a lakásban a hangosan dübörgő zenén kívül a lány hümmügését lehetett hallani. ritmusra mozgatta a fejét míg az előtte álló tortát díszítette. az óra most ütött 11-et: Napsugár általában ilyenkor még mindig alszik hiszen a hétvége az egyetlen alkalom mikor kipihenheti magát. most viszont a folyamatosan visszatérő rémálami miatt szinte megváltásnak érzi ha nem kell aludnia. kezdi teljesen elveszíteni a kontrollt saját maga felett. az elmúlt 1 hét történései nagyon rossz hatással voltak és vannak rá. az eddigi 6-7 - jobb esetben 8 - órás alvása lecsökkent 4-5re már ha ráveszi magát arra hogy aludjon egyáltalán.
az ideje nagy részében Zalánnal volt, Patrikkal vagy az anyukájával telefonált. viszont mikor nem tudott kivel beszélgetni muszáj volt valahogy lekötnie magát, mert az agya csak azon a két dolgon tudott pörögni: Marcin, és a hogy a nővére vele fog dolgozni. Zsanett már kedden hívta is hogy elfogja fogadni az ajánlatot, majd közösen megírták az e-mailt, hétfőn pedig mennie kell elintézni a papírokat hogy hivatalosan is az ASAN egyik tagja lehessen.
Napsugár mostanában egyre többet nézi a fiú platformjait is, és zenéit is napi szinten hallgatja. nem tudja ez mennyire egészséges, de nem akarja elvenni magától ezt az apró dolgot is, miszerint legalább telefonon keresztül láthatja. úgy érzi felelőséggel tartozik a fiatalabbért mindazok ellenére ami a múltban történt velük.
kiitta a maradék sört a poharából majd a hűtőhöz lépve kivett egy újat, és fel is bontotta a mai 4.-et. régóta nem ivott már, hiszen a meló mellett nem igazán volt ereje eljárni bulikba, egymagában pedig nem szokása inni. egészen tegnapig. már annyira elege volt ebből a telhetetlen állapotból hogy megbontott egy vodkát, és annak ellenére hogy csak egy keveset akart inni sikeresen elpusztította az egész üveget. félt hogy visszafog esni abba az állapotba amibe a "baleset" után került, az pedig pontosan az a korszak volt az életében amit jobban szeret titokban tartani.
Patrik hivatalos volt hozzá a mai napra ugyanis szerettek volna most már normálisan beszélgetni, nem csak telefonon keresztül. Napsugár nem volt benne biztos hogy mikor jön, mert 2 órával ezelőtt írt neki a srác hogy akkor ébredt fel, és érkezik ahogy tud. tisztában volt vele hogy ez nála akár este is lehet, de reménykedett benne hogy nem akkor állít majd be hozzá. nem volt biztos benne hogy addigra még józan lenne. a főzőlapon rotyogó kaját kevergette mikor az ajtón hangos kopogás ütötte meg a fülét, és biztos volt benne hogy Patrik az.
komótosan sétált az ajtóhoz majd a zárban elfordítva a kulcsot kitárta azt, ami mögött Patrik álldogált. széles mosoly ült ki ajkaira mikor megpillantotta Napsugárt, aki azonnal nyakába ugrott. a férfi nevetve hagyta hogy erősen belekapaszkodjon míg ő a hátát simogatta.
- annyira örülök hogy itt vagy! - morogta bele a nyakába Napsugár.
- hidd el én is ugyanígy érzek. - mosolygott a fiú. nagyon hiányzott neki Napsi hiszen a fiatal éveiket szinte együtt töltötték. ő és Marciék voltak azok először piát és cigit adtak a lány kezébe, és megmutatták neki az éjszakai élet szépségét. annak ellenére hogy a lány többüknél idősebb volt nagyon fogékony volt a faszságra ezért hamar megtalálták a közös hangot.
YOU ARE READING
ɢʏöɴʏöʀ
Fanfiction/ JAVÍTÁS ALATT / gyönyör [fn.] - jelentése: igen kellemes érzelem, ami rendszerint egy vágy kielégülésekor jelentkezik, amit tiszta öröm, megelégedettség, boldogság jellemez. Napsugár minden áron hátra akarta hagyni a tragikus múltat, egyszerűen el...