11.fejezet

30 2 0
                                    

Mindenki kis milliárdszor jól megmért magának,amit Nate észre is vett így gyorsan egyenként odamentünk mindenkihez és bemutatott nekik engem.

-Sziasztok,bemutatom Hanna-t-szólalt meg.

-Helóó-integettem álmosollyal minden egyes emberkének.

-Sziaa-egy szimpatikus lány üdvözölt meglepően aranyosan,majdd utána sorjába köszöntek vissza nekem.

-Ti mind osztály társak vagytok?-Hogy nelegyen kinos szünet felvetettem ezt az elég gáz kérdést.

-Azthiszem igen-a szimpi lány válaszolt értetlenül ,ámbár mosolyogva de csak azért ,hogy a hatását ne rontsa el az összképnek.

Utána elindultunk körbenézni pár emberrel mivel Nate ott hagyott "ismerkedjek" címszóval.
Amikor már a második kört jártam a medence körül az egyik főszervező megszólalt:
-Mindneki,Iráány a medence-üvöltözte tiszta lelkességgel,majdd azzal a lendülettel ő maga üs bele ugrott bomba ugrással a medencébe.

Sorjába potyogtak bele az emberkék ,de én még nem oldódtam fel így nem tudtam magam rávenni ,hogy levetkőzzek fürdőruhára.

-Naaa Hannaa gyereee!-noszogatott Nate

-jóó jóó még két percet kérek!

-Már vagy negyed órája ezt mondod ugyhogy nyomás ide hozzám!

Azzal a slunggal szépen lassan letessékeltem magamról a ruhám ,nagy nehezem már csak fürdőruhába tetszelegtem.
Megfogta a kezem és betessékelt maga mellé.

Megkell hagyni ,hogy reménykedtem a meleg lesz ,de mindhiába mert amíg a többiek lubickoltak a vízben addig én reszkedtem és totál-teljesen libabőrös lett az egész testem.

-Látom Hanna megsülsz,jól gondolom?-te kis poén mesterke-

-Tökéletes megállapítás.-felnevettem

-Na gyere ide fagyoskám-azzal a mozdulattam magához húzott azzal a gondolattal ,hogy megmelegít ami fura módon beisvált.És előjött azon pillanatok egyike amikor azok a bizonyos pillangók elkezdtek vándorolni a hasmban.
-Na jobb már?-a hangján érezhető volt,hogy neki sincs ellenére ez a helyzet.

-Eléggé-kicsit nyugodtabb hangon reagáltam.

Mindenki körül vett minket és mosolyogtak meg fütyültek meg hát a szokásos mondatok(na de okosan,menjetek szobára stb) hangoztak el.
Mi meg összenéztünk a szokásos módon ,a lehető legközelebb a számhoz hajolt és megcsókolt.Nem vagyok a szavak embere,de olyan szintű gyönyör ragadott el ami azthiszem még az eddigi életem folyamán nég sose fogott el.
Szóval jó volt, borzasztóan..

HihetetlenWhere stories live. Discover now