7

5.3K 554 126
                                    

.

"Benim sorumluluğum olsun, sizi korumak benim sorumluluğum olsun. Omegam yalvarırım bırak şunu." Alfa son çaresini aramaya ve omegayı ikna etmeye çalışırken omega başını iki yana sallayarak elindeki camı büyük bir hızla havaya kaldırdı ve hızla karnına doğru çekti.

Alfa büyük bir hızla omeganın üstüne atılırken bir anda elindeki camın isabet edeceği yere elini koymayı planlamıştı ki planı pek işe yaramamış, cam parçası sert bir şekilde alfanın koluna girerek parçalanmıştı.

Omega acı hissetmemenin verdiği şaşkınlık, üzerine atılan bedenin bıraktığı şok etkisiyle sıkı sıkıya kapattığı gözlerini aralayarak üstündeki kanlara ve alfanın koluna baktı.

Acıdan nefes nefese kalmış ve boğazından hırıltılar çıkan alfayla ne yapacağını bilemeden titreyen elindeki camı bıraktı. Cam alfanın kolundan parçalara ayrılmış bir şekilde dökülürken kolunun içinde olan parçalara baktı. Gözleri kocaman olmuş, kanı donmuştu, ne yapacağını şaşırmıştı.

"Be-ben özür dilerim, ço-çok özür dilerim alfa zarar vermek iste-istememiştim."

"Neredeyse zarar veriyordun! Aklım nerede senin omega?!" Alfa canının acısı ve korkusunun verdiği duygu karışımıyla bağırdığında omeganın gözünden tekrar yaşlar süzülmeye başladı. Omegalar normalde de çok hassas olurlardı, üstüne hamileliğin oluşturduğu ruh hali de ortaya çıkınca alfanın sadece kızmasına ağlamaya başlamıştı.

"Tamam pekala, bağırmamalıydım üzgünüm ağlama."

"Ambulans, ambulansı aramalıyım." Alfa omeganın bu dediğine sesini çıkarmadan çağırdığı ambulansı acısını gizlemeye çalışırken bekliyordu. Dudakları arasından istemsiz olarak dökülen hırıltılar omegayı fazlasıyla korkutuyordu üstelik banyo neredeyse kan gölüne dönmüştü.

"Taehyung otur lütfen, evime çok yakınlar gelmeleri uzun sürmeyecektir." Jeongguk suçluluk duygusuyla Taehyung'un yaralı olmayan kolunu tuttuğunda alfa kırmızı gözleriyle kendisine bakınca korkup geri kaçmıştı.

"Bunu neden yaptın? Neden bebeğime zarar vermeye çalıştın omega?!" Sesinin tonunu ayarlayamayıp bağırdığında omega irkilmiş ve durmuş olan gözyaşları tekrar akmaya başlamıştı.

"Ağlama ve bana cevap ver. Neden?" Alfa elinden geldiği kadar kendini kontrol etmeye ve omegayı korkutmamaya çalışsa da başarılı olamıyordu. Ama bu soru içini kemiriyordu, neden bir anda bebeği öldürmeye çalışmıştı ki.

"Anla-anlatacağım lütfen daha fazla kızma." Omega ağlayarak alfaya yaklaştığında Taehyung her şeye rağmen yine de ona kıyamamış ve sağlam olan kolunu bedenine sararak onu sakinleştirmeye çalışmıştı.

Kısa bir sürenin ardından Taehyung'un başı dönmeye başlarken durduğu yerde dengesini kaybedip afallayınca omega ağlamayı bırakmış ve koluna girerek onu banyodan çıkarmıştı. Dışarıdan gelen ışıklar ve seslerle hiç beklemeden Taehyung'u kendiyle birlikte evin kapısının önüne getirmiş ve kapıyı açmıştı.

Karşılarında duran iki sağlık görevlisinden biri hızlıca Taehyung'un yanına gelirken diğeri Jeongguk'a iyi olup olmadığını sorduktan sonra Taehyung ile ilgilenmeye başlamıştı.

Alfa ise sağlık çalışanlarının dediği hiçbir şeyi duymuyor yaptıklarını görmüyor gibi kaşları çatık bir halde derin düşüncelere dalmıştı. Omegasını bu hale getiren kişiyi eğer bulursa onun için hiç iyi olmayacaktı. Cesedinin kaltıntılarının bile bu dünyada yeri olmayacaktı.

Göte giren şemsiye açılmaz

Jimin
Saatlerdir nerdesin jeongguk

Dangerous DadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin