3.

215 13 4
                                    

M A R C E L L

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

M A R C E L L

Marci az erkélyen cigizve meredt a nyüzsgő Budapestre. reggel 9 óra révén mindenki ment a dolgára: valaki dolgozni, valaki bevásárolni. bentről kellemes illatok szállingóztak ki, és lemerte fogadni egy Crystal Castles zene hallatszódott ki. Andris éppen reggelit készített tekintettel arra hogy jön a nyári szezon vagyis koncertről koncertre járnak majd, így kihasználva ezt a pár nap nyugalmat, megpróbál minél jobb kajákat tenni a fiú elé. ki tudja legközelebb mikor tudnak majd leülni egy normális reggelit, vagy ebédet megenni. általában ha sok koncert van cigarettán, fűn, alkoholon, és koffeinen élnek. persze a változatosság kedvéért néha-néha betolnak valami gyors kaját, de azt is futtában.

miután elszívta a cigit, és kibámészkodta magát bement Andrishoz, aki láthatólag nagyon el volt foglalva a kajával. ha valamit nagyon imádott akkor az a főzés. ez is valami olyasmi dolog volt ami mindig emlékeztette régi legjobb barátjára. unottan vágódott le a székre miközben az - új - telefonját bújta. az instagramot pörgette, pontosabban a tegnap esti sztoriját, reménykedve hogy a lány újra megnézte azt. imái bejöttek ugyanis mindhárom történet megtekintésénél ott volt a profilja. Marci torkában szinte megakadt a levegő.

- tesó mizu van veled? mi volt azzal a gádzsival este? - kérdezte sejtelmesen Andris tőle, aki közben bepakolt valamit a sütőbe. nem is akart rákérdezni mi lesz abból, bízott a férfiban annyira,hogy tudja úgyis ehető lesz.

- nem volt semmi vágod. nem vágyom már rájuk, az összes olyan geci buta. - morogta Marci. minden szava igaz volt, azt leszámítva hogy nem vágyik. Ő nagyon is vágyott, de egy olyan lányra akit nem neki szánt az Ég. legalábbis így érezte.

- ja ezt átérzem. az összes csak dugni jön, nem is értem. dee, azért látom elintézett. - vigyorogva a nyaka felé biccentett. fintorba torzult az arca. sajnos reggel már látta hogy a tegnap esti lány - ha jól emlékszik Noncsinak hívták - több helyen is kiszívta a nyakát. valahogy ez a részlet nem is ragadt meg neki, bár valószínűleg azért is mert egyáltalán nem érdeklődött már maga a nő lénye felé se.

- hagyjuk is. remélem majd a koncertek backstage is tele lesz ilyen csajokkal, aztán az összes majd rám mászik. haljak meg, akkor eljövök ha ilyen lesz.

- nem akarod elmondani mi a baj? mármint vágod napok óta ilyen vagy, aztán kezdek kicsit parázni. - Andris vele szembe ült le, kezében egy bögre kávéval. ritka alkalmak egyike mikor azt iszik, és nem valami energia italt. Marci a kezébe temette az arcát majd fáradtan masszírozni kezdte fejét. nem akart gyenge alaknak tűnni senki szemében sem. Ő okozta ezt magának, tehát bele kell állnia és megoldani a problémát.

- ez egy átmeneti állapot. vannak fent és lent pillanatok az ember életébe', az enyémbe most pont a lent van. úgy ahogy te sem, más sem fog tudni segíteni, és ha őszinte akarok lenni nem is vágyom arra hogy más hozza helyre azt, amit én basztam el.

ɢʏöɴʏöʀWhere stories live. Discover now