sen. Horšie, on je spomienka. Mráz mnou prebehol keď sa ma dotkol. Okolo pásu ruku mi ovinul. Jeho dotyk vo mne vyvolal akési divné pocity. Rozrušil ma jeho šepot. Hlas má ľadový a chladný. Iný ako predtým. Pod jeho dychom na mojej pokožke mráz mnou prebehne.
,, Čo sa bojíš?" Zachrapčí mi vedľa ucha. Zimomriavky mnou prejdú.
,, Musíme si zatancovať." Zašepká a chytí ma za pás. Pritiahne si ma ku sebe. Narazím na jeho hruď viem, že to urobil naschvál. Cítim jeho úsmev, zasmeje sa.
,, Nie, nechcem tancovať."
,, Nepýtal som sa. Musíme na úvod."
,, A bez rečí." Vezme ma na parket. Pozriem svojími hnedými očami na neho. Tancujeme valčík a keď mi dá otočku a záklon som rada, že sme skončili. Ľudia tlieskajú.
,, Bavte sa priatelia." Povie im, otočia sa a začnú sa rozprávať. Tvárou sa obráti ku mne.
,, Je ti dobre? Si akosi bledá."
,, Je mi skvelo." Neviem prečo sa pýta keď mi nič nieje.
,, Vážne?"
,, Áno."
,, Tak fajn." Stále má ruku položenú na mojom drieku. Čašník sa prechádza s vínom v ruke. Jedno si uchmatnem. Odchlpím si, no nie na dlho. Akonáhle preglgnem víno, pohár mi padne. V ruke držím črepiny, rozrežú mi ruku. Spolu s hmlou pred očami padnem... Počujem jeho ako volá moje meno. Drží ma? Stihol to? Čo sa deje so mnou? Prečo cítim, že umieram?...
Trhne mnou. Sen ma pohltí.
,, Bol to iba sen Kate. Spinkaj." Ľakom otočím hlavu na neho.
,, Neboj sa. Som tu. Je to v poriadku." Rukou sa načiahne, pohľadí ma po líci.
,, Upokoj sa."
,, Dýchaj." Opriem sa hlavou o jeho rameno.
,, Je to v poriadku. Uvoľni sa. No tak zvládneme to spolu." Telo uvoľním. Rukou ma poľahko pohladká po chrbte. Položí ju na môj driek. Rozochvejem sa. Dotyk je tak nežný a rovnaký ako aj v mojom sne.
,, Zima?" Spýtavo pozriem na neho.
,, Zimomriavky. Nechvej sa. Neublížim ti." Nemo prikývnem hlavou.
,, Oddychuj." Zaspím znovu s obavami. No jeho prsty behajú po mojej koži, tak jemne až ma to uspáva. V hlave mi víri iba jedno. Ak si ktokoľvek prosím povedz, že mi neublížiš. Prosím povedz, že ma necháš žiť. Prosím ukáž, že mi neublížiš. Prosím zachráň ma od domova, ktorý mi ním nieje.
Prosím ľúb ma, ostaň tu.

Naveky Dráha Kaitlyn Where stories live. Discover now