4.fejezet

51 4 0
                                    

Ahogy kiszaladtam a házból olyan érzésem támadt mintha olyan embert keresnék akit évek óta ismerek vagy egyáltalán ismerem,nem lehet megfogalmazni, de féltem hogy nem sikerül megtalálnom.(végülis egy idegent ,őrültség nemde ?!)

Rohantam a buszmegálló felé mert hova máshova menne?!
És útközbe látok egy éppen arra sétáló fiút hátulról.Odaszaladtam hozzá
És ugy dobogott a torkomba a szivem mintha olyan emberhez mennék aki nagyon fontos lenne nekem.Mikor odaértem kiböktem nagy nehezen

-Szia neharagudj,Nate?!

-Szia,igen gondolom te meg Hanna vagy..

--nem tudom hogy hogyan lehet ez hogy pont egy ilyen helyes fiút hívtam fel tök random ráadásul korombeli lehet.rendesen nem kertelek tökéletes kinézetű,jól fésült és a tekintete hihetetlenül megfogott--

-Igen,elősször is neharagudj a barátnőm viselkedéséért ,csak eddig minden bulin avagy szórakozóhelyen olyanok kérdezősködtek rólam neki akik csak megakartak szerezni és megfektetni..másodszor nem így akartam benyomást kelteni neked..

-Hát csak nekem nagyon kellemetlen volt hogy semmi személy leírás után jöjjek ide.de megértem..végülis vadidegen vagyok..

-Nem erröl van szó,de szeretek új embereket megismerni ezért is gondoltam hogy meghívlak..

-Köszönöm a meghívást mégegyszer és Boldog születésnapot-mondta flegmán.

Majdd elindult megnézni a buszának a menetrendét ,de elmentem vele énis mert nagyon nagy bűntudatom volt..
És ahogy olvastuk együtt azt láttuk hogy elment az utolsó busz tíz perce és a leghamarabbi hajnali 5 kor jön.
(ami még 5 óra)
Majdd elindult sétálni nem tudtam hova

-Nate most merre mész?!

-haza-válaszolta elég letörten

-Nézdd -feleltem majd megállt és hallgatott-
Figyelj.. Tudom hogy nem ismerjük egymást ,de akkorse engedhetem meg hogy haza sétálj ilyen sötétbe ráadásul több mint egy vagy két órán keresztül..-mondtam reménykedve-

-Nincs más választás-válaszolta nevetve-

És akkorfelcsillant egy esély hogy most tudom betudom bizonyítani magam..

-De..lenne..gyere át hozzám és a legelső busszal máris mehetsz ahogy érzed.. -Mondtam lelkesedve

-De hisz nem is ismersz..

-Az életbe mindent kikell próbálni.
-Mondtam mosolyogva-

-Zavarni se szeretnék..

-Egyáltalán nem zavarsz..szinte a szüleim nélkül élek és halálra unom magam esténként..

-Hát legyen de csak akkor ha tényleg nem zavarok-mondta zavarodva

-Tényleg komolyan mondod hogy nem!-egymásra mosolyogtunk és indultunk haza

Azért ezt átgondolva tényleg merész de én az ilyen izgalmak hívei vagyok.
Útközbe próbáltam tématerelésként kérdezgetni róla de gondolom kellemetlenül jött neki ki a dolog és zavarodva válaszolt egy szavakba de folyamatosan mosolygott, vannak gödröcskéi amiért nagyon odavagyok egy fiúnál!

Mikor beértünk mindnekinek bemutattam (ami elég fura volt hisz én magam se ismerem nagyjából)
Mindneki nagyon jól fogadta és aztán a fiúkkal elis ment GTA-zni.aminek oknélkül nagyon örültem.Majd Natinak elmeséltem a történteket és ő is nagyon meglepődött hogy pont egy ilyen fiút hívtunk fel véletlen és aztis elmondtam hogy ittalszik valamint az okát is és egyböl jöttek a perverz fantáziánk!Nagyon jó lett a buli végkifejlete!

Majdd fél egy körül lehetett amikor a bulit befejeztünk majd lassan folytak ki az emberek a házból mire négyen maradtunk Nate ,Konor,Nati és én. Még hülyéskedtünk egy keveset aztán ők is mentek ,mert holnap iskola.

Mire ketten lettünk már jól feloldódtunk és beszéltük hogy kéne valamit csinálni ,amiből végül annyi lett hogy befeküdtünk az ágyamba és kérdezgettünk egymástól mindent hogy jobban megismerjük egymást. -egész végig olyan gyomor görcsöm volt hogy egy ilyen fiúval beszélgetek az ágyamba és húú..-

-Na mesélj magadról.-mondta nevetve

-Nevem Hanna(kigodnolta volna?!)
15 éves vagyok,Modell-divat szakközépbe járok suliba Pestre amit egy nap alatt nagyon megszerettem, anyukám és az apukám folyamatosan egyedül hagynak itthon a munkájuk végett és nagyjából ennyi a fontosabb dolgok .Nade most te jössz!-szóltam nevetve-

-Hát a teljes nevem Bitman Nate.
17 éves vagyok(miapicsaa?!?!?!*.*)
Van egy iker testvérem akit Nave-nek hívnak. (Najó ez már nagyoon durva!!!)
Szemere Gimibe járok suliba..netévesszen meg a gimnázium szó!-mondta ő is nevetve-
Szüleim elváltak így anyával élünk
De szerintem jobb így. És nekem is ennyi nagyjából.
-Tátott szájjal hallgattam végig a meglepőbbnél meglepőbb dolgokat.hihetetlen hogy egy ilyen emberből kettő van és ráadásul 17 évesen konkrét hozzámszól és érdeklem.

-hát ez nagyon jóó!annyi kérdésem lenne még de nem szeretnélek zaklatni..-mondtam

-Dehogyis,abszolút nem zaklatsz ,sőt nagyon érdekes lehet az életeb pláne hogy mint mondtad szeretsz kipróbálni új dolgokat!tényleg kérdezz nyugodtan! -válaszolta ami hihetetlenül jól esett.ugy dobogott a szivem

Még kérdezgettünk egymástól dolgokat mire nagyjából képbe voltunk és sok közös van bennünk ami szintén nagyonjó!

Beszélgetés közepette egy kis motoszkálást hallottam az ablaktól, nagyon megijedtem és megkérdeztem gyorsan Natet hogy ő is hallotta e de ő nem és nagyon féltem még a gyomrom is összeugrott .Rá két percre a ház riasztója is megszólalt na de akkor már úgy féltem hogy nem érdekelt hogy mennyire ismerem Natet de hozzákellett bújnom ,konkrét rettegtem.szerintem eléggé meglepődött.Ő csak nyugtatgatott ,kiszaladtunk vagyis inkább csak ő mert engem felemelt úgy mint az ahogy az esküvőkön szokták a mennyasszonyt és kikapcsoltuk a riasztót majd visszamentünk a szobába,kinézett az ablakon és csak egy mókus állt a párkányon aki kapirgálta az ablakot.

-Hanna nincs semmi , ez csak egy mókus!-mosolygott és átölete a remegő testem.

-Köszönöm szépen!nem is tudom mitörtént volna ha egyedül vagyok..-mondtam neki még mindig dadogó hangon.

-De nem voltál!-nyugtatgatott.

-Szerencsére ami nagyon jó!

-Az a szerencse hogy itt volt valaki vagy hogy én voltam itt ?!-nevetve kérdezte

Én nagyon meglepődtem emiatt a kérdés miatt de jól is esett.

-Hát is-is -feleltem már nyugodtabban

-Na ennek örülök!-mosolygott

-Tényleg? -Kérdeztem csodálkozottam

-Bizony!-mondta majd átölelt se túl erősen meg akaratosan se túl gyengéden hanem pont úgy tökéletesen és egy puszit adott a homlokomra.

Úgy lesokkolódtam tejóisten!!egy ilyen pasi annyira álom szerű de mégis..ilyet nagyon rég éreztem..vagy még nem is..nemtudom..de majdd kicsattantam az örömtől.
Visszaöleltem és néztünk egy jókis horrort de igazábol nem is figyeltük mert olyan jól elbeszélgettünk!
Egyszercsak arra leszek figyelmes hogy..



HihetetlenWhere stories live. Discover now