Am iesti afara sa fumez o tigara.
In timp, ma gandeam la abdomenul lui perfect, si la zabetul care mi-a incalzit inima.Intr-e timp a venit Alin.
A: Ce faci draga?
Eu:Ăm bine... Ce vrei? Nu am chief de tine! Uneori apari in momentele alea cand nu te vreau!
A: Te iubesc! Dar tu nu vrei sa intelegi asta!
Eu: Faci din tantar armasar! Incetaza devi... Uff
A: Meru am fost acolo cand ai avut nevoie de mine. De fiecare data am stat langa tine cand ai dat de greu, dar tu... Tu nu intelegi asta. Defapt intelegi dar nu vrei sa o faci!!
Eu: Momentan nu am nevoie de tine... Si... Poti sa nu insisti! Pe zi ce trece devii ca o piz** deci .. Nu am nevoie de tine poti pleca!!
A: Ou.. Bine nu stiam... Scuze daca eu pentru tine sunt doar o piz** ca alti baieti.. Chiar imi pare rau. Am tinut la tine dar am crezut ca si tu. Macar putin acolo de bun simt. Dar nu. Adio pentru totdeauna Iubito!!
Eu: Alin.. Stai...!! (Spun eu in soapta dupa ce pleca)Nu doar ca mi-am pierdut prietenii dar si pe Alin. Putea fi mai rau de atat? Eu nu cred. Acun ma voi duce sa plang sau ... Ceva.
Am ajuns acasa si am deschis televizorul.
"One Direction, trupa de baieti adorata de fete, a fost destramata! Intrati pe site-ul (www.Criminalistic.com)Am intrat aflasem ca la ultimul lor concert, Louis Tomnlinson a fost impuscat de fosta iubita a lui Liam Payne, Mey Paranel. Mai multe declaratii date de Liam, pe site-ul (www/princiopsonal.com)
Aa... Nu putea sa fie tot pe un site nu... Cum sa fie. Du-te-n ma-ta de site prost!
Uitati ce are de spus artistul despre acest caz: "Imi pare foarte rau, din nefericire dupa ce m-am distrat cu Mey, m-a injunghiat si mi-a luat avera!! Sunt la spital. Nu ma simt rau, dar nici bine!" Acestea sunt cuvintele pe care le-a spus renumitul artist Liam Payne.
Nu am apucat sa citesc in continuare si dintr-o data un plans puternic m-a cuprins. Tipam, si nu din cauza lui Liam. Ci si a lui Mey. A devenit criminala. Nici macar nu stiu ce s-a intamplat cu Louis... Sau cu Liam....
Ca sa aflati mai multe intrati pe site-ul www/NataliSarperJud.com
A pai da futu****** ** ***** ******
S-a hotarat ca Mey Paranel sa fie condamnata la 5 ani de inchisoare fiind minora!
L-am sunat pe Ricki si am mers impreuna spre spital.
Eu: Dragul meu!!!
Liam: Iarta-ma!
Eu: Nu tu sa ma ierti!
Liam: Dar tu nu ai facut nimic!!
Eu: Eu sunt cea care te-a bagat in asta!
Ricki se uita la mine ca si cum ar regreta ceva.
Asistenta ne-a spus sa iesim pentru a se odihnii.-Ce s-a intamplat, Ricki?
-Te plac, te plac mult!!! Stii momentul in care te-ai pus langa mine ... Am simtit ca e o legatura intre noi!!
Te rog, nu refuza acest minunat inel! Doar pastrezal.-Dar eu...
Apoi se urca pe o cutie si se intinse spre buzele mele.
-Nu pot pastra acest cadou!
-De ce ?
-Nu il merit!
-Nu spune asta!! Esti o persoana minunata, te rog!!
-imi pare rau!!
Apoi ma aplec sa il sarut, si intru in salon asteptand ca disperata sa imi spuna ceva despre Liam.
Am aflat rezultatele si.....
Voi ce credeti?