1.

247 13 6
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- na kész van már? - türelmetlenkedett Zsanett. Napsugár szemet forgatott rá. határozottan nem hasonlítottak ebben: míg Ő türelmes, és egész nyugodt természet volt addig testvére gyűlölte ha várni kell, és folyamatosan pörgött. a lány szerint adrenalin függő is volt.

- szerencséd mert igen! - vette ki Napsugár az almás pitét a sütőből. testvére hatalmasat sóhajtott, majd összecsapta a kezét.

- hál Istennek, már egy órája erre várok!

- talán azért, mert már dél óta itt vagy? mondtam hogy akkor állok neki amikor az időm engedi.

a lány két tányért vett elő az egyiket lerakva Zsanett elé, akinek szinte csillogott a szeme a süti láttán. Napsugár hagyta hogy a másik lányé legyen az első szelet, és hogy Ő vágja fel.

- kérsz hozzá teát? van almás-fahéjas, puncsos, szilvás.

- itt van még a kávém. - emelte fel a bögréjét amiben már a 2.-ik adag fekete volt. a lány nem értette hogy lehet egy ilyen sütihez kávét inni.

- ez a kombó instant fosás, ugye tudod? - Zsanett legyintett egyet. valamit nagyon böngészett a laptopján. - nem akarod elárulni mit keresel annyira?

bólogatott a nő, miközben jelezte hogy mindjárt mutatja. Napsugár közben csinált magának egy puncsos teát, éppen beízesítette mikor testvére felkiabált.

- na meg van! gyere nézd meg! - a nő Napsugár felé fordította laptopját amin egy e-mail volt látható. Napsugár gyorsan átfutotta a szemével, de érezte hogy le kell ülnie. alig hitt a szemének.

- ez..ez most komoly? - hangja legalább 2 oktávot feljebb ugrott.

- sosem viccelnék ezzel. hidd el én is így reagáltam.

a lány szeme újra és újra végig futotta az e-mailt.

booking@asanbudapest.com
2023.ápr. 21. 09:44

címzett: én

Kedves Zsanett!

Ezen e-mailen keresztül szeretnénk Önnek egy munka lehetőséget ajánlani.

Az előző fotósunk felmondott, ezért üresedés van ebben a pozícióban.

Megnéztük a maga munkáit, és nagyon igényes munkákat ad ki a kezei közül, ami nálunk elengedhetetlen.

Nagyon boldogok lennénk ha a mi cégünk egy ilyen tehetséges művésszel dolgozhatna együtt mint Maga!

A munkáról néhány szóban: híres előadókkal kellene együtt dolgoznia. Koncert fotókat készíteni, egy-egy klipnél is ott kellene lennie. Ezenkívül lennének egyéni fotók is, illetve olyan külön munkák amikre a modellei kérnék fel.

ɢʏöɴʏöʀWhere stories live. Discover now