*o luna mai tarziu*
Este marti, nu am niciun chef sa ma duc la liceu. Luna asta a fost una dintre cele mai grele. Simt ca abia am trecut de faptul ca doi baieti din liceu ma plac. Si daca se intreaba cineva, Dan inca nu a spus nimic nimanui, iar tacerea lui ma omoara.
Mi am luat telefonul si am vazut un mesaj de la Clara
"Hei iubita, am o veste oribila😖. Lui mey i s a platit cauțiunea si a fost eliberata conditionat din inchisoare. Imi pare rau:((((("
Ceva putea fi mai rau? Nu eram pregatita sa o vad pe Mey, de fapt nu sunt pregatita absolut deloc sa merg la liceul asta.. incep sa regert ca am trecut de generala... #sufar:(
-Te duc la liceu? Intreba tata incercand sa ma scoata din starea mea de rahat.
-Da, te rog.
Ne am urcat in masina, iar fix cand am crezut ca am avea un moment de liniste atunci a inceput tatal meu sa ma chiestioneze.
-Ce e cu tine si Alin, erati de nedespartit!
-Tata... nu si tu! Nu s a intamplat nimic doar.. vreau o pauza
-E clar ca relatia voasta nu merge.. daca mi supara fetita..
-Tata!
-Bine, gata gata! Am ajuns coboara scumpo.
-Pa tata
Am ajuns iar in liceu, sau mai bine spus in institutia de tortura. In fiecare zi ne bagam telefoanele intr un seif si le primim la finalul zilei. Mi se pare oribil.
-Hei Rick!
-Fugi!
-Ce, de ce?
-E Mey!
-Ce?
Într-adevăr era Mey. Mergea pe hol ca si cum nimic din ce s a dat la stiri nu s ar fi intamplat. Daca aveam telefonul la mine, i as fi facut o poza si as fi scris "the bitch is back"
Nu am vrut sa dau ochii cu ea asa ca am intrat in baia fetelor.-Clara! Esti lesbianca?
-Hei, nu! Eu doar..
-Doar te sarutai cu o tipa in baie? Stii ce nu discutam despre asta acum. Avem lucruri mai importante de discutat. Cum ca s a intors Mey.
Nu mi vine sa cred cum din cea mai buna prietena a mea a devenit persoana pe care nu o mai cunosc.
Se lăsa liniste in baie de o data. Intrase Mey
-OMG, Doowwnn!!! Ce dor mi a fost de tine, apoi sare in bratele mele.
Nu stiam ce sa cred ceva parea fals. Asta nu e Mey pe care o stiu eu. Ea, s a dus de mult.
-Hei Mey, cum ai iesit?
-Nu ai auzit? Liam mi a platit cautiunea!
LIAM? O DOAMNE. Nu mi vine sa cred ce aud acum CE SE INTAMPLA.
-Nu inteleg, daca Liam ti a platit cautiunea.. nu a plecat in New York?
-Nu e o poveste lunga.
-Iar brosa?
-Nu prostuto, e un fals. Ti a dat tie replica și mie originalul ca nu cumva sa stie cineva unde se afla si sa i ducem pe o pista falsa. Totul a fost inscenare inclusiv injunghierea lui. Iti povestesc eu!
Nu are nici macar o logica. Nu vreau sa insist. Oricum Mey e de domeniul trecutului. Dar totusi cum a putut sa mi faca asta Liam?
-Ma bucur atunci.