Capitoulul 10

12 0 0
                                    

M-am panicat. Nu stiam ce sa i spun. Era de la sine de înțeles ca nu ma va ierta.

-Alin, e doar o brosa

-Down, asta nu e doar o brosa! Tu nu porti brose tu..

-Alin..

-Nu! Spune de unde o ai, țipă la mine  din toți plamanii lui. Iar singurul lucru la care ma mai gandeam in clipa aia era teama de a nu ma lovi din cauza nervilor.

-De la Liam, apoi las usor ochii in jos de rusine.

-Tu nici acum nu ai trecut de dobitocul ala?

-Alin..

-Nu! Spune mi exact ce simti pentru el. Priveste ma in ochi si spune mi ca nu mai sinti nimic pentru el!

-Alin.. Pe tine te iubesc!

-Dovedeste-o!

-Cum? Spune-mi cum si o voi face, spun eu in lacrimi

-Arunc-o!

-Ce?..

-Aruncă brosa aia tampita, Down!

-Nu..Nu pot..

-Nu poti?

Din momentul acela am stiut ca totul s a terminat intre noi. A plecat si nu s a mai uitat inapoi. Ma uitam dupa el cum se îndepărtează incet. Era ca si cum o parte din viata mea s ar fi terminat.

*cinci ore mai târziu *

Am ramas afara, inca nu stiam ce sa fac. Telefonul meu era aproape descarcat si nici vremea nu tinea cu mine. Ma uitam spre cer, iar ochii mi s au inchis de la sine atunci cand o picătură din cer mi s a scurs pe frunte apoi spre ochi. Începuse ploia.

*ring, ring*
Conv apel

-Alo

-Hey Down!

-Vrei sa vi la mine in seara asta? Spuse Clara cu o voce plictisita

Eram pe ganduri...

-Stii? Vin chiar acum!

M am urcat pe bicicleta si am plecat spre Clara.
Poate e timpul sa incep o noua etapa

*30 de minute mai tarziu*
Cnok cnok

-Buna Down! Intra!

-Sarut mana doamna V! (mama lui Clara, Atena Vanderwoods)

-Intra fata, nu sta la usa! Spune Clara de pe canapea din sufragerie.

-Uite cine a venit,  spuse doamna V adresandu se catre tatal vitreg al Clarei, domnul V

-Buna Mey! Spune domnul V

-Iubitule, ea e Down... ii reproseaza stanjenita soptindu i doamna V

-Oh, iarta ma..Down, zice el incercand sa-si aminteasca numele meu.

-Stați fara grija, nu e nici o problema! Stanjenitoor

Am urcat impreuna cu Clara la etaj in camera ei. Wow

-Camera ta arata uimitor, Clara!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Camera ta arata uimitor, Clara!

-Da, a trecut ceva de cand nu ai mai venit pe la mine.. am schimbat multe!

-Ce dragut!

-Hai sa ne uitam la un film!

Ne am pus in pat si am pus un film de pe netflix. Ne uitam la "Mean Girls".
Ceasul era 9:48, filmul s a terminat iar eu si Clara ne uitam ochi in ochi.

-Mai ti minte? (Clara)

-Da, imi amintesc! Si zambesc usor la ea

Ceea ce nu v am spus despre mine si Clara este ca am fost cele mai bune prietene, pana in clasa a4a cand ne am mutat la scoli separate si ne am cam racit de atunci.

-Ma bucur ca ai venit, zambeste clara si se intinde catre mine si ma saruta pe frunte.

*nu spun nimic*

-Oricum.. nopate buna, Down!

-Noapte buna!

*A doua zi dimineata*

Era ceasul 9:43. Clara nu mai era in pat cu mine. M am ridicat sa mi caut telefonul.
Ah, firar! Am dormit imbracata si n am nici baterie la telefon. Super😒

Coboram la bucatarie si o aud pe doamna V cum striga pe toata lumea la masa.

-Buna dimineata, doamna V!

-Buna dimineata, Down! Cum ai dormit?

-Foarte bine..ce..ce miroase asa bine?

*Clara rade*

-E micul dejun special al mamei. Vino sa vezi!

La ce fel miroase, banuiesc ca arata la fel de bine

La ce fel miroase, banuiesc ca arata la fel de bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Este incantator doamna V!

-Sotia mea, gateste cel mai bine! Zise mandru Domnul V in timp ce o saruta pe doamna V pe frunte, apoi imi face cu ochiul.

-Pofta buna fetelor! Am sa plec cu George in oras.

-Doi indragostiti! Ce draguta, mama! Spuse Clara glumind cu mama ei

-Ha ha! Pofta buna!

Au iesit pe usa, iar noi am ramas simgure savurandu ne micul dejun.
Dupa ce am mancat, am luat un incarcator de la Clara si verificandu mi mesajele...

Iubiri AscunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum