27

1.5K 181 119
                                    

.

"Kızım!" Jeongguk o an hissettiği acıyla bağırıp hıçkırarak ağlamaya başladığında elini yanındaki kapıya atıp açamaya çalıştığında Taehyung kendine gelemese de tehlikenin farkında olduğu için Jeongguk'u tutup kendine çekerek eğilmesini sağladı.

"Kızım!" Jeongguk var gücüyle çığlık atarak acısını belli edip ellerini, kızının önünü kapatan abisine atarak kolundan tuttu, karanlık olduğu için göremese de o an gerçekten ölümü tatmıştı, ne yapacağını bilemiyordu.

Eunwoo sadece Soojin'in önünü kapatacak şekilde durup ağlıyordu. Jeongguk ise kızını görmediği için çığlık çığlığa ağlıyordu."Kızım öldü! Taehyung!" Ne diyeceğini ve ne yapacağını bilmediği için çaresizce Taehyung'un yüzüne baktığında Taehyung kesilen nefesiyle karşısındaki arabadan dışarı çıkan eli gördüğünde kaybedecek bir şeyi olmadığını düşünmüştü o an.

Omegası yanında ağlamasına rağmen kimse umrunda olmamıştı o an hiçbir şey düşünemiyordu. Düşünebildiği tek şey vardı. Kaybedeceğini kaybetmişti ve acıması olmayacaktı.

Arabayı geri geri sürdüğünde tekrar boş bir ateş edilmesiyle daha da sinirlenip son gaz önündeki arabaya çarptı. Bir eli sıkıca Jeongguk'u tutarken diğer arabanın içinden çığlıklar yükseldi ve Seokjin küfürler ede ede karşıdaki arabadan indi.

"Sakın kalkma sevgilim yalvarırım." Taehyung ağlayarak konuşurken o da arabadan inip silahını çıkarak karşısında, kendisine silah doğrultan Seokjin'e çevirmişti.

"Napıyorsun sikik orospu çocuğu! Öldüreyim mi şimdi seni!"

"Oğlumu zehirledin! Sen yaptın piç kurusu!" Seokjin de tıpkı Taehyung gibi ağlayarak konuştuğunda Taehyung'un kaşları çatıldı. İçindeki acıdan dolayı gözlerinden yaş geliyordu.

"Senin oğluna hiçbir sikim yapmadım! En son evine kimi aldıysan ondan şüphelenseydin orospu çocuğu!"

"Soohyun yapmadı!"

"Kızımı vurdun!" Dedi Taehyung çığlık atarcasına. "Kızımı vurdun! Benim yaşama sebebimi aldın!" Birkaç adımda Seokjin'in dibinde biterken öfkeyle elindeki silahı karşısındaki bedenin alnına dayadı.

"Benim bebeğime bunu yapmayacaktın Seokjin!" Silahı sertçe Seokjin'in alnına bastırdığında Seokjin elindeki silahı indirmişti.

"Senin o sakat oğlun kurtulur ama benim bebeğim ne olacak?! Güzel bir hayat sunmaya yeminler ettiğim bebeğim ne olacak Seokjin!" Hızını alamayarak silahın arka tarafıyla sertçe Seokjin'in kafasına geçirirken karnına tekme atarak yere düşmesine sebep oldu. Seokjin'in sesi çıkmıyordu. Ateş ederken bir bebeği vurabileceğini fark etmemişti.

Arabadan bir adam hızlıca indiğinde Taehyung hiç düşünmeden, gözünü bile kırpmadan silahını çıkarmak için hamle yapan adamı alnının tam ortasından vurdu. Adam olduğu gibi yere yığılırken Taehyung sinirini alamamış gibi yere düşen bedene birkaç el ateş etti ve tekrar silahını Seokjin'e çevirdi.

"Taehyung, yemin ederim arabanda çocuğunun olduğunu bilmiyordum."

"Yan çizme orospu çocuğu!" Taehyung sinirle Seokjin'in ensesine tırnaklarını geçirerek onu tutup ayağa kaldırmış, sertçe yürümesi için öne doğru ettiğinde Seokjin yere düşmüştü. Bununla sinirlenip bacağına ateş ettiğinde Seokjin acıyla kıvranıp silahını Taehyung'a doğrulttu.

Taehyung onu, omegası ve abisi diğer arabaya daha rahat bir şekilde gitsin diye az önce çarptığı arabanın arkasına götürmüştü. Aklına gelen Soojin'le gözlerinden yaşlar akarken gözlerini sıkıca kapatıp açarak derin bir nefes aldı. İçindeki acının tarifi yoktu.

Dangerous DadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin