ultimul capitol

0 0 0
                                    

Abia ce s-a terminat înmormântare bunicii mele. Era foarte frig afara si dadea sa ninga afara. Clara si Sara erau acolo pentru mine.

-Ma bucur sa va vad fetelor. Va mulțumesc ca ati venit.

-Ne pare rau ca a trebuit sa ne revedem asa. Te iubim, zise Clara cu regret.

Ne-am intors in casa noastra. Era un aer rece si pustiu. Mai era o zi pana la revelion. Deja instagramul meu era plin de invitatii la diferite petreci. Doar ca de data asta va fi diferit. Multe persoane lipsesc din viata mea.

-Down, mergi la vreo petrecere diseara? Ma intreaba mama

-Nu stiu mama.. nu ma simt in stare.

-Eu zic sa te duci nu sta asa o sa te afecteze mai tare.

Am ascultat sfatul mamei si am vorbit cu fetele sa mergm la Ricky. La petrecerea lui de revelion.
Desi imi era foarte greu sa trec peste moartea bunicii si divotrul parintilor.. trebuia sa merg inainte.

M am dus la Starbucks sa mi  iau o cafea. Alin, Liam si Mey erau acolo.

-Down, stai cu noi. Striga Mey la mine.

Eu imi iau bautura si ma asez la masa lor

-Hei, ce faceti? Intreb eu politicoasa.

-Ne bucuram sa te revedem, zise Mey.

-Adevarul e ca ne lipsesti, zise Alin.

-Adevărul e ca lui ii lipsesti si in alt mod, ziae Liam in timp ce imi face cu ochiul. S-a despartit de Jessi.

-Ah, da? Ce pacat. Zic eu

Era placut sa stau cu ei, Mey mi-a lipsit foarte mult. M-am reintors de unde am plecat, insa nu era in dezavantajul meu.
Dupa ce au plecat restul, am ramas eu si Alin.

-Vrei sa mergi cu mine diseara la Ricky? Ma intreaba el.

-Doar daca mi promiti ca te vei comporta frumos cu el. Spun eu razand.

Alin mi a explicat in drum spre casa cum s-a imprietenit el cu Ricky cat timp am lipsit din peisaj.
Dupa ce am ajuns acasa, m am dus sa mi fac un dus si am inceput sa ma pregatesc pentru petrecere.
Afara ningea foarte tare as ca am caitat sa ma imbrac cat sa nu mor de la frig.
M-am dus la mama si i am spus ca sunt gata sa plec.
Alin m-a luat cu masina.

*18:24*

Am ajuns la petrecere. Era foarte galagioasa. Nu cred ca am mai fast la o petrecere asa pana acum.
Lumea era mai mult dezbracata si mirosea a marijuana in toata casa.

-Ricky,  esti ok?

-M-ai bine ca niciodata Down! Spune el dorgat, uite doua fete danseaza pe mine. E cea mai tare petrecere.

M-a speriat faptul ca iesise toata lumea de sub control. Nu știu unde disparuse Alin. Femei dezbrcate erau peste tot. Inclusiv Alin era cu una si dansa peste el. M-a luat panica. Am urcat la etaj si m am dus in dormitorul lui Ricky sa ma linistesc putin. M-am pus in pat si am inceput sa plang. O fata era lesinata pe jos dar n am facut nimic. Am observat o sticla de bautura langa ea si o tigara cu iarba asa ca le am luat.
M-am intins in pat si am inceput sa beau si sa fumez.

-Te am cautat peste tot, spune Alin in timp ce intra in camera.

-Stand cu prostituatele?

-De unde stii de asta? Spune el in timp ce se apropie pervers de mine

-Am vazut, Alin. Dupa ai disparut.. si..

N-am apucat sa continui propozitia caci acesta s a urcat peste mine in pat si m-a sarutat. Nu avea tricou pe el si se lipea din ce in ce mai tare de mine.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 20 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubiri AscunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum