És megérkezett..Velem szemben ül Kendall.. És még mindig ötször gondolom át a válaszom..Jelenleg legfőképpen a barátaim valamint Nate miatt..
Az asszisztense segített a kommunikálásba..
-Üdvözöllek drágám! -Köszöntött Kendall..
-Sziaa-idegesen viszonoztam
-Édesem,szerintem egyböl térjünk a tárgya ,ugyanis még van egy pár meetingem..Neharagudj de muszáj..
-Nagyon sokat gondolkodtam ez tény és való..Viszont ez egy olyan páratlan lehetsőség amit tőled kaptam ami ritka..nagyon is..
-Szóval ,hogyan sikerült dönteni?-félmosollyal az arcán rákérdezett.
-Szerintem megpróbálom.Ha nagyon honvágyam lesz beszélek apával,úgyis van egy nyaralónk New York-ba.!
-Ugyan a következménybe még nem gondoltam bele ,de remélem helyesen cselekedem..-Figyelj,jól fontold meg.Jól átgondoltad?
-Szerintem igen.Csak egy nap kéne még hogy mindent elrendezzek körülöttem.-mondtam
-Rendben,azt megoldhatjuk.-válaszolta
-Akkor majd este beszélünk a holnapiakról.
-Jólvan!Örültem!Puszi ,szia!
Öleléssel köszöntünk el egymástól..
És most jön a legrosszabb..Nate és a többiek..Hogy mondjam el nekik?!Ahogy feláltam az asztaltól ,rohantam haza ,hogy elrendezzem magamba a dolgokat..
A bejárati ajtónál épp húztam le a kártyakulcsot amikor Nate-tel találtam szembe magam.
Ahogy meglátott a tenyerébe vette az arcomat és megcsókolt.-Szeretlek-a fülembe súgta
Jézus ereje az a fiú aki nagyon megtetszett most vallott konkrétan szerelmet.Olyan jó érzés..Csak most jön a legrosszabb..
Rámosolyogtam .
-Énis Nate-viszonoztam ,majdd megöleltem szorosan..És elkezdtem sírni..-Mi a baj Hanna?-hangja eltorzult..
-Beszélnünk kell-beinvitáltam a házba.
Látta az arcomon több mint valószinű ,hogy baj van..
-Hanna megijesztesz,mitörtént.?!?!
Leültünk a kanapéra..
-Nem fogok kertelni..Külföldre fogok utazni..
Lesokkoltam szerintem..
-De mikor,hogy,mennyi időre,miért,hova??-jöttek egymás után a kérdések.
-Ugye iskolánkba jött Kendall és felfigyelt a "tehetségemre" és felajánlott egy külföldi lehetőséget a karrierem építésének érdekében..Holnap után indulok vele viszont még nem tudom ,hogy mennyi időre..
Nem szólt semmit..öt percen keresztül néma csöndbe ültem az ölében miközben öleltem..
Pont ma..pont ma amikor szerelmet vallott.-Nagyon megszerettelek,ezt szeretném ,hogy tudd..-a szemembe nézve félmosollyal mondta
-Nehéz mondatba foglalni ami most lejátszódik a fejembe,de én is szeretlek!
Csak öleltük egymást minimum egy órán keresztül és időnként a számra adott egy-egy puszit.
-És most ,hogyan tovább?-kérdezte
Aligbírtam megszólalni.olyan fájdalmat éreztem. Igaz még csak pár napja ismerem ,de olyan hatást gyakorolt ez alatt az idő alatt rám amit soha senkimás..
-Őszintén ,nem tudom most mivan köztünk és ,hogy mi lesz de én is nagyon szeretlek. És én nem szeretném ,hogy emiatt más legyen.Persze tudom,hogy más lesz innentől kezdve,de az érzéseim nem fognak változni.-vallottam olyan őszinteséggel ami nálam nagy ritkaság.
-örülök,hogy te is igy érzel..
Szóval megkérdezem,és nem érdekel semmi gátlás..Leszel a barátnőm? Nem érdekel az ha más kontinensen vagy ,azse hogy ha ritkán találkozunk viszont mindenképp megkellett tennem ezt a lépést akármi is a válaszod.HÁT SZÓSZERINT A SZÍVEM EGY DOBBANÁST KIHAGYOTT OLYANNYIRA MEGLEPŐDTEM..
Egyik szemem sírt a másik nevetett.-szeretlek,remélem ez válasz a kérdésedre!-Ahogy megcsókolt a pillángók a hasamba úgy felélénkültek ,hogy beleremegtem konkrétan.
-Az utolsó napom veled szeretném eltölteni..-mondtam neki félig mosolyogva félig pityeregve.
-Nagyon örülnék neki!-mondta-
-És mit fogunk csinálni?-Elősször is mit szólnál ha itt aludnál?-kérdeztem tőle
-Bennevagyok.
-Utána meg meglátjuk,csak az a lényeg ,hogy veled töltsem..
-Jólvan!-mosolyogtam
Felmentünk Lolámhoz megetetni ,majdd elindultunk fürdeni.Semmire se akartam gondolni csak a jelenre és ,hogy vele legyek.
Még jó,hogy a zuhanyzónk két személyes mert így tudtunk csatázni a habbal.
Elkapott és felvett az ölébe és úgy eresztettük magunkra a zuhanyrózsából a vizet.
Minden percet imádok vele..-Nyertem-ahogy mondta megölelt és összehabozott..
-Nate ezt visszakapod!-a tenyerembe öntöttem a habfürdőböl ,bevizeztem és összekentem az arcát úgy hogy szegénykém szerintem semmit se látott
-Hanna gyere csak ide!-odahúzott magához mire mindaketten úgy csúsztunk mint a vazelin.
-Jójóó nyertél!-adtam meg magam
Ahogy megcsókoltam éreztük a keserű folyékony tusfürdő ízét a szánkba de nem érdekelt minket
Leöblítettük magunkat és megszárítkoztunk.Beugrottam törülközőstöl az ágyba és csatlakozott kis bolondom hozzám..
Végig mértem ahogy törölközővel sétál az ágyam mellett még mielőtt őis bedől,hát megkell hagyni borzasztó jó a hasa és a haja..olyan jóláll neki amikor vizes és közbe kócos..-Nézzünk filmet!-ajánlottam fel.
-Aha persze nézzünk-vettem a célzást felőle
-De bolond vagy Natee-a takaró alatt odabújtam hozzá és lábamat átkulcsoltam az övével-hú mennyivel hidegebb vagy te-állapítottam meg
Válaszul csak rám mosolygott.hát egyszerűen imádom..
Inkább lekapcsoltam a tvt és pihenni terveztem volna csak hogy Nate elemébe volt és esze ágába se volt aludni.Felém kerekedett és elkezdett utalni arra ,hogy mi lenne ha..?..sok minden átfutott az agyamon.. És nem..nem bánnám meg ha nekem ő lenne az első.és ha most nem történne meg akkor jó ideig nem tudnánk sort keríteni arra..
-Mégmindig szeretlek..-jelt adva ,hogy én benne vagyok..
-De Hanna nem eröltetem,megértem ha még nem szeretnéd..
-Szeretlek-ismét ezt válaszoltam mondandójára
És megtörtént ami megtörtént..
Majdd eljött a reggel..az utolsó