3.fejezet

67 2 2
                                    

Később amikor már minden készen állt elmentem letusolni ,közben beraktam zenét hogy tudjak egy kicsit kikapcsolódni és gondolkodni hogy hogyan is állok jelenleg:
Egyke vagyok és a szüleimnek az élete utazásokból áll természetesen nélkülem, a barátom szakított velem mert úgy gondolta hogy nem bírja az elkötelezettséget -ez már három hónapja hogy megtörtént de még mindig nem tudok túllépni rajta ugyanis ő volt a legelső barátom,de lefeküdni még nem álltam volna rá készen(gondolom ezse tetszett neki mert többször is bepróbálkozott)-
Van egy igaz barátnőm,Nati akit első óta ismerek és teljesen megbízok benne,valamint van Konor aki pótolhatatlan ember az életemben akármennyiszer összevesztünk mindig egyszerre odamentünk egymáshoz bocsánatot kérni(nem számított hogy ki hibázott).
Szóval igen az életem eléggé elgondolkodtató.
Gondolkodásom közepette hallom hogy hívnak telefonon egy ismeretlen szám,a csapot gyorsan leállítottam és felvettem.
-Háló?!
-Szia én Nate vagyok,kerestek ezen a telefonszámon engem

És akkor beugrott hogy ez az a telefon akit elősször megpróbáltunk felhívni de nem vette fel.

-Jaj sziaa én Hanna vagyok,neharagudj csak azért kerestelek volna a barátaimmal hogy lesz egy szülinapi bulim és hogy keressünk neki témát és egy random számot irtunk be és úgy tűnik te voltál a szerencsés.

-óó értem hát nem tudom végül sikerült e a téma megtalálása de én Amerikai feeling et mondtam volna!
És akinek lesz vagy van a születésnapja annak Boldog születésnapot!

-Háát végül kínát mondtak ,de amit te mondtál jobban hangzik csak már megrendeltük a hozzávalókat úgyhogy..És én vagyok a szülinaoos ugyhogy köszönöm szépen!

-Igazán nincsmit,viszont akkor érezzétek jol magatokat!

És akkor beugrott hogy ha már konkrétan egy ismeretlent zaklattam akkor már megis kéne hálálni valahogyan szóval meghívom őtis

-Köszönjük,de ez most nagyon furán fog hangzani hogy egy vadidegen igy beszél veled,de arra gondoltam hogy ha már igyis zaklattunk milenne ha velünk tartanál?!

Ilyenkor tiszta görcsbe állt a hasam ráadásul tiszta vizesen.

-Hát nekem lenne kedvem ,de aztse tudom hol lenne a buli és mennyi idő mire oda érek..

-Diósdon lenne a napsugár utcában de ha annyira messze laksz megértem/jük..

-Najó ez most tényleg lehet a sors keze vagy nem tudom de én meg Törökbálinton lakok ,úgyhogy viszonylag nincs messze és ha nem zavarnék szivesen benéznék.

Tisztára meglepődtem és oktalanul de elkezdtem izgulni nemtudom miért..

-Na akkor ez tényleg jólhangzik,várunk szeretettel!

-Akkor szia!

-Sziaa

Ahogy letette a telefont meg közbe is ugy remegtem de tényleg elnemtudom magyarázni miért ,hát majd meglátjuk mit hoz az este!
Kiszálltam a zuhanykabinból gyorsan aztán megkértem Natit hogy a fiúkat foglalja le valahogy ugyhogy bekapcsolták a GTA V -t amíg ő segít nekem készülődni.
Gyors hajszárítás ,kontalencse betétel,smink majd kiválasztottuk együtt a ruhát.
Mire kész lettünk teljesen már este kilencet ütött az óra ,elkezdtük zenét később meg a pókert.
Olyan fél tizenegy lehetett mire nagyjából harmincan lettünk és közöttük kerestem Nate et de aztse tudom hogy nézki ugyhogy Konort megkértem arra a szivességre hogy segítsen megtalálni.
Fél óra telhetett el de se ő se én nem találtuk meg.Nemis értem hogy mit gondoltam hogy egy teljesen ismeretlen ember eljön egy szintén idegen szülinapjára ráadásul egy szószerint véletlen miatt..
Inkább fogtuk magunkat Konorral és elkezdtük a karaoke-t.
Elösször a stay-t énekeltük Rihannától majdd az All of me remix változatát, nagyon jó lett a buli hangulata.

Amikor a mikrofont átadtuk Natinak meg az egyik barátjának csak annyit hallok hogy Szera mondja folyamatosan a nevemet mondja..
-HANNA..HANN.HANNA!!?!

- Szeer.mondd!

-Az előbb valaki megállított és kérdezgetett rólad hogy ismerlek e meg hogy most hol vagy hogy nézel ki meg ilyenek, én meg aztgondoltam valami beteg perverz aki csak..na érted és megkértem Kyle-t hogy kísérje ki aztán erősködött hogy te hívtad meg a többi sablon szöveg..

-És a nevét nem is mondta?!

-De ,valami Note vagy Net vagy Nat valami N el kezdődő neve volt..de nem is arra figyeltem csak hogy lekoptathassam..

Sejtettem vagyis inkább reméltem hogy Nate lesz ugyhogy gyorsan elkezdtem kérdezősködni.

-ÉS MERRE MENT SZERA?!?! Igazat mondott mindenbe mert én hívtam .de majd elmesélem az egészet..és azért kérdezgetett mert még nem is látott mert telefonon beszéltünk! Úgyhogy hol van?!

-Hát neharagudj énezt nem tudtam hogy ő más csak eddig mindig akik kerestek olyanok voltak..és
-Közbe vágtam-

-És kyle merre van?!??

-Most vitte ki őt aztán azthiszem karaoke ba ő a következő.

Gyorsan hívtam Kon-t hogy segítsen ismételten megtalálni ,mire megtaláltuk csak aztmondta hogy
-az a gyerek.már elment kb öt-tíz perce ahogy kiküldte.

-Gyorsan kifutottam és megkértem Konort hogy tartsa a frontot amig megkeresem..

HihetetlenWhere stories live. Discover now