B:10

198 17 12
                                    

Lanet olası kutuyu alıp içeri girdim.

M:Bu ne kanka?

J:Bilmem biri siz dövüşüyorken koymuş ve gitmiş.

C:Ben dövüşmedim ki

F:Stfu bro Aç sen güzelim

Onaylarcasına Mandy ve Fang'in yanına oturdum.

Kutuyu açınca Fang'in gözleri küçülmüş ben sadece şok geçirmiş şekilde bakıyordum

Neden mi?

Kutu da kardeşimin kaskı ve Gus'un -fangin kardeşi- patlamış balonu vardı

Mandy ve Chester da çok şaşırmışlardı.

M:Janet!Not var

Fang notu hızlıca kaptı ve titrek ve öfke dolu sesiyle okumaya başladı.

F:Siz burada gülüp eğlenerek vakit geçirmeye devam edin.Öldüklerinde bende size güleceğim.

...

F:KİM LAN BU ORUSPU ÇOCUĞU

J:Fang benim de kardeşim onunla.

Sesim galiba fazla... güçsüz ve zayıf çıkmış olsa gerek şaşırmadım.

Fang

Janet'in ağlamaklı sesi daha da delirmeme neden oluyordu.
Gözleri kapanırken aklımdan geçen tüm işkence tekniklerini bir anda unutmuştum.

M: CHESTER ANANI SKİM AMBULANS ÇAĞIR!

C: TELEFON NEREDE AYOL!

M:AL!

Chester eli ayağına dolaşmış hali ile komikti normal bir an olsa gülmekten yıkılıdım.

F:JANET!

Elimi boynuna koyup nabzını ölçtüm attığını hissetme nefes almamı gerçekten kolaylaştırmıştı.
Ama bedeni buz kesilmişti bir elimi omzunun altından diğer elimi ise diz boşluğundan geçirerek kucağıma aldım kendime yaslayıp evden çıkmak üzere koştum Mandy bana yetişirken pijamalarımızı fark ettim hakikaten garip insanlardık.

C:ARADIM HASTANELER BİRAZDAN YANGINI TUTUKLAMAYA GELİRLER

bu çocuk korkunca harbi mal oluyor.

M: Chester ben senin aklını yerine getirmeden süs.

C:Ama sucuklu yumurtam

M: GERİZEKALI!

C:İyi.

Ben Janet'in buzdan soğuk bedenine sarılıp ağlamamak için mücadele veriyordum tüm konuşma yaşanıyor iken.

Gus ve Janet hayatımın en değerli parçaları Bonnie ona birşey olursa da hepsini doğduklarına lanet edecek hale getiririm.

*****
Sakinleştirici yüzünden yarı baygın halde otururken Janet bana ağlayarak sarıldığında söylediklerini anlamayacak kadar sarhoş ve beynim uyuşuktu.

En son Chester geldi ve göz kapaklarım örtüldü.

Janet

Mandy bana olanları anlattuktan sonra koşarak Fang'in yanına gitmiştim.
Ama ona sakinleştirici verdikleri için baygınlık geçirmişti.
Chester elini omzuma koyup ilk defa hafufte olsa ciddi konuşmuştu.

C: Boşuna uğraşma Janet biraz dinlensin buraya geldiğimizden beridir bağırıp çağırıyor.

J:Neden?

C:Sana birşey olursa bu hastaneyi götlerinde sikermiş.

Bunu gülerek söylemişti.Benim de yüz kaslarim kasılmıştı ama kısa sürelikti tabii ki.

Şaka mı Şeker mi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin