1

34 7 5
                                    

Herkese selamün aleyküm!

Şimdik neden diğerini sildim ve neden en baştan yazıp yayımladığımı söyleyeyim : Çünkü öncekini beğenmedim. Yani beğenmedim derken önceki bölümlerde eklemek istediklerim oldu. İçimde kalmasın diye böyle yaptım.

Değişen yerler olacak, kitabın çoğu yerini değiştirdim. Başka şeyler de ekledim.

Tabii ben bu yeni kitabın yarısını yazıp yayımlıcam . Şu anlık diğeri kalsın..

Canım ne zaman isterse yayımlarım mxnsndkdlfkej

Neyse bismillah!

Başlangıç tarihi?

14 Haziran 2024

Ve bir süre boyunca küçük hallerini yazacağım. Büyüdüklerinde yazarım büyüdüler diye. Zaten aklımda şöyle bir plan var. Her bölüm de birer yaş alacaklar.

Ala ala büyüsünler. Ve ben de iyice kafamda plan yapıp yazayım. Ansızın aklıma daha da müq şeyler gelince yazayım dedim ncndpfjdkd

......

"Sevgili günlük ;

Unuttum sana yazmayı. Onca şeyden sonra aklıma hiç gelmemiştin...

Şaka dedim. Üzülme sakın, aklıma geldin, seni hiç unutmadım ama seni o kadar insanın için de kaybetmiştim.
Neler oldu be günlük.. Çok üzgünüm.
Evimize bir sürü teyze geldi, hepsi ağlıyordu. Hepsi bana bakıp ağlıyordu.
Neden ağlıyorsunuz, diye sorduğumda ise Funda teyze beni kucağına alarak sarıldı. Kısık kısık nefes alıyordu.
O da ağlıyordu.

Bir tane teyze bana bakarak 'Ah yavrum şu yaşta hem öksüz hem yetim kaldı.' dedi.

Öksüz ve yetim ne?

Ben öküz mü oldum? İyi de ben öküz değildim ki. Arada sırada babam bana eşek sıpası derdi. Ama o da şakadan. Ama bu teyzeler ağlayarak diyordu.

Hiç sevmemiştim onları.

Annemi evimiz de aradım ama yoktu günlük. Ne babam ne annem vardı.
Korkuyordum, ağlamalarından korkuyordum. Şimdi ise annem ve babamın odasındaydım ve ağlıyordum.

Çünkü biliyor musun günlük, ben yetim ve öksüzün ne olduğunu öğrenmiştim.
O cadı Yağmur, bana belki hayatın da ilk defa bir iyilik yapmış ve bana anlamlarını söylemişti. Annesi ve babası olmayan, ölen çocuklara denilirmiş...

Benim annem ve babam öldü günlük.

Benim artık sarılabileceğim bir annem ve babam yok. Şu an gözlerimden yaş geliyor. Çok ağlıyorum, çok üzülüyorum. Midem ağrıyor ve bulanıyor.

Öldüler. Beni bırakıp gittiler. Bu çok acı bir şeymiş.

Ama beni neden çabucak bıraktılar ki? Ben daha yedi yaşındaydım. Normalde insanların anne ve babası onlar çokk büyük olunca ölmezler mi?

Ama ben çok küçüğüm. Onlardan nefret ediyorum. Keşke beni bırakmasalardı.

Ben tek başıma nasıl yaşayayım. Çok korkuyorum anne. Babam bana artık balım demeyecek mi?

Annem beni öpüp koklamayacak mı?

O kadar çok mu kötü haldeyim? Yağız bile benimle uğraşmıyor hatta Yağmur'da. Çok üşüyorum anne. Yatağınızda oturuyorum. Daha sabah bu yatakta aranıza girdim. Bana sımsıkı sarılmıştınız.

Gidecektiniz diye mi beni sabah çok sevdiniz?

Çok özledim sizi. Belki bir rüyadır bu. Ya da bana oyun mu oynuyorsunuz. Bana cin gibi kız diyorlar, ilerde kendi başının çaresine bakar diyorlar. Ben sizsiz nasıl kendi başıma çareme bakayım ki?

Öldünüz. Sonsuza kadar gittiniz. Bana anlatmıştın anne, ama bu kadar hızlı öleceğinizi bilmiyordum. Özür dilerim, sizden nefret ettiğimi yazdığım için.

Ben sizi çok seviyorum anne ve babam. Ama sadece üzülüyorum. İçim yanıyor, sanki acı bir şey yemiş gibiyim. Gözlerim de ağrıyor. Hep kıpkırmızı olmuş ve şişmiş. Aynanızdan baktım.

Anne, başörtüne sarılıyorum şimdi. Sen kokuyor. Çok güzel. Babacığım senin de en sevdiğin gömleğini giydim. O da çok güzel kokuyor.

Anne sabah beni süsledin hep. Öleceğiniz için miydi? Son kez saçlarımı ördün. Son kez beni öpüp kokladın baba. Hepsi benden sonsuza kadar gideceğiniz için miydi?

Ama siz de çok gençtiniz.

Anne sen daha yirmi yedi, baba sen de yirmi sekiz yaşındaydın. Siz de çok küçüksünüz. Diğer anne ve babalar yaşlıyken ölürlerdi. Siz niye küçük öldünüz?

Ben siz olmadan ne yapacağım? Kim bana bakacak? Kimsem yok ki. Tek kaldın Asel bu kocaman evde.

Tek.

25.05.2012"

.........

İnşallah duyusal olmuştur cbxnxöcn

Max duygusal yazım

Gidiyorum benn

Üzüldüm.

Bi' süre çocuk olarak yazacağım bunları, sonrasında ise büyürler artık.

Yine plansız yazıyoruz 🏃🏻‍♀️

Bu kız çok bilmiş millet fjfjf

O küçük yaşta birçok şeyi biliyor. Ha derseniz neden yetim ve öksüzün anlamını bilmiyor?

Ben de bilmiyorum bi an öyle yazdım, değiştirmekte istemedim cnfnfmdm

Ve Asel 6 yaşında başladı okula ondan okuma yazma biliyor. Ayıretten şu an ikinci sınıf oldu gibisinden bilin.

Allah kahretmesin ne işler peşine düştüm yine. Neyse.

Görüşürüz.

İnstagram: etkisizkelebek

Nasipte Varsa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin