Capitolul 6

11 0 0
                                    

Dupa cum spuneam rezultatele au sosit...

-Ei bine, maine il vom exetrna din fericire nu e ceva grav dar timp de o saptamana va trebuii sa il tineti in pat si sa nu faca eforturi prea mari.. Dupa va trebuii sa veniti la un control (dl. Dr.)

-Oh, ce bine! Va multumesc dl. Dr. Pentru tot ajutorul... O sa vina maine prietenul meu Ricki sa ma ajute sa il iau cu masina. (Eu)

-Cum stiti voi, va doresc o seara buna!

-La revedere!

Intr-o ora am ajuns acasa mi-am luat un tricou larg si o perechie de pantaloni scurti, apoi mi-am strans parul in coc si m-am pus la culcare
(Bine inteles ca dupa ce am stat vreo 2/3 ore pe telefon :}})

Cand m-am trezit mama mi-a adus o felie de paine prajita cu un pahar de suc de lamaie.
Am primit un mesaj de la diriginte in care scria:
"Dragi elevi, vreau sa fac un anunt foarte important! De astazi s-a dat o noua lege in liceu in care sunt interzise la ore cat si inafrara lor, telefoanele, tigarile, machiajul, unghiile lungi si date cu oja etc. , purtarea hainelor indecente... Si in loc de tinutele voastre oisnuite veti purta uniforme specifice voua!! Va multumesc! (Mai multe declaratiii pe site-ul "WWW.htps://evrinschool.com")

Poftim???  Cum e posibil asa cevaaa???!!!  Nu se poate! Nu e corect! O sun pe Clara si ii spun tot!

Convb. Messenger:

Eu: Ce faci?

Clara: Bine ma uit la tv tu?

Eu: ai vazut ce lege s-a puns in clasa? Ce clasa liceu.. Imi vine sa plang intra oe grupul clasei sa vezi

Clara: Dirigu, ce spune?

Eu: El se pare ca e deacord intra sa vezi!

Clara: Intru acum hai te pupik 😘

Eu: Bine bye


Peste doua saptamani..

-Buna dimineta dragi elevi!

-Buna dimineata!

-Ce faceti?.. Imi plac noile uniforme!

-Ce sa spun (Eric golanul clasei)

-Da ce comentezi, copile?!

-Scuzati-ma doamn' profesoara!

-Aha asa zicea si eu! Hai lucrare!

Dupa ore m-am intalnit cu Alin am vrut sa vorbesc cu el dar nici nu  s-a uitat la mine..

-Alin!

-Da? Ce e?

-Ce faci?

-Bine, da ce vrei?

-Nimic.. (Ii zambeam usor)

Dintr-o data apare Eric vine si ma impinge atat de tare incat vin si dau cu capu de asfalt. Ultimul lucru pe care mil aminteam e ca l-am vazut pe Alin tipand si alergand spre mine!

-Rezista ma.. Ma auzi???? Fmm Eric f******* ce esti treci incoa!!!

Peste scurt timp m-am trezit la spital mama era langa mine tata era pe hol unde erau si Alin, Sofia si Ricki

-Heei! Scumpo te simti bine?

- Ăm.. Da.. Ăm.. Da asa.. Cred

-Buna ziua, dl. Politist Jhon ma numesc, doriti sa depuneti plangere?

Am stat putin sa ma gandesc eram pregatita sa spun da, dar parca imi era cam greu totusi am luat o decizie si..

-Nu!

-Nu? Draga mea dar omul acela aproape ce te-a omorat, esti sigura?

-Da mama, sunt sigura!

-E, atunci asa sa fie! O zi buna va doresc!

Alin a intrat si m-a luat in brate m-a sarutat si a inceput sa ma alinte.

***********************************************†*********************

Sper ca v-a placut nu s-a terminat :))

Iubiri AscunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum