Drew'in dilindenn
Yeşil ve Emily yaklaşık 3 saat'tir amaliyattaydı. Marcus bir yan da bunu yapan kişilere dava açarken ben delirmek üzereydim.
3 saat'in sonunda kapı açılınca hepimiz oraya gittik. Yeşil'in anne ve babası hala gelmemişti çünkü hala haber vermemiştik." Durumu ne, doktor?" benim soracağım soruyu Chole büyük bir korku ve endişe ile söylemişti ve galiba ağlıyor du.
" Emily Lewis'in yakınları?" ablası Sofia ve Marcus öne çıktı. Sofia," ben ablasıyım," Marcus'a yan yan bakarak," ama o hiç bir şeyi değil!" Sofia'nın bu ani çıkışı Marcus'u sinirlendirmişti. " Ne demek değil? Sevgilisiyim ya!" Sofia umursamazca omuz silkti.
" Umrumda değil." Deborah bir adım öne çıkarak," Sevgilim ve arkadaşım nasıl doktor?." Diyince doktor şaşkınlıkla," siz Bayan Green'in sevgilisimisiniz?"
" Ne alaka? Ben Ed- aman Emily'nin sevgilisiyim."
" Ya Bay Marsshal?"
" O hiç birşeyi."
" Ne demek hiç birşeyi Emily benim sevgilim!"
" Ne diyorsunuz siz?," diye araya girdim. Sonra ise doktora bakarak," Kadınımın nasıl olduğunu söyle!"
" Şimdi Bayan Lewis'in sevgilisi kim?"
" Ne Bayan Lewis'i?" Ben Bayan Green'in sevgilisiyim."
" Peki Bayan Lewis'in sevgilisi kim?"
" Benim dedim ya!"
" Benim dedim ya!"
Deborah ve Marcus aynı anda konuşmuştu. Sofia dayanamayarak," kardeşim nasıl?"
" Bayan Lewis'in durumu iyi. Patlamadan dolayı sol kolunda hafif çatlak var ama geçicidir. Yani uyanınca bir sıkıntı kalmaz."
"Peki Yeşil?" bunu Vanessa sormuştu. " Bayan Green ile ilgili olan ameliyata ben girmedim. Galiba Erich ve Ethan girdi." diyip gidince. Sinirle arkamdaki duvara yaslanįp ellerimi saçlarımdan geçirdim. Böyle zaman geçmiyordu ki!
******
Aradan iki saat geçmişti delirmiştim!
En sonda Vanessa," bu ne ya? Vakit geçmiyor! Kaç saatir Buradayız? Biri bana söyleyebilir mi?"
Sinirle," İki! Onu görmediğim kos koca bir iki saat!" Dediğim anda ameliyathanenin kapısı açılmıştı içeriden Erich ve Ethan çıkmıştı.
Erich üzgün görünüyor du. Ethan ise endişeli. Yaslandığım duvar dan ayrılarak," kadınım nasıl?" Diye sordum korkuyla. Bana dünya da korkuyu yaşattıran tek insan dı gerçekten. Ona bir şey olma ihtimali beni çıldırtıyor du!
" Emily az önce uyandı ve Yeşil'in amleyita dı az önce bitti. Fakat,"
" Fakat ne?"
" Üzgünüm ama.... Komaya girdi..."
Komaya girdi...
Komaya girdi...
Komaya girdi...
Evet uzun bir süredir yoktum.
Nasılsınız?
Bölümü nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ötanazi Okulu 5
ActionArkadaşlar selam ötanaziye bağlandım diye bu kitabı yazıyom. İyi okumalarrr