33.

2.9K 184 13
                                    

Merhabalar efendimmm hoşgeldiniz sefalar getirdiniz
Yeni bölümüme hello diyin
Hepinizden bol bol yorum ve oy bekliyorum ve sınır koyuyorum

Oy sınırı 60-yorum sınırı 15

İyi okumalar
Medya:Duman-kolay değildir
Umarım beğenirsiniz yakın zamanda yeni bölüm gelecek merak etmeyiniz çünkü artık sınavlarım yoğk

.

Her güzel şeyin bir sonu,her kötü şeyinde bir finali vardır demişler. Şu an bulunduğumuz durumda iyiliği düşünmek mantıksızdı. Eda'yı rehin olarak alan Arcan'a baktım hâlâ benim onun arkasında olduğumu fark etmemişti. Sağ çaprazımda binbaşı,karşımda Meltem,Delfin ve Dünya. Arkalarını bana dönmüş Eda ve Arcan'ı saymaya gerek duymamıştım.

Hayat kurtarmak için alınan yüksek risk insanı bazen bir o tarafa bir bu tarafa vuruyordu. Sakin ve bir o kadarda sessiz bir adım attım Arcan'a.

Arcan "Çık dışarı Ada,burda bir yerde olduğunu biliyorum siz Türk askerleri dostlarınızı kolay kolay koy vermezsiniz"dedi

Titrek bir nefes aldım ve Eda'ya doğrulttuğu içi dolu silahı sol elimle sertçe kavradım. Elini kendime çektiğimde acı içinde inlemişti. Sağ ayağımdaki topuklu ayakkabıları umursamadan bacağına iki kez üst üste aynı bölgeye tekme attığımda ayağı bükülmüş ve boy farkını kapatmıştım.

Eda'yı boynundan tutan sağ elinide diğer elimle kavradığımda yanımıza gelen Dünya,Arcan'a kafa atmıştı. Dünya'nın gelişiyle işim kolaylaşmış ve zaten Eda'yı kurtarmıştık.

Dünya "Şimdi elimize düştün ne yapmayı planlıyorsun. Yolun sonu Arcan"dedi

Arcan canı acırken ona karşı kahkaha attığında kaşlarımı çatıp etrafa baktım. Bir anormallik vardı. Meltem ve Delfin,Eda'yı burdan dışarı çıkardığında onlarla birlikte güvenliklerini sağlamak için binbaşıda gitmişti.

Ortamda sadece piç Arcan,Dünya ve ben kaldığımızda ayak ucuma atılan sis bombası ile Arcan'ı bıraktım. Bırakmaz olaydım. Kafama aldığım sert darbe ile yeri öptüğümde Dünya'nın ufak çığlığını duymuştum.

Yanıma iki taraftan yaklaşan bedenlerle ayağa kalkmaya çalıştım fakat bildiğiniz üstüme oturan kişi hareketimi kısıtlamıştı. Ağzıma kapanan bezle nefes almamaya uğraşırken gözlerimi kapadım ve hareket etmedim. Daha fazla bastırırsa nefes alabilirdim fakat belki bir şansım olabilirdi bayılmayıp bu iki bokun ağzına etmek için.

Arcan "Bayılmış mı kontrol edi ver sağlam kazık değildir ha askerdir,hemen zıbarmaz bu"dedi

? "Tamam bakam"dedi

Bir eli ile ağzımdaki beze baskı yapmış diğer eli ile beni omzumdan oynatmıştı. Nefessizlikten ölebilecekken tam nefes alacaktım ki elini çekmişti. Konuşmasıyla onun sesinin bastıracağı bir nefes aldığımda uyanık olduğumu çaktırmadım bu ikisini halletmiş olsamda dışarıda beni neyin beklediğini bilmiyordum.

Benim suyumu çıkaran adam beni çuval gibi sırtladığında çığlık atmamak için zor durdum. Beni yolunu bildiğimden hissettiğim üzere bulunduğumuz ortamın kapısından dışarı çıkarmış ve arabasına ilerliyordu.

Çöp poşeti gibi arabanın bagajına beni attığında yanıma gelenin Dünya'dan başkası olmadığını düşünüyordumki bir önceki gelenden daha iri bir bedenin yanıma düşmesiyle bunların kim olduğunu tahmin edemedim. Kapanan bagaj kapısıyla derin birkaç nefes alıp nefesimi düzene soktum fazla sesli olmayacak şekilde Dünya'nın adını mırıldandığımda Dünya'dan geri dönüş almamıştım.

Dünya "İ-iyiyim"dedi

"Yanımızdaki kim?"dedim

Dünya "Bilmiyorum"dedi

Ayağıma daha yakın olan isimsiz kişiyi ayağımla dürttüğümde birkaç kez öksürmüştü. Erkek olduğ kararını zaten iri bedeni sayesinde kıldığımda bir süre sonra o isimsiz kişide konuşmuş kim olduğunu anlamıştım.

Binbaşı "Benim,ayaklarınız bağlı mı?"dedi

Ayağımı oynattığımda Dünya'nın olumsuz cevap verdiği soruya yanıt verdim.

"Benimde değil"dedim

Dünya "Sessiz konuşun biraz ve büyük bilgiler söylemeyin ses kayıt cihazı olabilir"dedi

Binbaşı "Bagajı açabilirsek kaçabiliriz ama zor gibi görünüyor"dedi

"Ben deneyeceğim"dedim

Kendimi biraz oynatarak bagaj kapısına süründüğümde arabanın bagajı düşündüğümden büyüktü. Elim bagajı açan çıkıntıyı ararken binbaşı ve Dünya aynı anda konuştu.

Dünya "Buldun mu?"dedi

Binbaşı "Buldun mu?"dedi

"Durun biraz bulmaya çalışıyorum hem sessiz olun yakalanırsak onlardan önce ben sizi öldürürüm"dedim

Binbaşı "Asker karşında komutanın var terbiyeni takın"dedi

El mahkum özür dilediğimde suçumu bastıracak kısa bir bahane bulmuş ve çıkıntıyı aramaya devam etmiştim. Ellerim bulduğumu düşündüğümde durmuştu. Elimi çıkıntıda gezdirip doğru olduğuna karar kıldım.

"Buldum"dedim

Dünya "hah ciddi misin!"dedi

"Yok şaka yapıyorum Dünya"dedim

Dünya "Yaaa"dedi

"Dünya oksijensizlik çarptı galiba"dedi

Dünya tam konuşmaya başlayacaktı ki binbaşı aceleci davranarak konuştu.

Binbaşı "birbirinizi yemeyin şimdi İdil sen ben onay verdiğimde bagajı aç ve önden koş,Dünya sende hazırlıklı ol durmamamız lazım"dedi

Dünya "Bana işimi öğretme komutan yaşından çok kurtulmuşumdur böyle"dedi

Binbaşı "Görelim o zaman nasıl kaçıyorsun Carmilla!"dedi

Binbaşı konuşurken Dünya'nın lakabına baskı yapmıştı. Nefesimi bıkmışlıkla verdim ve binbaşından onay beklemeye başladım.

Binbaşı "Şimdi İdil!"dedi

Bagajı açmamla eş değerli olarak bagajdan son süratla inmemiz ardındanda koşmaya başlamamız ardı ardına gelmişti...

.

BÖLÜM SONUUU
KESTİMMM
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR CANLARIMMM
YENİ BÖLÜM EN YAKIN ZAMANDA SİZLERLE
LÜTFEN OY VERMEDEN GEÇMEYİN ÇÜNKÜ OY SAYILARI ÇOK DÜŞTÜ
730 KELİME:)
GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE
DENİZ SUYU İLE ISLATILDINIZZ💦💦

Kod Adı:ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin