✌🏻Sadece smut var✌🏻
"Ahh... Taehyung..." Arkamda sırtımı göğsüne yasladığım alfamın uyanması için ses çıkarırken dayanamayıp kendimi kasıklarına sürmeye başladım. Islanmıştım.
Nerdeyse akşam oluyordu, gün batmak üzereydi ve biz sabaha karşı uyuduğumuz için geç saate kadar uyanamamıştık. Soojin'in ağlama sesine ikinci kere uyandığımda ise bedenime basan sıcakla onun karnını doyurup biraz ilgilenmiş, evi geze geze karşı odadaki oyuncakların arasına bırakmıştım. İlacını da verdiğim için sesi çok çıkmamış, oyuncakların arasına, yumuşak yastıkların üzerine uzanıp oyuncaklarla uğraşmıştı. Zaten odanın zemini de yumuşak plastik bir yapıyla kaplanmıştı, yerdeki halı da kabarık ve yumuşaktı. Yerde uzansa bile çok rahatsız olmazdı ancak yine de elyaf minderlerin üzerine bırakmıştım kızımı. Bebek telsizini de hemen yanıbaşına koymuştum.
Taehyung'un elleri arkadan bedenime dolanıp karnımı sararken ağlar gibi sesler çıkarıyordum. Kızgınlığa girmiştim ve dayanamıyordum acısına. İçim çok fazla kaşınıyordu, bedenim yanıyordu ve titriyordum.
"Jeongguk..." Taehyung'un uykulu olmasından dolayın kalın çıkan sesiyle kalçamı kasıklarına bastırdım. "Taehyung lütfen..." Sızlanırken ve kendimi sertleşmiş penisine sürmeye devam ederken yaklaşıp kulağımın arkasına bir öpücük bıraktı.
"Feromonların bütün odayı kaplamış." Yüzünü boynuma gömüp kokumu içine çekerek tutuşunu sıkılaştırdığında penisini kalça aramda, ıslanmış deliğime sürtündüğünü hissettiğimde bir inleme bıraktım.
"Lütfen yapalım... Çok kaşınıyor Taehyung." Bir çocuk gibi mızmızlanarak kendimi ona itmeye devam ederken Taehyung'un elleri üzerimdeki tişörtün içine girerken cayır cayır yanan tenime buz değmiş gibi titredim.
Boynumu öpüp, ısırarak emmeye başladığında elleri de bedenimi okşayarak yukarılara çıkmış ve göğüs ucumla oynamaya başlamıştı. Bununla odaya nefesle karışık bir inleme bıraktığımda bir elinin parmaklarıyla göğüs ucuma işkenceler ederken diğer elinin parmaklarını tenime sürerek kasıklarıma getirmiş ve sertleşmiş olan penisimi avucu arasına alarak okşamıştı.
"Kafayı yeceğim Taehyung, yavaş hareket etme!" Boynumdaki izlerine birer öpücük bırakırken yattığı yerden doğrulduğunda bedenimin üst tarafını ona doğru çevirip kalçamı iyice dışarı çıkararak ona baktım. Bunların hepsini tamamen isteyerek yapmıyordum, kızgınlık yüzündendi ve Taehyung'un bana dokunması için can çekişiyordum adeta. Ellerini zorla tutup kendi bedenim üzerine çekmemek için zor duruyordum.
"Şu haline bak, bu kadar çok mu istiyorsun beni?" Eğilerek bir kolunu bacaklarımın altından geçirip üstte kalan bacağımı tutarak aşağı çekip kalça yanaklarımın aralanmasına sebep olduğunda dokunuşuyla iç çekerek gözlerinin içine baktım. Bir eliyle kalça yanağımı sıkarken eğilip üzerimdeki şortun lastik kısmına dişlerini geçirdi.
Çekiştirerek şortu sıyırıp kalçamın açılmasını sağladığında avucu içerisindeki kalça yanağımı sıkarak doğrulup sertçe şortumu çıkararak yatağın yanındaki komodinin köşesine attı. Baklışları önce çamaşırım olmadığı için tamamen çıplak olan kalçamda gezindikten sonra komodinin köşesine küfür ederek gözlerini diktiğinde sesli bir şekilde yutkundum. Yatağa girmeden önce çıkarıp komodinin köşesine atmıştım ve bunu fark etmesinin bana nasıl hissettireceğinden haberim yoktu.
"Ahh... Siktir!" Tekrar bacağımı sıkı bir şekilde tutup kalça yanaklarımın ayrılmasına sebep olduğunda eğilerek dudaklarını sertçe deliğime bastırdığında gözlerim kayarken delirmiş gibi inledim ve derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Dad
Fanfiction"Onu sustursan olur mu Taehyung?" "Isıtın şu bıçağı." Texting+düzyazı