A reggelt amit ugyanannyira vártam mint amennyire nem..
Nate-tel felkeltünk nagy nehezen.
Végig kattogott az agyam,viszont semmi képpen nem szeretném a maradék időnket elpazarolni.-Mitszólnál,ha segítenék bepakolni a bőröndödbe? Aztán elmennénk a papírokat elintézni?-mosolyt csalva az arcommal kérdezi
-Muszáj lesz..-kevesebb lelkesedéssel szóltam vissza.. Lehetetlen kifejezni milyen ez a kettős érzés..
-Héé..Hannaa..Legalább ezt a pici időt pozitívan,rendicsek?-közelebb jön hozzám és megölel..imádom..
-Jólvan-beleegyezek
***
A napnak a felénél járunk,és körübelül reggel 9 óta hívnak és hívok embereket..köszönök el minden fontos embertől..A pontos időt nem tudják,hogy mikor megyek nehogy eljöjjenek a reptérre,persze jó lenne és örülnék,de én mindenképp Nate-tel szeretnék ott is lenni..Anyáék meg úgyis biztosan ott lesznek már Newyork ban..Kendall hívott,aztán még SMS be is elküldte a fontosabb információkat,mit mikor hova hánykor legyen.
Hazaértünk körübelül délután 4-re.-Hanna,és Lolával milesz?-Teljes meglepődöttséggel kérdezte Nate.
-Énis gondolkodtam rajta,aztán
Konorra gondoltam,ő úgyis imádja a cicákat aztán biztosan segítene ebben,ha nem akkor maximum jön velem..-Konor a te legjobb fiú barátod, nem?
-Kérdezi eléggé furcsán,minthogyha a hangja egy kis féltékenységet sugározna.nemtudom.-Igeen,nagyon régóta-rámosolygok.-
/Nate szemszög/
-Ahogy kimondta annak a srácnak a nevét,hogy "Konor" akaratlanul összerándult a gyomrom.Nagyon megszerettem Hanna-t.
És én valamiért teljesen megbízok benne,de a fiu neve hallata akkor is furcsa volt./Hanna szemszög/
-Natee,szerinted a reptérre ebbe vagy inkább abba a cílőbe menjek?-Rámutatok egy Adidas edző cipő-re,azután meg egy fehér bokaszárú converse -re
-Teljesen mindegy,de legyen akkor a Converse-és rámutat a lábbelire.
-Jóválasztás-ahogy kimondtam össze is nevettünk..
Hajnalban fog a gép indulni 2:05kor,legalábbis addigra van kiírva.
Úgyhogy bőven még az itthonról való indulás előtt elkészülünk.
A nap során eldöntöttük,hogy csinálu k jópár közös fotót és előhivatlm gyorsan,hogy azért mégis legyenek kézzel fogható emlékeim arra az időre.
Elméletileg egy tanévet fogok maradni,szóval olyan 9-10 hónapot.Még nem tudom felfogni teljesen milyen honvágyam lesz, meg mindenki mennyire fog hiányozni majdd ha már ott vagyok.Felhívtam Konort és győzködések árán,de elvállata Lolát,na igenn.ő még alig lehetett velem de már külön vnak útjaink egy jóidőre..
Körbe néztem a lakásban, hogy kinden rendben van-e a helyén és minden utra kész-e..igen.túlságosan is
-Na Hannam szerintem itt az ideje elindulni.
Egész autó utat szerencsére mégig beszéltük.Minden volt Témában,barátoktól kezdve a családon át, macskán keresztül egészen a tanulásig
Aztán megérkeztünk (én fáradtan míg Nate teljes fitten) a reptérre.