Yeşil uyanalı bir ay olmuştu. Onunla arada görüşüyorduk. Drew ile bir eve çıkmıştı. Mutluydular. Yeşil için artık hiç bir sorun yoktu. Kalbi artık ağırmıyor ve konuşabiliyordu. Öte yandan ablası Vanessa artık olmadığı için üzülüyirdu. Sam Green öldükten sonra biri bile mezarına gitmemişti.*Zaten hak etmiyordu.* Ben Deborah ile eve çıkmıştım. Dezli Hanks'tan hoşlanıyordu. Ama Deborah başıma belaydı. Şuan evin içinde koşuşturmaca vardı. Deborah yine ortaya çıkmıştı. Bu arada olan bir şeydi artık. Bir ay içinde Deborah, üç kere ortaya çıkmıştı.
"Deborah yeter artıkk."diye bağırdım. Salak yine koşuyordu. İlla tutturdu seni öpücem diye. Ama bende insanım yeter. Yani sadece beni birkez öptü ama o bile fazlaydı. "Gel buraya Emily! Ya sadece bir kere öpücem fazla değil!" Ya ben onuda istemiyorum ama! Koşarak kapıyı açtım ama açar açmaz kendimi bir insana çarparken buldum. "Nereye gidiyodun çirkin kurbağa?" Diyen sesle sesizce bildiğim tüm küfürleri saydırdım. Başımı göğsünden kaldırıp,"merhaba Bay Bruce." dedim. Sonra arkasına baktım Yeşil ve Drew de buradaydı. Hemen Yeşil'e sarıldım. Ama unuttuğum bir şey vardı. Deborah! " Emily! Gel buraya Yeşil'e sarılarak kurtulamazsın benden!" Ah ağlıycağım. Hemen Yeşil'in arkasına geçtim. " Tanrım, bu kız beni öpecek. Yeşil kurtar beni!" dedim ağlamaya yakįn bir ses tonuyla. O ise güldü " Onu bu işlere bulaşmadan önce düşünücektiniz Bayan Lewis." Ciddi miydi bu?
" Buradan bir kurtulayım ben size göstericem Bayan Green!" Yine güldü. Bu kız şaka gibiydi. Deborah gülerek konuşmaya başladı. " Ya Hanks'ı gören varmı?" Yes be! Yine Dezli olmuştu. Hemen ona baktım ve gülerek," Tam zamanında be kızım." Dedim. İçeriye geçtikten sonra kapı çaldı. Yeşil kapıyı açmaya gitti. Fakat çok geçmeden bu sesi duyduk. "Aman Tanrım bu olamaz!" Hemen ayağı kalktık. Drew " Yeşil!" diye bağırdı. Kapıda olan kişiyi görünce ağzım açık kaldı.Evet ballarım sizce bu gelen kim hem Yeşil hem Emily şok oldu? Bu arada kısa olduğu için özür diliyorum. Bir daha ki sefer daha uzun olucakk. Görüşürüzzzzzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ötanazi Okulu 5
ActionArkadaşlar selam ötanaziye bağlandım diye bu kitabı yazıyom. İyi okumalarrr