Bu imkansızdı. Şuan karşımda Vanessa vardı. Vanessa bur aydır yoktu ama şuan karşımda Chole ile beraber duruyordu. Üzerinde bu sefer sarı, dizlerine kadar uzanan bir elbise vardı. Belki onu gördüğümden beri ilk defa farklı bir renk giymişti. Saçlarınad siyah bir bandana vardı.
" Vanessa?" diyen Emily hala şaşkınlığını üzerinden atmamıştı. Vanessa gülerek," E bizi içeri almıyacakmısınız?" diyince şaşkınlıkla," Sizi?" Diye sordum fakat arkasına bakınca Chole, Elijah, Hanks ve Vincent vardı. Dezli Hanks'ı görür görmez, " Hanks!" diye bağırarak hemen ona sarıldı. Hanks gülerek kollarını ona doladı.
" Gelmiş mi benim Dezli'm?" Diyince Dezli gülerek başını salladı.
" Geldim tabii. O korkusuz kız olsaydım sana değil Emily'e sarılmış olurdum." diyince herkes gülmeye başladı. Vanessa içeri geçmeden önce hepimize sarılmıştı. Fazlasıyla eğlenmiştim. Güldüğüm zamanlarda ne zaman Drew'e baksam gülüşüme bakıyordu. Ben neymişim be! Amerika'nın en büyük seri katiline tek gülüşüm ile kendimi sevdirdim. Ama yalan yok ben onu ondan daha fazla sevdim bence çok tatlı biriydi. Çoğu kişi ondan korkuyordu ama ben sevdiğim birinden asla korkamazdım. Ne olursa olsun Vanessa'dan bile korkamazdım. Bakın büyük konuştum. Vanessa'ya baktığımda oldukça mutlu görünüyordu.
" E Yeşil sen naptın bu bir ayda ?" Diye bana bir soru yöneltiğinde gülümseyerek cevap verdim." Seni özledim ama Drew bana unutturmaya çalıştı bu özlemimi gerçi başarılı da oldu." Diyerek Drew'a göz kırptığımda gülümseyerek o da bana göz kırptı. Ama ben bu çocuğu yerim ya! Neyse bugün güzel bir gündü Vanessa'nın geldiğini öğrenince babam ve Kellssey ( galiba böyleydi ) çok sevinicektii. Hadi bakalım. Eve doğru yola çıktığımızda ben heyecandan yerimde duramıyordum. Drew bu halime gülüyordu. Ben ve Drew beraber geliyorduk. Eve varınca hızla arabadan indik. Vanessa elini bana uzatınca gülerek elini tuttum. Chole bu halimize arkadan gülüyordu. Eve varınca kapıyı Marcus çaldı. Dezli ve Hanks sinemaya gideceğini söyleyip yanımızdan ayrılmıştı. Şuan tek duam birden bire Deborah olmamasıydı. Kapı açılınca babam şok olmuştu. Vanessayı görmeyi beklemiyordu. Dudakları titrerken konuşmaya başladı.
" V-vanessa?" diye sorunca Vanessa dirak babama sarıldı.
" Seni özledim, baba." Diyince babam hemen ona sarılarak, " bende seni özlefim güzel kızım." diyince bende hemen bu sarılmaya katıldım. İkiside bana kollarını doladı. Aradan biraz zaman geçince Chole," kıskanıyorum ama." diyerek bize katıldı. Bu aileyi asla kaybetbiyeceğim.Beğendiyseniz oylamayı unutmayınn!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ötanazi Okulu 5
ActionArkadaşlar selam ötanaziye bağlandım diye bu kitabı yazıyom. İyi okumalarrr