0.

355 16 11
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Napsugár fáradtan bámult maga elé miközben barátjára várt. az idő - este 10 óra révén - eléggé lehűlt, valahol 7-8° fok között lehetett. karjait pulcsija zsebében tüntette el, majd elővette cigarettás dobozát. lustán lógott ajkai közül a bűz rúd, míg a lány meggyújtotta azt. lassan szívott belőle majd lent tartva kifújta a füstöt, és végig nézte ahogy elszáll a semmibe. igazán jöhetne már - töprengett a lány, ugyanis fáradt is volt, és kezdett fázni is. április vége felé közeledve kezdtek jobb idők lenni de még így is voltak nagyon hűvös reggelek, és esték is. nadrágja farzsebében megrezzent a telefonja így előhalászva azt, látta hogy a nővére hívja.

- helyzet? - szólt bele a telefonba miután elhúzta a zöld gombot. a másik oldalról egy rosszalló ciccegés hallatszódott.

- jó estét neked is Napsi. mizu, ráérsz?

Napsugár éppen válaszolt volna hogy igen, mikor meglátta hogy barátja éppen most indult ki az ajtón.

- nem igazán még csak most végeztem, Zalánt haza dobom, és majd utána. miért?

- csak mesélni akartam, de majd akkor ha nem vagy elfoglalt. hívsz majd?
a fiú odaért Napsugár elé, aki rá mosolygott köszöntés képpen, Ő pedig kivette a kezéből a cigit majd beleszívott. a lány felvont szemöldökkel bámult rá, Zalán pedig rá vigyorgott.

- persze majd dumálunk, addig is jó légy!

Zsanett felnevetett.

- még hogy én legyek jó.. persze Napsi. vigyázz magadra, puszi! - ezzel rányomta a telefont a lányra.

szemét forgatva vágta zsebre mobilját, és az előtte álló férfire nézett.

- szerettem volna azt még elszívni. - bökött a fiú kezében lévő cigire. Zalán mosolyogva nézte Napsugárt, majd ajkaihoz emelte azt.

- úgy érted ezt? - jó mélyet szívott belőle a füstöt pedig Napsugár arcába fújta. felhúzott orral fordította el a fejét, mikor szemébe ment a füst.

- ne játssz a tűzzel!

Zalán a lányt az autónak nyomta arcuk néhány centire volt egymástól. a fiú végig nyalt ajkain miközben szüntelenül Napsugár szemeibe nézett, aki várta mit hoz ki ebből a srác. szabad kezével hosszú hajába túrt gyengéden végig húzva ujjait az arcán. lassan közelített a lány ajkaihoz míg végül bezárta köztük a távolságot. ajkaik találkozása Zalánban pillangókat keltett, szinte éjjel-nappal képes lenne csókolni a lányt. eközben Napsugár várta az érzést, az állatkertet a hasába, az izgalmat az ölébe, a bizsergést minden porcikájába. de ahogy máskor az most sem jött el. undorítónak érezte magát amiért minden érzelem nélkül csókol meg valakit. lassan váltak el egymástól a fiú arca boldogságot tükrözött, míg a lány csak egy mosolyt erőltetett magára.

ɢʏöɴʏöʀWhere stories live. Discover now