Metamfetamin ve meth aynı şey. Bunu söyledim mi bilmiyorum cam bir pipoya koyup piponun top gibi olan kısmını ateşle ısıtarak sigara gibi içiyorlar ya da ufaltıp burundan çekiyorlar öyle bir uyuşturucu
İyi okumalar
Aynı geceyi sabaha bağlayan saatlerde Taehyung o adamlarla anlaşma yaparak hızlıca oradan çıkmış, kimseye haber bile vermeden hızlıca kendi evinin yolunu tutmuştu. Onun için öncelik kızı ve eşiydi.
Adamlara onlar için metamfetamin pişireceğini parasını yüzde kırk olarak alacağını karşılığında eşinden ve kızından uzak durulacağını konuşmuştu. Bunları açık açık söylemişti çünkü saklayacak bir şeyi yoktu, adamları kızını görmüştü zaten.
Büyük bir sakinlikle içindeki telaşa zıt olarak evine girdiğinde evi sarmış olan manoyla ve lavanta feromonlarını derince soluyarak yatak odasına doğru adımladı alfa.
Lavanta feromonları manolya kadar baskın değildi ancak bunu bile hissetmek alfaya çok iyi gelmişti.
Sakince odaya girip önce omegasına ardından bebeğine bakarak yanlarına ilerlemiş, ikisini de uyandırmamaya dikkat ederek kızının yanındaki boşluğa girmişti. Saatler sonunda ailesinin yanında olmasının verdiği huzurla kısa bir süre ikisini incelerken kızıyla omegasının arasında kendi tişörtünü görmek alfayı hem üzmüş hem de mutlu etmişti.
Ardından omegasının üzerindeki tişörtün de kendisine ait olduğunu fark edince kafasına doluşan düşüncelerle birlikte gözünden yaş akmıştı.
Daha fazla düşünerek kendini sıkmak istemediği ve dinlenmesi gerektiği için elinin tersiyle gözyaşını silerken kızının gözlerinin açık olduğunu fark etti. Soojin gözleri açık bakınırken mırıltılar çıkarıyordu.
Alfa omegasının ne zaman uyuduğunu bilmediği için aynı titizlikle omegayı uyandırmamaya çalışarak yataktan kalkıp kızını da alarak odadan çıktı. Mutfağa gidip kenarda duran mama kutusundan bir ölçek biberona koyarken kızı da kucağında gömleğini tutup ağzına koymaya çalışıyordu.
Mamayı hızlıca hazırladığında Soojin de artık mızmızlanmaya başladığı için kızını koltuğa yatırıp karşısına oturarak mamasını yedirmeye başladı.
Kustuğu için midesinde önceden çok bir şey kalmayan bebek hızlı hızlı mamasını yemeye başladığında alfa, kızının çok acıktığını fark edip eğilerek minik eline bir öpücük bıraktı.
Soojin'in maması bitince Taehyung biberonu sehpaya bırakarak kızının ayaklarından tutup bacaklarını karnına doğru hafifçe bastırarak geri çekti. Bunu birkaç kere yaptıktan sonra kızını kucağına alıp sırtını sıvazlayarak hafif hafif vurdu. Bununla bitlikte Soojin'in ağzından gazının çıktığını belli eden sesler geldiğinde alfa, kızını tekrar yatırıp bacaklarıyla yaptığı harekete devam etti.
Birkaç dakika sonra bebeğin poposundan pıt pıt sesler geldiğinde Taehyung gülümseyerek hızlı ve sessiz bir şekilde odadan bez ve ıslak mendil alarak geri döndü. Kızının altını değiştirip onu tekrar kucaklayarak odaya döndüğünde uyuduğunu gördüğü omegasının yanına önce kızını bıraktı ve daha sonra kendi yerleşti.
Kızını alıp başka odada uyumayı da düşünmüştü ancak omega uyanınca korkmasın diye vazgeçmişti. Alfa çok emindi ki kendisini götürdükleri zaman kızı tek kaldığı için omega çok korkmuştu ve bu yüzden yanından ayrılmayacaktı.
Birlikte uyudukları dört saatin sonunda Hoseok ve Jimin, Jeongguk'u kontrol etmek için odaya girdiğinde Taehyung'un geldiğini görerek evden ayrılmışlardı. Jimin evden ayrılmadan önce fazla dağınık olmayan mutfağı toparlamış, Hoseok da Jimin ile kaldıkları odayı toparlayıp dağınık olan yerlere de bir el attıktan sonra evden gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Dad
Fanfiction"Onu sustursan olur mu Taehyung?" "Isıtın şu bıçağı." Texting+düzyazı