Egyszercsak arra leszek figyelmes hogy szótlanul néz engem.Megkell hagyni ,meglepődtem.
-Namiaz,látom nagyon érdekel a film.
-nevettem--Te jobban.-zavarodottan de mosolyogva válaszolta.
Felvázolom a helyzetet,egy ismeretlen fiú fekszik az ágyamban aki hihetetlenül jóképű és nagyon jófej meg kedves és érdeklem őt!Hátezmiii?!?!! Olyan jólesett!
-Igen?-kérdeztem
-Szivesen megismernélek jobban-felelte
(ááh*.*)-Felőlem találkozhatnánk valamikor.-felvetettem
-Az nagyon jólenne!
-Na ezt is megbeszéltük.nézzük tovább a filmet.
-Áh Hanna nekem most nincs sok kedvem a filemzéshez.
-Akkor mitcsináljunk?
-Mitszólnál ahhoz ha kimennénk a teraszra és beszélgetnénk amíg nem jön a buszom?-felhozta
-Ez egy nagoyn jó ötlet-össze mosolyogtunk.
Elmentem kinyitni a terasz ajtót erre a szerencsétlenségemből adódóan a szegélyen át estem csak most kivételesen megfogott Nate ,de hiába ugyanis rántottam magammal őt is.
Ilyenkor a filmekben az szokott történni hogy a fiú megcsókolja lányt,ám itt ez nem történt meg ,de aztál lehet ,hogy megtörtént volna csakhogy Nate nézte az arcom meg ugye a számat és utána megszólalt-Plusz egy információval több rólad kis kétballábasom-szólt nevetve
(áá*.* az övéé!?:3 úgy összeugrott a gyomrom ennek a szónak a hallatára ,hogy alig bírtam megszólalni)
-Nos igen ez egy fontos tudni való rólam-majdd úgy elkezdtünk nevetni hogy az valami elképesztő.
Utána csillagokat kezdtünk nézni és beszélgetni,majdd amikor körübelül a busza indulása előtt egy órával lehetett (tejeszzus jóisten,így eltelt volna Nate-tel az időő?!*.*) elkezdtük a ki a beválalósabb játékot játszani.-Öhm...akkorr...legyen mondjuk...
Na szóval voltál már együtt valakivel?
-Kezdte ő a játékot-Ajaj máris a lényegre térsz mii??hát Volt egy barátom ,viszonylag sokáig, de nem működött így vége lett a kapcsolatunknak.
-És akkor most gondolom nem is szeretnél egy ideig?!
- Úgyvagyok vele hogy ő volt a legelső szerelem féleségem és így nehéz elfelejteni,de ha lesz egy olyan ember aki iránt többet érzek vagy megfogott benne valami akkor miért ne?!
-ez egy szép válasz volt.-közölte
-na de most én jövöök!!-Szemébe néztem és suttogtam neki.
-ugyanez lenne a kérdésem csak plusz annyi hogy ha igen akkor leis feküdtetek -e ? (ejj egyre többet fogok megtudni erről Nate ről)- Hanna a lényegre törőő,szóval volt egy lány aki megtetszett és együtt is voltam vele majdnem fél évet és hát az alatt az idő alatt megtörtént.Aztán én már nem éreztem azt amit szerettem volna így közös megegyezéssel szakítottunk.-vallta be egy kicsit bűntudatosan
-És megbántad hogy vele volt az első?
-érdeklődtem-Abban a pillanatban annak tűnt ,de aztán amikor mesélte több ismerősöm is hogy szakításunk óta mindenkivel ezt csinálja így egy kicsit igen.
Csak úgy csodálkozva hallgattam és lesokkolódtam szinte.
-Ez nem semmi.-kiböktem
-Hát az,de most én következem.
-Ha most aztkérném hogy csókolj meg,megtennéd?őszinténHát most mia francot válaszoljak,mégszép,egy ilyen fiút ki nem!?!
-Valószinűleg igen-mosolygva elmondtam
-nem zavart volna hogy vadidegen vagyok és át is vághatnálak a szavaimmal?
-Én is csodálkozom magamon,de úgy érzem benned megbízhatok-feleltem
-Hát Hanna akkor ez kölcsönös
(véégem:3)
-Ennek örülök.na most én jövök.:
-akkor mitart vissza hogy megcsókolj?-mostmár merészebben kérdeztem-A reakciód hogy egy ismeretlen így nyomul rád-zavarodva közölte
-Már nem vagy az-bátrokodtam beválalósabb lenni.
A szám elkezdtem harapdálni , fogta magát és se túl nyálasan se túl erőszakosan hanem pont tökéletesen hozzám jött és felemelt úgy hogy a lábaim körül ölelték a derekát ,a kezeimmel megfogtam a nyakát és tényleg épp tökéletesen megcsókolt.Nem is tudom mennyi idő lehetett de utána az ágyra tett le és fölém került és úgy folytattuk tovább.
Telejsen az elejétől egészen a végig a pillangók ellepték a hasam hihetetlen módon repkedtek bennem.
Amikor abba hagytuk egy kis időre megkérdezte
-Ez kielégitő válasz volt a kérdésedre?-kérdezte aranyosan-Igen,nagyon- súgtam neki a fülébe óvatosan.
-És nem bánod?
-Ha te azt tudnád!-feleltem neki boldogan
- hűű most miket megnem tennék-csók közbe mondta nekem kellemesen.
Na ilyenkor már tudtam mire céloz és elkezdtem gondolkodni hogy milyen őrültség lenne már ez tőlem,de én ezeknek a híve vagyok.Nagyon dilemmáztam hogy mi lenne ha megtörténne éppen vele így mondtam neki.
-Nate ,azt gyorsan elszeretném mondani hogy lehet őrültnek fogsz tartani ,de ahogy megláttalak olyat éreztem amit egészen idáig soha egyszersem senki iránt és elképesztően örülök ennek az egésznek és szerintem találkozzunk többször és utána ugyis adódik magától és remélem jó alapokra helyeztem a bizalmam irántad ugyis nagyon megfogtál.
-Hanna úgy látszik mégegy közös van bennünk és ugyanígy gondolom ezt az egészet már a te érdekedben is.
Nagyon meglepődtem hogy ő is így érez irántam meg hogy egyáltalán valamit.
Majd beszélgetés közepette folytattuk a csókolózást és őszintén szólva kegyetlenül vágytam rá és ezáltal olyan jóérzés volt ahogy simogatta a derekam majd egyre lejjebb és bejjebb merészkedtek a kezei majdd visszase kellett húzni mivel a combomra áttért.közben én a hajába túrtam és emiatt alig bírta türtőztetni magát így magára húzott és közben elkezdte levenni a a ruhám,de gyorsan megkérdezte-Nem bánod?-érzékien harsongta
-Nem-nyugtatgattam
Amikor márcsak fehérneműbe voltam mégerősebb volt a vonzás iránta de nekem tartani kellet magam(ami hihetetlen nehéz volt)
Végig vezetett és segített nekem ,amikor az éjjeli szekrényemen lévő órára ránéztem fél hatot ütött az óra ergo lekésett már két buszt is ráadásul a következő csak hétkor indul.Megmutattam neki és összenevettünk .Utána aztmondta hogy aludni kéne mostmár ballábasom mivel mindjárt suli és leesett hogy suli van,mindent kizártam a külvilágból és csak rá összpontosítottam majd ledőltünk arra a kis időre.
Úgy keltem hogy a szánk összeért és a lábunk összefonódott.
De ő még nem kelt fel és vázoltam a helyzetet: van egy fiú akit alig egy napja ismertem meg de mégis megmertem vele azt csinálni amit a régi barátommal nem (hogy nálam alszik). Az életem legjobb szülinapja volt barátokkal és Nate-tel (elég hihetetlenül hangzik.nemde?)
És ma találkozok a példaképemmel.Ez..Ez maga az álom ami valóra vált!Lassan Nate is elkezdett ébredezni és adott egy puszit a számra és mondta hogy "na ez azthiszem elég beválalósak voltunk.nem gondolod?"
-Olyan bolond vagy!-összenevettünk
Már az első korareggelünk ilyen jó hát majd a többi milyen jó lesz!