Napsugár szemszöge
- ne vedd komolyan csak játssza az eszét. - mondom Marcinak miközben a nyakába kapaszkodok. a magassági különbségek miatt kicsit le kell hajolnia hozzám, úgy öleli körbe a hátam és ujjaival apró köröket ír le rá.
- szóval bejön valaki? - felhúzott szemöldökkel méregetett miután elváltunk egymástól.
- igen nagyon tetszik neki valaki! - Boldizsár mögöttem állva kontráz rá. ezt komolyan nem hiszem el.
- nem jön be senki! akadjunk már le erről. - indultam el a konyhába magam mögött hagyva a fiúkat.
- hallod elmondod ki tetszik neki? - tisztán hallom Marci kérdését amit az öcsémhez intéz.
- álljál már le. - fordultam hátra félúton. Marci a szokásos kisfiús mosolyát veszi elő, és ártatlanul pillog rám.
- értettem főnök. kaphatok egy bögre citromos teát? - a kanapéra ül le, az öcsém pedig követi.
- persze, de Boldi is jön.
- jaj ne már! nem láttam már mióta had beszélgessünk! - nézett rám Marci.
- beszélgessetek csak ne az én nem létező szerelmi életemről.. - ezzel ténylegesen a konyhába mentem.
igazából azért nem akartam hogy Marcell kérdezősködjön mert a legkisebb tesóm is rájött arra hogy enyhén szólva tetszik nekem. és nyilvánvaló okokból így azt sem akartam hogy tudomást szerezzen róla.
a konyhába belépve anya és Marci anyukája egy-egy pohár kávéval a kezükben beszélgettek, érkezésemre pedig Edina gyorsan lerakta a poharát, és egy csont ropogtató ölelésbe vont.- drágám, úgy hiányoztál!
még mindig bennem volt a rossz érzés a múlttal kapcsolatban, de igyekeztem ezt elengedni.
- nekem is hiányoztál. jól vagytok? - nem mondom hogy nem örültem mikor ellépett tőlem, mert olyan erősen szorított hogy majd' megfulladtam.
- persze minden rendben. Marci apukája nem tudott eljönni mert kirándulni ment, de ő is nagyon jól van szerencsére. te hogy érzed magad?
- én is nagyon jól érzem magam, köszönöm. - mosolyogtam rá, közben pedig melegítettem egy bögre vizet, és raktam bele egy tea filtert.
- anyukád mondta hogy sikerült munkát találnod. végülis akkor a szakács szakmában helyezkedtél el?
- igen, egy étterem konyháján vagyok szakács teljes munkaidőben. - mosolyogva nézek rá, majd visszafordulok a teához hogy beízesítsem.
YOU ARE READING
ɢʏöɴʏöʀ
Fanfiction/ JAVÍTÁS ALATT / gyönyör [fn.] - jelentése: igen kellemes érzelem, ami rendszerint egy vágy kielégülésekor jelentkezik, amit tiszta öröm, megelégedettség, boldogság jellemez. Napsugár minden áron hátra akarta hagyni a tragikus múltat, egyszerűen el...