yine üşencem of...
Seungmin saçını kulağının arkasına atıp hafifçe eğildi gözünü Haşmetli Bey'den ayırmadan gülümseyerek konuştu.
"Ah, merhaba? Yeni misiniz?"
"Yok, hayır aslında-"
"Abim."
Felix kafasını Seungmin'e çevirmeden konuşmuştu.
"Hmm... Ne güzel! Memnun oldum! Adınız neydi acaba?"
"Christopher. Kısaca Chan diyebilirsin."
Chan da Seungmin'e gülümseyerek cevap verdi. Seungmin'in kalbini erittiğini bilmiyordu tabi.
"Ben de Seungmin! Memnun oldum!"
"Ben de..."
"Ee hâlâ buradaysanız, görüşürüz o zaman."
"Hm hm... Görüşürüz."
Seungmin neşeli bir şekilde odadan dışarı çıktı. Hepsi arkasından bakakaldı.
"Ee evraklar ne olacak?!"
"Seninle evlenme hayalleri kuruyordur şimdi abi. Sıçtın."
"Aslında tatlı çocuk..."
"Abo..."
...
Jisung gerçekten çok sıkılmıştı. Çalışmak istemiyordu. Başını masasının üzerine koydu ve telefonuna bakmaya başladı. Tam o sırada telefonuna Minho'dan bir mesaj geldi.
——
Aşk Bahçem😍
Odama gelsene güzelim
15.07Jisung
Niye sen gel ben niye geliyom
15.09Aşk Bahçem 😍
Odanda tek olsaydın ben gelirdim zaten bebeğim
15.09Jisung
E nolmus odamda birileri varsa
15.09Aşk Bahçem 😍
Demek ki sadece ikimiz olalım istiyorum dimi Jisung
15.10Jisung
Peki tamam geliyorum
15.11Aşk Bahçem 😍
Bekliyorum
15.11 ❤️...
Jisung sandalyesinden kalktı, cebine sigarasını ve çakmağını atıp eline telefonunu aldı. Odanın kapısını açıp çıktı ve arkasından kapıyı sessizce kapattı. (kesinlikle bölüm uzun olsun diye yapmıyorum 🤭) Yaklaşık 5 dakika sonra Minho'nun odasının önüne gelebilmişti Jisung. Kapıyı tıklatmadan içeri daldı.
"Bu şirket niye bu kadar büyük ya? Evimden markete yürüsem daha kısa sürer."
Minho Jisungu'u görünce ayağa kalktı ve sevgilisinin yanına dikildi. Jisung gözlerini Minho'ya çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boss/Hyunlix
Romance-Bugün geç çıkacaksın, Felix. -Neden ki? -Seninle konuşacaklarım var...