3.BÖLÜM

40 10 48
                                    

OHAA!!!

Cengiz'in kolunu tutan kişi hastanenin başhekimi Cihan ATAK'tı.

Yalnız adam taş benden söylemesi. Dedi sol melek.

Üzgünüm ama şu bulunduğumuz konumda adamın taşlığıyla betonluğuyla falan ilgilenmiyorum canım benim.Zira şuan sırtımın bir kısmı adama dayalıydı.Ve baya duvara dayanmışım gibi hissediyordum şuan...Ve adamın kokusu...Bu kokuyu tanımlayamamıştım.Bi koku uzmanıydım ve hastasıydım ama garip bir şekilde Cihan Bey'in kokusunu tanımlayamamıştım.

İlginç,bu koku başımıza bela olucak gibi gözüküyo...

İlk defa sana hak veriyorum iç sesim...Çünkü bu tanımlayamadığım garip koku çok hoşuma gitmişti.

Kızım ne diyosun sen ayrıca birazdan çıkıcak katliamdan önce bunları mı düşünüyosun gerçekten!

Sana ikinci defa hak veriyorum iç sesim zira şu an Cengiz Cihan Bey'e öldürücü bakışlar atmakla meşguldü...

"Ne yapıyosun lan sen sana mı kaldı sevgilimle ettiğim kavgaya karışmak?!"

Cengiz'in dediği şeyle birlikte Cihan Bey derin bir nefes verip Cengiz'in kolunu biraz ittirmek suretiyle bıraktı.Bu süreçte diğer koluyla Cengiz'e çaktırmadan beni de arkasına çekmişti.Bunu neden yaptığına anlam veremesemde çok fazla da üzerinde durmadım.Cihan Bey Cengiz'den de uzundu.Ben 1.70,Cengiz 1.76,Cihan Bey ise 1.99 boyunda falandı herhalde...

  "Bakın" dedi Cihan Bey "Sevgilinizle ne yaşadığınız umrumda bile değil dışarıda ne yapıyorsanız yapabilirsiniz ama burası bir hastane ve sessiz olmalısınız aksi taktirde sizi dışarı çıkarttırmak zorunda kalıcam."

Burukça gülümsedim.Neydi yani adam benim için mi sevgilimin(!) karşısında durucaktı.Anca kendimi kandırıyorum zaten böyle.Kimse benim için bir şey yapmaz. Adam doktor ve hastanesinin huzuruyla ilgileniyo tabi.

Ama bizi korumak için almadı mı arkasına sadece uyarıpta gidebilirdi ama bizi arkasına aldı korumak için dimi? Dedi sağ melek

Yeter artık!Kendini kandırıp durma kimse bizi sevmiyo,önemsemiyo.Adam sadece hastanesi için yaptı ne yaptıysa! Dedi sol melek

Sol melek haklıydı,yine haklıydı ve galiba bundan sonra hep haklı olacaktı...

"Haklısınız doktor bey hadi artık muayeneye geçelim de çıkalım şurdan."

 Cengiz bunları söylerken bana da 'şurdan bi çıkalım asıl o zaman kork sen benden' temalı bakışını attı.Bunu umursamayarak önüme döndüm.Koridorda yürürken birkaç hemşireyle göz göze geldim ve hepsi bana acıyarak bakıyordu.Bunu da umursamadım.'Nasıl olsa alışığız bu bakışlara' diye geçirdim içimden.Öyleydim ve hala öyleyim....

Cihan Bey başını salladı ve "Bu taraftan" diyerek bize yol gösterdi.Üst kata çıktık ve doktorun odasına girdik. "Siz şöyle sedyeye uzanın ben hemen geliyorum." Dedi Cihan Bey.Başımı salladım ve sedyeye doğru yürüdüm sedyenin önüne gelince oturdum ve doktoru beklemeye başladım.Bu sürede Cengiz'in yüzüne bakmıyordum.

  Cengiz tam bir şey demek için ağzını araladığında doktor odaya girdi.

"Yumurtalıklarınızın ne durumda olduğuna   bakmak için kan almam gerekli.Aldığım kanla tahlil yapıcam."(Yanlış biliyorsam kusura bakmayın...)

Cihan bey koluma bir bant bağladı ,kan alıcağı yeri sildi ve bir iğne ile 2 adet tüp çıkardı. İğneyi yavaşça sildiği yerin altındaki damarıma batırdı.İğnenin ucu biraz kalın ve büyük olduğu için canım acıdı ama ses çıkarmadım.Ama duyduğum acı yüzünden  dişlerimi sıktım.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin