.....
Hadi başlıyoruz...
...
Felix o günden sonra kimseyle konuşmamış, kimseyle iletişime geçmemişti. İşe de 1 haftadır gitmiyordu. Depresyondaydı... Galiba?
Her gün ağlayarak Hyunjin'le eski mesajlarını okuyup pembe mezarlık dinliyordu. (Şaka şaka...[hüzünlü şarkı bulamadım{üşendim}])...
~İşe gitmediği bir haftanın pazar akşamı~
"Hyunjiin...~ Aaaah... Çok özledim ulan! Beynimi sikeyim. Of..."
*Ding dong*
Aniden çalan kapı zili Felix'i ürkütmüş olacak ki yattığı yatağın üstünde titrermişcesine zıpladı.
"Hm? Kim gelmiş olabilir ki?"
Kapıya doğru yavaş adımlar ve dolu gözlerle ilerleyip kapı deliğinden tek gözüyle gelenin kim olduğuna bakmaya çalıştı. Gelen bir adama benziyordu geniş omuzlarıyla. Fakat sulu gözleri görüşünü bulanıklaştırdığından gözlerini eliyle ovuşturup tekrar baktı. Artık gelen adamın kim olduğunu anlamıştı.
"A-abi?!"
Evet, gelen abisi Chan'dı. Kapıyı yavaşça açtı ve abisine baktı.
"Abi senin burda ne işin va-aaahaaa...~"
Tekrar ağlamaya başladı, sulu göz... Neden ağlıyorsa yine..?
"Aah Felix, başlama yine. Al şu bavulu, içeri koy. Kolum kopacak. Asansör de yok. Koskoca 9 katı nasıl hergün çıkıp inebiliyorsun?"
"Ühü...~"
"Ayy hiç uğraşamam senle. Neden geldiysem."
Harbi, neden gelmişti ki Chan?
"Moralim bozuk zaten! Sen de mi bozacaksın? Kimse beni sevmiyoooo'~ ühüüüü...~"
"Ya sen niye açmıyorsun telefonlarımızı? Yaşıyor olduğundan şüphelenmeye başladık."
"Benim için mi geldin yani?"
"Yo. Yani biraz öyle. Ama tam olarak değil."
"Niye geldin o zaman?"
"Ya... Uzun hikaye. İçeri geçeyim de öyle anlatırım."
...
"Hadi anlaat!"
"Annem sevgilimin erkek olduğunu bilmediğim bir yerden öğrenince hiç düşünmeden babama söylemiş. Babam da akşam ben eve gelince evinde gay birisini istemediğini ve derhal evi terk etmem gerektiğini söyledi. Evden kovuldum kısacası. Benim de kalacağım yer yoktu. Sana söylemeden gelmek istemedim ama telefonları açmadığın için söyleyemedim."
Abisinin anlattıklarını duyunca kıkırdamadan edememişti Felix.
"Aynı kaderi paylaşıyoruz o zaman, ha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boss/Hyunlix
Romance-Bugün geç çıkacaksın, Felix. -Neden ki? -Seninle konuşacaklarım var...