capitolul 14

0 0 0
                                    

Ce poate fi mai frumos decat perioada craciunul? Acel moment al anului cand iti petreci timpul cu cei dragi si impartasiti cadouri si depanati amintiri.
Ei bine pentru mine, Crăciunul este acea sărbătoare din an cand mereu ceva prost se intampla.

-Buna dimineața! Striga mama la mine din pragul usii. Trezeste-te somnoroaso! Avem multe de facut nu poti sta toata vacanta de Craciun sa dormi in pat.

-Mama.. hei. Esti gata sa mi spui ce planuri avem?

-Of, voiam sa fie o surpriza.. dar cred ca iti pot spune. Fa-ti bagajele fiindca acest Craciun il petrecem alturi de bunici.

M am ridicat brusc in fund si ma holbam la mama. Deci Craciunul asta va fi la țară si voi fi aproape de Dan. De cand a plecat inapo la el acasa saptamna trecuta. Am stat numai in pat de parca as fi avut cel mai greu virus🤒.
Cred ca acest Craciun mu va fi asa rau.

Anul trecut de Craciun Mey era in închisoare  eu si Alin nu vorbeam si am stat singura mai tot timpul.
Acum 2 ani Alin a vomitat pe masa de Craciun si nu am avut mancare. Iar acum 3 ani  in ziua de carciun cainele meu Toby a murit.

Da.. deci acum se intelege de la sine de ce ziua de Crăciun  nu e printre preferatele mele.

M-am dat jos din pat si am inceput sa ma pregătesc fiindca nu era timp de pierdut. Abia așteptam sa ajung la țară. Cred ca este pentru prima oara cand ma gandesc la asta. Wow.
Ultima perioada intre mine si Dan a fost ciudata, dar sper ca venirea mea la țară sa intrepte totul.

-Mama! Sunt gata! Unde sunteti toti?

Tata ma clanxona din masina. Mi am luat bagajul si m am uitat o secunda la casa mea si mi am pus o dorinta.

*14:32*

Abia ce am ajuns la țară.  Mi am pus bagajele jos in casa bunicilor si m am dus sa i salut. Bunica nu se simtea prea bine. Cred ca de asta a ales mama sa venim la ei de craciun.
Nu sunt genul care sa traga cu urechea dar.. oh pe cine pacalesc. Normal ca mi place sa trag cu urechea. Asa am auzit conversatia dintre mama si bunica.

-Mamă, e in ordine, sunt aici acum. Ma ocup de pregatirile de satbatori. Tu sa fi bine, i se adresa mama bunicii.

-Of scumpa mea fetiță.  Iti mulțumesc.. daca si Anyta ar fi fost aici..

-Oh mama.. Anita e bine acolo unde e. Odihnește te. O trimit pe Down sa ti aduca ceva sa mananci dupa ce termin de gatit.

Am fugit din dreptul usi ca mama sa nu ma vada dupa ce iese.
Bunica suferea. Inca nu stiu ce are insa vreau ca ea sa fie bine.

*15:21*

-Bunico, ti am adus ceva de mancare.

Bunica m a privit si a incercat sa zambeasca forțat pentru a nu ma incomoda.
M am asezat langa ea pe pat si
Am inceput sa vorbim, in timp ce ea isi savura orezul cu legume.

-Si Dan e un tip de treaba, spun eu incercand sa fac dialog

*bunica rade*
-Ti-am zis ca am gusturi! Apoi o lua tusea si admosfera se schimba brusc

-Bunico, te simti bine?

-Scumpo, bunica are nevoie se odihna. Du te. Spune mama intrand la bunica si inchizand usa dupa ce am iesit.

Bunica nu era bine si asta se putea observa foarte clar. Sper sa nu fie si acesta ca unul dintre acele Crăciunuri.

M am dus in camera mea si mi am intins lucrurile pe pat. Am inceput sa ma machiez. Poate ies mai tarziu.
Vesnicul semnal slab. Dupa ce m am machiat m am cățărat in podul bunicii ca sa pot trimite un mesaj. Insa cineva mi a trimis deja unul.

Iubiri AscunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum