15 dakikalık bir yolun ardından sonunda hastaneye geldik.
"Hadi sevgilim,gel."
Cengiz belimden tutup beni hastaneye doğru yürütmeye başladı.Hastanenin içine girdiğimizde Cengiz hemen adamlarından birine birşeyler söyledi.Ha bu arada Cengiz bir iş adamıydı.Acayip zengindi.
Neyse,en azından zengin koca bulduk.
Üst kata çıktık.Biz koridorda yürürken hemşireler ve moladaki doktorlar bize göz ucuyla bakıp aralarında fısıldaşıyorlardı.
Olum bize niye üç harfli görmüş gibi bakıyo lan bunlar.Benim acilen aynaya falan bakmam lazım.Bişey var herhalde bende yoksa böyle bakmaları için cidden üç harfli olmam lazım.
"Baksanıza hastanenin başhekimini yurt dışında olmasına rağmen hastaneye getirttiler.Biz adamın korkusundan titreyelim adamlar başhekimi ayaklarına getirsinler.Lükse bak!"
Hemşirelerden birinin dediğiyle olduğum yerde kalakaldım.Ne yani şimdi bu adam sırf benim yumurtalıklarıma baktırtmak için koskoca başhekimi yurt dışından tekrar hastaneye mi getirtti!?
Yuh! Bu kadarını ben bile beklemiyodum."Cengiz?"
"Ela?"
"Sen başhekimi yurt dışından mı getirttin?"
"Evet, ne var bunda"
Yok artık ya.Bide ne var bunda diyo.Allahım sabır...
Tam bişey diyecekken Cengiz kolumdan tuttu ve ilerletmeye başladı.
"Yeter bu kadar! Sürekli işlerime karışmayı bırak."
Dediği ile olduğum yerde durdum.Bu sefer daha sert çekiştirdi.Nerdeyse düşüyodum ve artık Cengiz'in gerçek yüzünü görmüştüm.Ve gözü dönünce neler yapabileceğini...
"Amacın ne be senin?!"
"Amacım ne biliyo musun?Amacım, ben artık işleri yapamayacak hale geldiğimde benim yerime geçebilecek çocuk sahibi olmak.Ha eğer bunu senle birlikte yapamazsam elimdeki tek seçenek sen değilsin.Peşimde binlerce kadın var ve eğer senle çocuk yapamazsam aldatmaktan çekinmem.Ona göre davran!"
Cengiz'in bir nefeste söyledikleri ile nefes dahi alamadım.Bana resmen beni kullandığını söylemişti.Çocuk sahibi olmak için...
Kendimi ilk defa bu kadar değersiz hissediyordum...
Cengiz konuşmama müsade etmeden beni tekrar daha sert bir şekilde çekiştirmeye başladı.Şoku sonunda üzerimden atabildim ve Cengiz'in beni tutan kolunu sert bir şekilde ittim.
"Eğer bir daha bana dokunursan o kolunu münasip bir yerlerine sokarım!"
Cengiz bu dediğim üzerine ilk önce afallasa da kendine geldi.
"Terbiyesiz"
Diyerek bana vurmak için elini kaldırdı.Tam tokat atıcakken biri Cengiz'in kolunu tuttu ve hafifçe döndürdü.Cengiz'in canı acımamıştı fakat kolunu hareket ettiremiyordu.
Cengiz'in kolunu tutan kişiye dönüp baktığımda daha büyük bir şoka girdim.
OHAAA!!!
Selaaaammmmm!! Nasılsınızz.
Biliyorum,ilk iki bölüm biraz kısa oldu...özür dilerim.Ama bol kaos ve gizem dolu bölümler sizi bekliyor.Aslında hiçbir şey sandığınız gibi değil desem... En büyük spoi bu olabilir.
SORULAR:
1-Sizce Cengiz'in kolunu tutan kişi kim?
2-Cengiz hakkında ne düşünüyorsunuz?(Ki herkesin cevabı belli bence. NSMDNSNSMSMDNNSNSNSNSNSNN)
Oy verip yorum yazarsanız çoooookkkk mutlu olurumm🤭🤭🤭🥰
383 kelime🌸🌸🖋️🖋️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ
Ficção AdolescenteMasum öldürücü güzellikte bir kadın,acımasız psikopat bir mafya,farklı bir kılığa giren duygusuz bir ajan...Bu hikayeyi kazanmakta kaybetmekte onların elinde...