"Unul dintr-e baieti s-a uitat la mine si..."
Era Liam. S-a apropiat de mine si m-a pupat pe frunte. Toate fetele au inceput sa tipe, si printre ele un singur baiat care a venit cu iubita lui a spus "Da ce faci, coaie de ai succes la fete?"
Nu mi-a pasat de asta asa ca am continuat sa dansez cu mandria mea pe constiinta.
Am ajuns acasa la ora 5:02. I-am multumit lui Ricki si l-am pupat pe obraz. Dintr-o data apare Alin si vine in viteza spre mine iar palma sa, veni direct pe fundul meu.
-Au!! Ce cacat?
S-a uitat la mine, a ras ca un pedofil si a fugit.Cand m-am pus in pat, pur si simplu nu ma lua somnul. Ma tot gandeam la Liam.
Am intrat pe internet si am cautat numarul lui de telefonul.
Se pare ca o fana i-a furat telefonul si i-a afisat numarul pe internet.
De curiozitate am sunat. Si.... Ămmm
A raspuns. O voace groasa si usor ragusita mi-a raspuns:
-Da?
-Eu... Ăm.. Nu.. Cred.. Ăm...
-Alti fani de ai mei care mi-au luat nr. De pe site, ar trebuii sa imi schimb numarul.
-Nu!!! Adica.. Cum .. Vrei dar ămm..
Sti vrei sa ne intalnim ... Ăm nu stiu la
Starbucks?
-Suna ok, la ora 16:20?
-Daaaaaaaaa!!!!!!😍😍😍
-Ămmm... Esti okey?
-Eu? Da da, de ce nu as fi!
-Okey, noapte buna!
-Noapte.....Buna!Am inceput sa tip ca disperata, am pus mana pe telefon si am sunat-o pe Mey.
I-am povestit tot. S-a bucurat pentru mine, dar in acelas timp mi-a spus "Du-te-n ma-ta" da stiu avem toti o problema cu expresia asta.In seara asta Alin si familia lui, au venit pe la noi.
Eu: Am un anunt de facut !!
Mama: Ce e draga? Spuse ea nedumerita.
Eu: Oficial ma despart de Alin!
A: Ce dracu' ? Ce am facut?
Eu: Nu e vina mea. Ci a ta !
A: Poti fi mai proasta????A da si in dialog tipam amandoi.
Eu: Eu nu dar tu da!!
A: Retardatooo!!
Eu: Imbecilule!!!
A: PAAA!
Eu:PAA!
El tranteste usa si iese afara. Eu ma duc in camera mea si incep sa plang.
Am realizat ca timp de cateva ore am stat intr-o camsa de noapte, am mancat o cutie de inghietata si ma uitam la seriale in timp ce plangeam cu machiajul ce mi se scurgea din cauza lacrimilor.Am primit mesaj de la Mey si ma intreba daca sunt gata.
Cand am vazut cat e ceasul am tipat si m-am pregatit cat de repede s-a putut.Dar cand am ajuns... El era la masa cu ..
Cu cine credeti ca statea la masa??