6

4 3 3
                                    

Heloooo!

......

Canım günlük ;

Günlük bugün Yağız bana güzel olduğumu söyledi..

Çok tuhaf hissettim, o bir an da öyle deyince. Günlük ben Yağız'ın yanın da çok tuhaf hissediyorum. Bu hislerimin ne olduğunu da bilmiyorum. Nasıl öğreneceğim?

Onun yanında kendimi güvende hissediyorum. Onun hep yanımda olmasını istiyorum ama canımı çok sıkıyor. Bana gıcık oluyor.

Ama bunu öğreneceğim. Bu günü ölene kadar unutmak istemiyorum günlük. Yağız bana ilk defa iltifat etti. Ve biliyor musun günlük , Yağız sabah benim neden böyle kısa bir elbise giydiğimi sordu. Gidip Derya ablaya sordum bir erkek böyle derse ne anlama gelir diye. Ve o da bana şöyle cevap verdi: "Eğer ki bir erkek sana böyle demişse büyük ihtimalle seni kıskanmış olmalı. Kıskanıyorsa da seni seviyor olmalı." aynen böyle demişti.

Günlük düşüncesi bile imkansız ama.. Yağız beni sever mi?

Bana çok tuhaf şeyler oluyor, umarım neden böyle olduğumu kısa sürede öğrenebilirim. Gidip Derya ablaya soracağım ya da teyzeme.

Öyle oldu. Yağız bana bugün hiç kötü davranmadı hatta varya benimle beraber parka bile geldi. Ve beni salıncakta salladı! Beni beni. Benden nefret ediyordu oysaki, ama beni salladı. Beni salladığında da mideme bir şey oldu günlük. Ağrı girdi mideme.

Yine yüzüm kızarmıştı ve o bunu yüzüme söylemişti. Ben çok utanıyorum ondan günlük.
Ne olacak benim bu halim?

Ne olacak Yağız'ın bu tavırları.

Günlük asıl en büyük şeye geleyim. Derya abla genç kız oldu var ya bugün. Anlamını bilmiyorum, gidip soracaktım ama çok hasta olduğu için hep uyudu.

Tek bildiğim kızlar arasında bir şeymiş. Bunu Yağız da çok merak ediyor, o da bilmiyor ne olduğunu. Funda teyzeye sormuş ama teyzem ona söylememiş.
Bir de gidip ben soracağım.

Eğer ki genç kız olursam bunu hemen Yağız'a söyleyeceğim günlük, çünkü o da çok merak ediyor. Ve günlük genç kız olunca muhakkak çikolata yemek zorundasın çünkü öyle. Ve Yağız bana genç kız olduğum da çikolata alacağına söz verdi! Hemen olayım lütfen Allah'ım.

Funda teyze ve Derya abla konuşurken duydum her ay oluyormuşsun artık ne oluyorsa. Sadece kızlarmış yani Yağız maleseff ki bu şeyden olamayacak. Ben ona çikolata alamayacağım. Amaa o bana her ay alacak! Oley. Hemen bu bilgiyi Yağız'a söylemem lazım, bilsin ki bana bir kez daha söz versin.

Neyse günlük gitmem lazım çünkü uyumam gerek. Çok uykum geldi, yarın da zaten Yağız ile öğrendiğim bilgiyi söyleyeceğim, bir de teyzem ve ablama şu genç kız olmak neymiş onu.

İyi geceler günlük. Rüyanda beni gör.

Allah'ım rüyamda annem ve babamı göster bana. Amin.

....

"Yağız." diye fısıldadım tepesinde. Uyanmıyor ya. "Yağız!" diye sarstım onu yatakta, ama yok uyanmıyor! Ne yapmam lazım? Su mu döksem? "Yağız. Of Yağız ya! Kalksana gerizekalı çocuk." ayağımı yere vurarak köşede duran sandalyeye oturdum. Yağız uyanana kadar oturayım bari. Saat on buçuktu ama bu şapşal hâlâ uyuyor. Ben saat yedide kalkmıştım. Ve boş boş yatağın için de oturmuştum. Söylemeyeceğim öğrendiğim bilgiyi ona. Sinirlerim bozuldu, kalkmıyor ya.

Nasipte Varsa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin