Bölüm 4:İkizler

14 3 0
                                    

Bölüm özeti:Dazai bazı öğrenci arkadaşlarıyla tanışır.


Kitapçı insanlarla doluydu. Duvardan duvara kitaplar ve arka arkaya büyücüler vardı. Dazai'nin nefesi göğsünde takılıp kalırken, düzenli bir nefes almak için çabalıyordu. Ama yüzündeki düz ifade omurgasındaki gerginliğin hiçbirini ele vermiyordu. Dazai Snape'e hızlı bir bakış attı. Sebep ne olursa olsun, profesörün yanında durduğunu görünce terlemiyormuş gibi davranması biraz daha kolaylaştı.

Ah. Pek çok kişi. Bütün bu gürültü de baş ağrısına yardımcı olmuyordu.

Dazai'yle göz göze gelen Snape'in kaşları çatıldı. "İlgilenmem gereken bir şey var." dedi aniden. "Ben meşgulken kitaplarınızı satın alın."

"Ha?" Dazai'nin ağzı açık kaldı. Etrafındaki insanları hissedebiliyordu; onların varlığı bile tüylerini diken diken ediyordu. "Bana yardım etmen gerekmiyor mu?"

Profesör gözlerini devirdi. "Bu bir kitapçı. Eminim senin gibi bir çocuk bile bunu anlayabilir."

"Sana bunu düşündüren ne? On dakika önce kendimi bıçakladım."

Severus dilini şaklattı ve ellerini kuzgun pençeleri gibi kavrayarak Dazai'nin ince omuzlarına koydu. "Davranmak."

Uzaktan, Dazai bunun önemli olması gerektiğini düşündü . Kalabalık bir yerin yabancı, gergin atmosferinde, en azından profesörün sesindeki yıkıcı tehdit tanıdıktı. Dazai sanki iyi eğitimli bir köpekmiş gibi başını salladı ve derin bir nefes aldı. Karşı çıkmayın, havadaki enerji vızıltısıyla beyni kolayca beslendi. Bu tür bir zihniyet onu daha önce hiç başarısızlığa uğratmamıştı.

"İyi. Kitaplarınızı alın ve mağazadan ayrılmayın." Döndü ve kapı kolunu tuttu. "Ve Merlin'in aşkına, kendini bıçaklama oğlum." Bunun üzerine kapıyı arkasından kapattı.

Dazai kapı eşiğinde somurtarak rehberinin gölgesinin camın diğer tarafında Gringotts yönünde kaybolmasını izledi. Ne kadar meraklı. Profesörün ne işi vardı ki, görevini bu kadar kolay bırakabiliyordu?

Hmm... bu arada sadece kitaplara göz atarak vakit ayırırdı. Şimdi Snape'i gözetlemek için gizlice dışarı çıkmak, daha eğlence başlamadan başını belaya sokacaktı.

Neyse, Mori ona büyülü topluluğu araştırmaya başlamasını söylediğinden beri, onların yayınlarından bazılarını almak için can atıyordu . Onları tebrik etmekten nefret ediyordu ama büyücüler belgelerini nasıl gizli tutacaklarını kesinlikle biliyorlardı. Dazai elindeki yabancı para kesesine baktı; Snape bu sabah onu almaya gelmeden önce Mori'den biraz fazla para çalmıştı. Muhtemelen listesindeki her şeyi satın almak yeterliydi ve sonra da...

Önce bilgi; Daha sonra profesör Snape'i gözetleyeceğim!

Aniden harekete geçmek için biraz heveslenen Dazai, sahte bir neşeyle kitapçıya daldı. Satılan tüm kitapları inceleme heyecanı içinde, neredeyse kendisini buranın o kadar da kalabalık olmadığına ikna edecekti. Yine de derin bir nefes ve odaklanmış bir kafa, koridorlarda tüm bu yabancıların ona sürtünmediğini varsaymaya yardımcı olacaktı.

Gerekli kitap listesine kısaca göz attı. Oldukça fazla sayıda vardı! En azından kendisi gibi yeni başlayan biri için ilginç olurdu. Yine de bunları sona saklamak akıllıca olacaktır.

Ancak ihtiyaç duyduğu kitapları almadan önce Dazai, gerekli olmayan bazı üst düzey metinlere bakmak istedi. Pasif bir tavırla rafları taradı, koridordaki ciltler kalınlaştıkça ve karmaşıklaştıkça onları araştırıyordu. Trollerle Yolculuklar, Gulyabanilerle Gezmek, Cadılarla Tatiller... Bunlar çocuklar için mi yazılmıştı? Dazai sadece kaşını kaldırarak ve bilinçli olarak daha iyisini beklediğimi düşünerek hepsini geçti. Ancak dükkanın en arka kısmına geldiğinde durdu.

Magic And MysteryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin