10.

125 13 4
                                    

Napsugár szemszöge

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Napsugár szemszöge

hajnali négy is elmúlt mire végig néztük mindkét filmet. anya a L'ecsó végére már majdnem bealudt, így ahogy vége lett apával elindultak fel a szobájukba.

- jó éjszakát drágáim! - integetett anya kómásan a kanapé mellett állva.

- szép álmokat, sziasztok! - köszöntem én is el. - te nem mész? - pillantottam az öcsémre aki valami néznivaló után kutakodott a netflixen.

- hova aludjak ilyenkor?

- mindjárt reggel, fel fogsz tudni kelni? - mivel minden tányér meg pohár amit használtunk ott maradt az asztalon ezért azokat kezdtem összeszedni hogy berakjam a mosogatóba.

- majd valahogy biztos. na és te öreg lány? - ő a maradék üvegeket hozta utánam.

- mindjárt felrúglak, hát ki az öreglány? - bosszúsan néztem rá. még öreglány..

Boldizsár vigyorogva rántott vállat majd hátat fordítva nekem ment vissza a nappaliba. mivel én sem voltam még álmos, és amúgy sem tudtam volna mit kezdeni magammal ezért elmosogattam. lehet hogy lekéne állni ezzel a sok koffeinnel. mikor visszamentem Boldi valami filmbe kezdett bele, én pedig lehúztam a telóm töltőről, és levágódtam mellé. órák óta nem volt a kezembe ezért átnéztem az összes értesítésem, és végül a tiktokot kezdtem el pörgetni. unottan meredtem a képernyőmre tíz perc után ugyanis nagyon nem kötöttek le a videók. hirtelen ötlettől vezérelve ráírtam Marcira, bár nem sok reményt fűztem ahhoz hogy válaszolni is fog.

napsi: fent vagy?
elküldve 4:38

nem mondanám hogy számítottam bármi féle válaszra is ezért ledobtam magam mellé a készüléket, és a tévé felé fordultam.

- ez a fűrész nem? - bámultam a képernyőt. láttam már párszor az összes részét, de nem mostanában, így nem volt benne biztos hogy tényleg az - e.

- aha, a második része. most újra nézem az összes részét, mert októberben kijönni a 10.-ik része. - most vettem észre hogy a kezébe egy tál pisztácia volt.

- nem mondod? hova húzzák már ennyire? - közelebb kúszva hozzá kivettem egy maroknyi ropogtatni valót.

- fogalmam sincs, de nagyon adom. elmegyünk majd a moziba megnézni apával? már mondtam neki és ő benne van, de jó lenne ha te is jönnél! - nekünk még apa mutatta meg mikor kisebbek voltunk. mindketten megszerettük, még én is, annak ellenére hogy nem vagyok egy hatalmas horror fan.

- lehet róla szó. - a telefonom ebben a pillanatban rezgett meg mellettem, mire kíváncsian vettem a kezembe.

marcus: ja fent. nem tudok aludni
éppen most

napsi: baszki én sem!! most fűrészt nézek az öcskössel, de kéne aludni mert holnap korán kell kelnem
✓ éppen most

marcus: babám.. nem lennék a helyedbe. milyen volt a filmezés a szüleiddel?
✓ éppen most

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ɢʏöɴʏöʀWhere stories live. Discover now